2022-10-06, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Men massinvandringen har fortsatt enligt migrationsverkets tydliga statistik!
Sossarna har inte gjort ett skit för att stoppa detta.

Ja, det blir ju så när det fördes en oansvarig asylpolitik på Reinfelts tid och dessförinnan, som har lett till en hög anhöriginvandring som vi fortfarande ser av. Sossarna har ändrat den oansvariga asylpolitiken.
Citera
2022-10-06, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om du inte ens bor i Sverige, så vet du inte hur svenska kvinnor är. Jag känner många mycket fina svenska kvinnor.

Det är klart jag vet, det var inte så länge sedan jag drog och debatten kan jag följa även härifrån. Ser inte minst i denna tråd hur gapkärringarna resonerar.
Citera
2022-10-06, 07:38
Medlem
Citat:
Ja, det blir ju så när det fördes en oansvarig asylpolitik på Reinfelts tid och dessförinnan, som har lett till en hög anhöriginvandring som vi fortfarande ser av. Sossarna har ändrat den oansvariga asylpolitiken.

Sossarna har som sagt var inte stoppat massinvandringen, de ljuger bara och påstår att de gjort det trots att verkligheten redovisas av migrationsverket.
Citera
2022-10-06, 07:38
Medlem
Halva Sveriges befolkning består ju numera av folk som flytt krig, så ska svenskar ta till vapen för att skydda dem som flytt krig eller ska man förvänta sig att de liksom ska stå sida vid sida, när de flydde från krig i deras eget hemland.
Citera
2022-10-06, 07:39
Medlem
Citat:
Bättre att sätta krav på dem. Att de ska lära sig svenska och komma ut i arbete/studier som leder till arbete inom 1 år. På det sättet ökar vi snabbt upp med folk som kan bidra till samhället och välfärden, istället för att snylta på den.

Det är ytterst få kvinnor som vill ha "negerhanar". De allra flesta svenska kvinnor vill ha svenska män. Se dig omkring.

Du kan sätta upp vilka krav som helst men personer med IQ 70 kommer ändå inte kunna uppfylla kraven.
Citera
2022-10-06, 07:42
Avstängd
Citat:
Jag har ingen svans men du känner väl dig som en apa som har det antar jag.

Go where you are treated best är ett bra motto, blir man taskigt behandlad i ett land flyttar man dit där man är önskvärd och blir bra behandlad, rätt självklart om man inte är masochist.

Jo, det var ju det jag påpekade. Din inställning är att istället för att stå rakryggad i vinden är det bättre att blåsa iväg som ett löv.

"Har man ingen ryggrad så kan ingen knäcka en."
Citera
2022-10-06, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Jag satt precis och funderade på om antifeminister är värda vård.
Borde kvinnor som arbetar inom den skattefinansierade vården tvingas vårda antifeminister?
Citera
2022-10-06, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jo, det var ju det jag påpekade. Din inställning är att istället för att stå rakryggad i vinden så är det bättre att blåsa iväg som ett löv.

"Har man ingen ryggrad så kan ingen knäcka en."

Nej inte blåsa iväg som ett löv men däremot medvetet gå dit man blir bäst behandlad. Detta är självklart om man är rationell, riktigt korkat att stanna och försvara kvinnor som hatar svenska män.
Citera
2022-10-06, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Jag satt precis och funderade på om antifeminister är värda vård.
Borde kvinnor som arbetar inom den skattefinansierade vården tvingas vårda antifeminister?

Borde antifeminister behöva betala pengar till feminister som inte gör sitt jobb?
Citera
2022-10-06, 07:48
Medlem
Citat:
Borde antifeminister behöva betala pengar till feminister som inte gör sitt jobb?

Borde feminister betala pengar till antifeminister som inte gör sitt jobb?
Citera
2022-10-06, 07:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
VI ÄR INTE ALLA FEMINISTER!! Så många män tror de om oss idag!

Feminist är ett fult ord i min generation och de gör mig nervös när män håller på och överge oss och tror att vi alla är en hybrid av en slampa och en feminist. De är verkligen inte så.
Usch jag får ont i magen bara av att se sådana här tråd. Jag kan inte argumentera för att jag är värd och försvaras i krig, annars gör jag det själv. Inte mycket motstånd men jag kommer inte lägga mig ner och dö i min uppgivenhetet.
Du har tyvärr rätt, många män tror att alla svenska kvinnor är feminister. Det är lätt hänt när feministerna ensidigt får skriva narrativet att motstånd mot extremfeminism är ”en attack på alla kvinnor” (vilket naturligtvis inte är sant).

Den enda lösningen är att normala kvinnor börjar bilda opinion mot feministerna och sparkar ut dessa politiska skadedjur ur sina led. Det samma gäller det totalt kravlösa stödet för HBTQ, i synnerhet transrörelsen, resultatet av detta skadar enbart kvinnorna eftersom dessa hybrider inte kan konkurrera med biologiska män. Alla landvinningar sker på biologiska kvinnors bekostnad. Varför finns det ingen kvinnlig opposition mot vad som sker? Det verkar som att enbart lesbianer fattat problemet.
Citera
2022-10-06, 07:49
Avstängd
Citat:
Nej inte blåsa iväg som ett löv men däremot medvetet gå dit man blir bäst behandlad. Detta är självklart om man är rationell, riktigt korkat att stanna och försvara kvinnor som hatar svenska män.

Du lurar dig själv och du har ett offerkomplex. Buuhuu nån sa art män år djur för 17 år sen. Alla kvinnor haaatar svenska män. Lipiga fitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in