2022-10-07, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det är folket man försvarar och det är de du förråder.

Nej så är det inte, om folket inte gör motstånd kommer de inte att dödas. Det är inte så att t.ex. befolkningen i Ukraina kommer spärras in i landet om de ger upp.
Citera
2022-10-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nej så är det inte, om folket inte gör motstånd kommer de inte att dödas. Det är inte så att t.ex. befolkningen i Ukraina kommer spärras in i landet om de ger upp.

Kan vara det cuckigaste jag läst i mitt liv.

"Har man ingen ryggrad så kan ingen knäcka en", igen.
Citera
2022-10-07, 15:42
Medlem
Citat:
Kan vara det cuckigaste jag läst i mitt liv.

"Har man ingen ryggrad så kan ingen knäcka en", igen.

Du får lära dig att skilja på åsikter och presentation av fakta, lite svårt för en kvinna men försök!
Citera
2022-10-07, 15:44
Medlem
neuron-drones avatar
Ingen här har varit i krig men alla försöker ta äran av saker de själva inte gjort.

Kolla på vissa krig och se hur kvinnor i invaderade områden behandlats. Vill ni bli behandlade så?

Och frontkrig handlar om mark, inte om kvinnor.

Svårt att förstå att krig ställer till det för båda könen?

Självklart ska även kvinnor ha en krigsplacering men det är lite svårt eftersom vi inte haft allmän värnplikt alls förrän nyss. De som gör lumpen nu är bara 90 % män. Dvs vi har redan krigsplacerade kvinnor. Att det måste öka är självklart. Sedan att vare sig män eller kvinnors krigsplacering behöver vara i aktivt krig är ju självklart. Vi har bara ett frivilligt Civilförsvaret som tar hand om resten, den delen behöver bli statligt organiserad med.
Senast redigerad av neuron-drone 2022-10-07 kl. 15:46.
Citera
2022-10-07, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Kolla på vissa krig och se hur kvinnor i invaderade områden behandlats. Vill ni bli behandlade så?

Det är svenskarna redan vana vid efter all massinvandring och kvinnorna är de största förespråkarna av det.
Citera
2022-10-07, 15:47
Medlem
Citat:
Du får lära dig att skilja på åsikter och presentation av fakta, lite svårt för en kvinna men försök!

Jag presenterade just faktumet att du är en ryggradslös cuck.
Citera
2022-10-07, 15:47
Avslutad
Citat:
Du besvarade frågan TS ställde i alla fall, om ryssen intar Sverige ska svenskarna inte försvara sig utan hoppas de drar vidare till Norge!
Att åka på städturne runtom i Europa under ledning av Greta Thunberg är inte att inta Sverige, din dumma låg-IQ-människa.
Citera
2022-10-07, 15:48
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Det är svenskarna redan vana vid efter all massinvandring och kvinnorna är de största förespråkarna av det.

Bor i ett utsatt område och kan säga att skulle svenska kvinnor bli utsatta skulle alla naturligtvis protestera. Men de som är mest utsatta är invandrarkvinnor i sina egna hem där vi svenskar inte ser.
Citera
2022-10-07, 15:49
Medlem
Citat:
Jag presenterade just faktumet att du är en ryggradslös cuck.

Då visar du att du inte kan skilja på presentation av fakta och presentation av en åsikt. Men så är du bara en korkad kvinna också så detta är naturligt.
Citera
2022-10-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Bor i ett utsatt område och kan säga att skulle svenska kvinnor bli utsatta skulle alla naturligtvis protestera. Men de som är mest utsatta är invandrarkvinnor i sina egna hem där vi svenskar inte ser.

De flesta röstar för fortsatt massinvandring så det verkar inte vara någon viktig fråga.
Citera
2022-10-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Att åka på städturne runtom i Europa under ledning av Greta Thunberg är inte att inta Sverige, din dumma låg-IQ-människa.

Till Norge skrev du nyss är där finns ingen T-bana. Du borde tänka efter lite innan du skriver att andra är korkade, men å andra sidan blir det nog inte bättre om du försöker tänka.
Citera
2022-10-07, 15:56
Medlem
Citat:
Då visar du att du inte kan skilja på presentation av fakta och presentation av en åsikt. Men så är du bara en korkad kvinna också så detta är naturligt.

Jodå, visst kan jag det. Det visade jag genom att presentera faktumet att du är en ryggradslös cuck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in