2022-07-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Har snusat vitt i två år nu (Nordic spirit) eftersom jag bor i utlandet. Har inte något positivt att säga. Det känns kemiskt och oskönt. Slutar därför, wish me luck.

Good luck!

Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
nej, det tror jag inte lol. tror bara sidan är keff.

Okej.

Btw, ZYN Black Cherry är en riktig hit och en ny favorit.
Citera
2022-08-11, 01:33
Avstängd
pastregretss avatar
Kan jag snusa lyft efter jag borstat tänderna eller är detta olikt vanligt snus dåligt för tänderna?
Citera
2022-08-14, 21:00
Medlem
Nkpgisits avatar
Helwit snus.

Vad tycker ni om snustet Helwit?

Personligen tycker jag att det är det bästa tobaksfri snuset på marknaden. Mocha är min personliga favorit av dessa.
Citera
2022-08-14, 23:39
Avslutad
Aldrig provat faktiskt. ZYN Ginger Blood Orange tycker jag är rätt trevlig däremot. Testa om du inte redan gjort!
Citera
2022-08-31, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1
Hej alla snusare!
Under det senaste året har jag sett att fler och fler har fått upp intresset för vitt snus eller vit tobak. Så jag tänkte att vi kunde ha en tråd som handlar om just vitt snus där vi kan diskutera olika märken, smaker, innehåll, fördelar/nackdelar med vitt snus mm.

Jag har mestadels snusat Epok men har sett att det dykt upp en del andra märken från andra tillverkare.
Sist jag skulle handla så var Epok slut så då passade jag på att testa Zyn som tillverkas av Swedish match och egentligen inte är något snus då det inte innehåller någon tobak alls. Kostade 199 kr för ett 5-pack på Willys.

Zyn Cool mint liknade Epoks Ice cool mint i smaken och innehåller också lite mer nikotin. Zyn Spearmint var lite som en svagare variant av Cool mint.
Jag har tidigare också testat Nordic Spirits Wildberry som också är fri från tobak. Den smakade lite väl mycket godis för min smak.

Vad tycker ni om vitt snus? Vilka är era favoriter?

Har i några år nu snusat Deep Freeze, först från ZYN men sedan från VOLT. Den är en femma, väldigt stark, men såååå god! Nu är den plötsligt slut… överalllt!!! Så jag förstår att jag inte är den enda som fastnat för den🤣. När jag upptäckte den var slut överallt online igår åkte jag runt till olika butiker som brukar ha den. De berättade att massa efterfrågat den och att den nu tillfälligt var slut. Ingen vet varför. Har nu skrivit till tillverkaren. Hoppas på snabbt svar, har bara tio prillor kvar och har lite panik för det finns inget bra alternativ (VOLT dark frost är inte lika god). Någon fler Deep freeze beroende? Någon som vet varför det är slut överallt?
Citera
2022-09-17, 11:39
Medlem
abo jag måste slå en slag för Swave Rhubarb Smash (deras Factory Batch Serie IX). det är den bästa jag har smakat tillsammans med Zyn Black Cerry, Swave Cuba Libre, Volt Cosmic Dust (Limited Edition) och Volt Big Bang (Limited Edition)

hade tipsat om dessa 5 om någon tänkt prova vitt snus men som jag inte vill gå igenom 20 smaker (varav vissa direkt vidriga) innan man hittar rätt. med det sagt är det inte alla som gillar dessa men 9/10 jag bjudit på Rabarber snuset gillar det riktigt mycket.
Citera
2022-09-17, 14:51
Medlem
Att ni inte köper snuset på ex Swedsnus, 1000 prillor för runt 600:- och sedan valfri essens eller koncentrat på ex https://e-liquids.se/, dessa är ju vattenlösliga så bara blanda aromen med lite vatten i en sprayflaska.
Citera
2022-09-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truthandlovehurts
Har i några år nu snusat Deep Freeze, först från ZYN men sedan från VOLT. Den är en femma, väldigt stark, men såååå god! Nu är den plötsligt slut… överalllt!!! Så jag förstår att jag inte är den enda som fastnat för den🤣. När jag upptäckte den var slut överallt online igår åkte jag runt till olika butiker som brukar ha den. De berättade att massa efterfrågat den och att den nu tillfälligt var slut. Ingen vet varför. Har nu skrivit till tillverkaren. Hoppas på snabbt svar, har bara tio prillor kvar och har lite panik för det finns inget bra alternativ (VOLT dark frost är inte lika god). Någon fler Deep freeze beroende? Någon som vet varför det är slut överallt?

Deep Freeze är ju Eucalyptus och Menthol, finns hur mycket aromer som helst med den smakprofilen, så varför inte göra själv, se inlägg #163
Citera
2022-09-24, 23:11
Medlem
rekommenderar XQS, definitivt det billigaste all white snuset och bra kvalitet på produkten. En stock på snusbolaget kostar 370 spänn men ifall väljer att köpa 2st fem pack av dem blir det endast 298 kr
Citera
2022-10-03, 17:06
Medlem
Är det någon som vet om det fortfarande fungerar att beställa gratisdosor från swave och volt, etc? Har sett det på deras hemsidor tidigare och läst i tråden men nu hittar jag inget om det på någon hemsida.
Citera
2022-10-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalken03
rekommenderar XQS, definitivt det billigaste all white snuset och bra kvalitet på produkten. En stock på snusbolaget kostar 370 spänn men ifall väljer att köpa 2st fem pack av dem blir det endast 298 kr

Enig med, överraskande bra 👍🏻
Citera
2022-10-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vladdis00
Enig med, överraskande bra 👍🏻
Min enda feedback till de är att skaffa lite starkare verisioner. Från vad jag märkt finns det bara light och strong och varken av de är speciellt starka enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in