2022-10-05, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BackinBusiness
Tack att du gläder dig med mig,man väljer bara en bra leverantör helt enkelt.
Tråkigt för dig/er som saknar Epg samt en stabil tjänst.

Mvh
BiB

Har jag uttryckt att jag saknat EPG eller varit ledsen eller förtvivlad för att EPG var avstängd?
Du behöver inte tycka synd om mig för den delen.

Du och jag har inte samma preferenser om vad en bra och stabil tjänst är. Vilket är helt ok.

Men så länge du är nöjd så är ju allt frid och fröjd.
Du har ju den goda smaken att köra Shield med Tivimate. Ytterligare plus i kanten till dig.
Citera
2022-10-05, 12:35
Medlem
Tja.

Kör iptv smarters Pro på Nvidia Shield, finns det någon bättre app eller är det bara att gilla läget?
Citera
2022-10-05, 13:11
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RTX3070
Tja.

Kör iptv smarters Pro på Nvidia Shield, finns det någon bättre app eller är det bara att gilla läget?

Ja det finns bättre, Tivimate
Citera
2022-10-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso

Måste man inte ha en m3u kod då? Där jag köper koder så står det Android devices så har ingen m3u länk
Citera
2022-10-05, 13:56
Medlem
Citat:
Måste man inte ha en m3u kod då? Där jag köper koder så står det Android devices så har ingen m3u länk

Det fungerade, får se om appen är bättre än iptv smart. Tack
Citera
2022-10-05, 14:20
Medlem
Dickassos avatar
Citat:

Nä man väljer Xtream Codes när man lägger in listan på Tivimate så skriver man in server, användarnamn och lösenord bara. Tycker det funkar bäst.
Citera
2022-10-05, 15:02
Medlem
Citat:
Nä man väljer Xtream Codes när man lägger in listan på Tivimate så skriver man in server, användarnamn och lösenord bara. Tycker det funkar bäst.

Precis, funkade dock inte sist jag testade så körde vidare med Smarters pro. Nu funkade det med tivimate så får testa och se hur det fungerar
Citera
2022-10-05, 16:13
Medlem
Citat:
Precis, funkade dock inte sist jag testade så körde vidare med Smarters pro. Nu funkade det med tivimate så får testa och se hur det fungerar

Du lär inte ångra bytet till Tivimate.
Citera
2022-10-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olego
Fler som har problem med att kanalerna laddar om varje 3-4 minut?

Ingen som har samma problem? Kan inte kolla på ett serie-avsnitt utan att jag blir utkastad till menyn eller att varje TV kanal laddar om efter någon minut.

Kör 605-boxen med Telenor bredband och ethernet i kopplad. Har startat om min router, min 605-box m.m.
Citera
2022-10-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olego
Ingen som har samma problem? Kan inte kolla på ett serie-avsnitt utan att jag blir utkastad till menyn eller att varje TV kanal laddar om efter någon minut.

Kör 605-boxen med Telenor bredband och ethernet i kopplad. Har startat om min router, min 605-box m.m.

Har du m3u-länk kopplad till ditt abonnemang?

I så fall kan du testa på din mobil i valfri iptv-app och se hur ditt abonnemang funkar där.

Har du testat att fabriksåterställa din Tvip?
Citera
2022-10-05, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har du m3u-länk kopplad till ditt abonnemang?

I så fall kan du testa på din mobil i valfri iptv-app och se hur ditt abonnemang funkar där.

Har du testat att fabriksåterställa din Tvip?

Har återställt min TVIP 2x, men ska fråga om en M3u-länk. Kör på webbportal.

Återkommer!

Edit: Allting funkar utan problem med m3u länk via ett program på mobilen... Aja tur att man har beställt en ny box.

Tack för tipset!

/Olego
Senast redigerad av olego 2022-10-05 kl. 19:01.
Citera
2022-10-05, 19:22
Medlem
Citat:
+1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto