Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Det er jo helt umulig å si. Det er jo en link mellom meg selv og mange personer, uten at det er synlig på internett og SoMe profiler. Men for all del, jeg veit ikke. Det er heller ikke noe vits i å prøve å ta troverdigheten fra exsvogeren. At brukeren har info om dette burde være helt uomtvistet. Kudos til exsvogeren for å poste dette her i tråden.
I følge Troverdig skal tiltale reises innen dette året. Det begynner å haste.
Vel, brukeren du sikter til var kjapt ute med å påstå PSS hadde voldtatt sitt eget barn.
Når det så kan avkreftes ganske kjapt, anser jeg troverdigheten tl vedkommende bruker
å ha fått seg en liten skramme, selv om de andre opplysningene skulle stemme.
Når det gjelder koblinger til de andre siktede, vet vi selvsagt ikke om de kan ha
forbindelser som ikke vises i offentligheten, det har du rett i. Men gitt hans
åpenbare kriminelle livsstil, er det rart at han ikke har blitt hanket inn tidligere.
EDIT:
Fant et innlegg på facebook fra St*vner T*mil Sp*rts Kl*bb (*=o,a,o,u) med
et bilde fra bryllupet mellom PSS og en M*r*tha V*vek (*=e,u,i). Hun står oppført
hos proff.no som styreleder i firmaet PSS Invest, som der er oppført med adresse på 1475 F*nst*djordet (*=i,a).
Så der fins det altså en kobling til Lørenskog, om ikke annet. Søker man på firmaet i brreg
kommer det opp en forretningsadresse i Torggata i Oslo sentrum. Firmaet ble opprettet
i april 2019, da i PSS sitt eget navn, med en aksjekapital på 100 000 NOK.