Citat:
Ursprungligen postat av
Cuzco1
Hej alla snusare!
Under det senaste året har jag sett att fler och fler har fått upp intresset för vitt snus eller vit tobak. Så jag tänkte att vi kunde ha en tråd som handlar om just vitt snus där vi kan diskutera olika märken, smaker, innehåll, fördelar/nackdelar med vitt snus mm.
Jag har mestadels snusat Epok men har sett att det dykt upp en del andra märken från andra tillverkare.
Sist jag skulle handla så var Epok slut så då passade jag på att testa Zyn som tillverkas av Swedish match och egentligen inte är något snus då det inte innehåller någon tobak alls. Kostade 199 kr för ett 5-pack på Willys.
Zyn Cool mint liknade Epoks Ice cool mint i smaken och innehåller också lite mer nikotin. Zyn Spearmint var lite som en svagare variant av Cool mint.
Jag har tidigare också testat Nordic Spirits Wildberry som också är fri från tobak. Den smakade lite väl mycket godis för min smak.
Vad tycker ni om vitt snus? Vilka är era favoriter?
Har i några år nu snusat Deep Freeze, först från ZYN men sedan från VOLT. Den är en femma, väldigt stark, men såååå god! Nu är den plötsligt slut… överalllt!!! Så jag förstår att jag inte är den enda som fastnat för den🤣. När jag upptäckte den var slut överallt online igår åkte jag runt till olika butiker som brukar ha den. De berättade att massa efterfrågat den och att den nu tillfälligt var slut. Ingen vet varför. Har nu skrivit till tillverkaren. Hoppas på snabbt svar, har bara tio prillor kvar och har lite panik för det finns inget bra alternativ (VOLT dark frost är inte lika god). Någon fler Deep freeze beroende? Någon som vet varför det är slut överallt?