2022-10-08, 11:53
Medlem
MissBingos avatar
Fega incels hade inte stannat kvar o försvarat någon i landet, de tar med sina TV-spel för att spela Call of Duty.

Tacka vet jag riktiga Män, med stort M, som hade kämpat för vårt land!

Själv är jag engagerad i civilförsvaret.
Citera
2022-10-08, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBingo
Nu var det ett tag sen jag hade pojkvän, men jag skulle gärna vara hemmafru om jag hade några barn. Men som singel tvingas man ju knega... Kanske även om man hade man eller sambo, om han inte har en topplön.

Tänk dig att en man hade skrivit motsvarande.
Men som singel tvingas man ju knega... Kanske även om man hade tjej eller sambo, om hon inte har en topplön.
Känns det realistiskt, att en kvinna skulle försörja en man så han skulle slippa jobba?
Citera
2022-10-08, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Nej. Svenska kvinnor och deras multikulturella vänner/pojkvänner kommer troligtvis skickas till fronten som köttmurar och kanonmat. De som överlever kanske våldtas av ryska soldater innan de ställs inför militär arkebusering.

Svenska män vet att dessa inte är värda att försvara och kommer att fly landsgränsen. Jag kommer dra direkt.

>Du vet att här i landet bor en jädra massa kvinnor, män och barn som är väldigt värda att försvara. Dessa skulle du också "överge". Dessa kommer också mördas och våldtas. Men det tycks du skita i, pga. en liten klick gaphalsar. Jaja.
Citera
2022-10-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
>Du vet att här i landet bor en jädra massa kvinnor, män och barn som är väldigt värda att försvara. Dessa skulle du också "överge". Dessa kommer också mördas och våldtas. Men det tycks du skita i, pga. en liten klick gaphalsar. Jaja.

De flesta är inte värda att försvara och om ryssen intar Sverige får väl folk anpassa sig till ryska seder eller lämna landet. Det är inte värre än vad som gäller idag redan, anpassa er till muslimerna eller lämna landet.
Citera
2022-10-08, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Tänk dig att en man hade skrivit motsvarande.
Men som singel tvingas man ju knega... Kanske även om man hade tjej eller sambo, om hon inte har en topplön.
Känns det realistiskt, att en kvinna skulle försörja en man så han skulle slippa jobba?

Ja, det känns mycket realistiskt. Jag känner en del kvinnor som under perioder har försörjt sina män när männen har varit "mellan två jobb" eller försöker sig på svårare branscher som de drömmer om att lyckas i osv. Detta har pågått i allt mellan 1 år till 5 år. Och kvinnorna har strävsamt försörjt både sambo/make och de gemensamma barn i de fall paren har haft barn. Vad är det för konstigt med det? Är man ett par eller för den delen har bara barn ihop, så hjälps man åt.

MissBingo vill vara hemmafru. Det är hennes önskan. Och bland antifeminister finns det flera män som önskar sig en hemmafru. Så hon borde ju vara en drömkvinna för dessa män. Väl värd att försvara vid eventuell strid. Det dessa antifeminister har något emot är ju att kvinnor jobbar, i synnerhet om de jobbar inom välfärdsyrken eftersom dessa kvinnor då "tar pengar från män, utan någon motprestation". Med motprestation menar dessa män: sex. MissBingo vill vara hemmafru och därav förmodligen ge sin man sex som motprestation mot att han försörjer henne. Så varför är du så kritisk mot det?
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-08 kl. 12:07.
Citera
2022-10-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ja, det känns mycket realistiskt. Jag känner en del kvinnor som under perioder har försörjt sina män när männen har varit "mellan två jobb" eller försöker sig på svårare branscher som de drömmer om att lyckas i osv. Detta har pågått i allt mellan 1 år till 5 år. Och kvinnorna har strävsamt försörjt både sambo/make och de gemensamma barn i de fall paren har haft barn. Vad är det för konstigt med det? Är man ett par eller för den delen har bara barn ihop, så hjälps man åt.

MissBingo vill vara hemmafru. Det är hennes önskan. Och bland antifeminister finns det flera män som önskar sig en hemmafru. Så hon borde ju vara en drömkvinna för dessa män. Väl värd att försvara vid eventuell strid.

Temporärt om han förlorar jobbet är en sak men hur många kvinnor går in i en relation med en man de måste försörja, eller hur många stannar i en relation om mannen inte får tag i ett jobb? I princip ingen kvinna.

Ändå har de mage att förvänta sig det av en man och dessutom klaga på män.
Citera
2022-10-08, 12:09
Medlem
Citat:
De flesta är inte värda att försvara och om ryssen intar Sverige får väl folk anpassa sig till ryska seder eller lämna landet. Det är inte värre än vad som gäller idag redan, anpassa er till muslimerna eller lämna landet.

Hur vet du det? De allra flesta människor är skötsamma och vill väl.
Citera
2022-10-08, 12:15
Medlem
Citat:
Temporärt om han förlorar jobbet är en sak men hur många kvinnor går in i en relation med en man de måste försörja, eller hur många stannar i en relation om mannen inte får tag i ett jobb? I princip ingen kvinna.

Ändå har de mage att förvänta sig det av en man och dessutom klaga på män.

Jag vet som sagt var kvinnor som varit tillsammans med sina män i flera år och försörjt dessa. Jag vet även kvinnor som blivit tillsammans med arbetslösa män. Av kärlek till sina män.

Tom. är detta känt av sk. Sol-och-vårare, att kvinnor har en tendens att vilja ta hand om sina män, även ekonomiskt. Vilket utnyttjas av sol-och-vårare.

MissBingo skulle vilja vara hemmafru, men det är inget hon förväntar sig. Och hon har inte klagat på män. Läs om, läs rätt. Och inse att det är olika kvinnor som vill olika saker/olika kvinnor som säger olika saker. MissBingo har inte klagat och då kan hon väl för i helvete få förvänta sig att få bli hemmafru? Men Märta-Berta kanske har klagat på män, men hon förväntar sig inte att bli hemmafru, utan vill försörja sig själv och ska hon ha en man, så kan hon tänka sig att försörja honom också om han förtjänar det. Olika kvinnor. Olika förväntningar.
Citera
2022-10-08, 12:18
Medlem
Citat:
Hur vet du det? De allra flesta människor är skötsamma och vill väl.

Vet vad?

Citat:
Jag vet som sagt var kvinnor som varit tillsammans med sina män i flera år och försörjt dessa. Jag vet även kvinnor som blivit tillsammans med arbetslösa män. Av kärlek till sina män.

Dina anekdoter är ointressanta, speciellt när du konstant ljuger om allt.
Citera
2022-10-08, 12:23
Medlem
Citat:
Vet vad?

Dina anekdoter är ointressanta, speciellt när du konstant ljuger om allt.

Vet att de flesta inte är värda att försvara? Många är barn och de är definitivt värda att försvara. Och flertalet män och kvinnor är skötsamma och bidrar och är definitivt värda att försvara.

Jag ljuger som sagt var inte. Sluta ljug om att jag ljuger, det är ju därmed du som är lögnaren av oss två.

Sol-och-vårare är inte mina anekdoter. Du kan se över fenomenet själv. De jag känner och beskriver, finns också, men det kan jag ju inte bevisa. Men som sagt: sol-och-vårare fenomenet talar sitt tydliga språk: kvinnor är definitivt villiga att försörja män de älskar.
Citera
2022-10-08, 12:29
Medlem
Citat:
Vet att de flesta inte är värda att försvara? Många är barn och de är definitivt värda att försvara. Och flertalet män och kvinnor är skötsamma och bidrar och är definitivt värda att försvara.

Jag ljuger som sagt var inte. Sluta ljug om att jag ljuger, det är ju därmed du som är lögnaren av oss två.

Sol-och-vårare är inte mina anekdoter. Du kan se över fenomenet själv. De jag känner och beskriver, finns också, men det kan jag ju inte bevisa. Men som sagt: sol-och-vårare fenomenet talar sitt tydliga språk: kvinnor är definitivt villiga att försörja män de älskar.

Att de flesta inte är värda att försvara är min åsikt, källan är jag.

Och jo, jag har påpekat åtskilliga gånger när du ljugit.

Om ryssen intar Sverige får folk anpassa sig till den nya regimen eller lämna landet, inget konstigt med det. Detsamma har gällt mig som valde att lämna landet.
Citera
2022-10-08, 12:32
Avslutad
Citat:
Om data som gäller 2022 delvis har samlats in 2019 så är IQ ännu lägre i Sverige än 97.

Mattefråga:
Om snitt-IQ ligger på 100 och man sedan tar in 1 miljon negrer och araber med snitt-IQ 70, vad tror du då händer, stiger eller faller det?
Jaha, då har väl infödda svenskar blivit så in i helvete mycket smartare i så fall då snitt-IQ 2022 är 101 trots alla IQ70 som på påstår dig ha mätt och som drar ner snittet.

https://gazettereview.com/top-10-most-intelligent-countries-in-the-world/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in