Citat:
Ursprungligen postat av
dufrianord
VI ÄR INTE ALLA FEMINISTER!! Så många män tror de om oss idag!
Feminist är ett fult ord i min generation och de gör mig nervös när män håller på och överge oss och tror att vi alla är en hybrid av en slampa och en feminist. De är verkligen inte så.
Usch jag får ont i magen bara av att se sådana här tråd. Jag kan inte argumentera för att jag är värd och försvaras i krig, annars gör jag det själv. Inte mycket motstånd men jag kommer inte lägga mig ner och dö i min uppgivenhetet.
Du har tyvärr rätt, många män tror att alla svenska kvinnor är feminister. Det är lätt hänt när feministerna ensidigt får skriva narrativet att motstånd mot extremfeminism är ”en attack på alla kvinnor” (vilket naturligtvis inte är sant).
Den enda lösningen är att normala kvinnor börjar bilda opinion mot feministerna och sparkar ut dessa politiska skadedjur ur sina led. Det samma gäller det totalt kravlösa stödet för HBTQ, i synnerhet transrörelsen, resultatet av detta skadar enbart kvinnorna eftersom dessa hybrider inte kan konkurrera med biologiska män. Alla landvinningar sker på biologiska kvinnors bekostnad. Varför finns det ingen kvinnlig opposition mot vad som sker? Det verkar som att enbart lesbianer fattat problemet.