2022-10-05, 01:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Svinga mot alla ? Du som direkt flög på mig och skrev massa skit om generalen och att sen säger i nästa andetag att Tottenham minsann kommer ta andra platsen!

Jag tycker vi har en bättre trupp än Arsenal och tror vi slutar före dom i tabellen.

Dock är jag inte 130% säker på allt möjligt som generalen varit flertalet gånger sen kommer med massa dåliga bortförklaringar när han har fel.
Citera
2022-10-05, 01:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Sådana är judarna, dom bryr sig inte.

Mourinhos fotboll passade inte i The United way, glad anfallsfotboll. Signerat av Busbies och sedan Sir Alex.

United har rätt många spelare som dom borde behöva bli av med och istället skaffa såna som ger allt för klubben.

De som enligt mig ligger risigt till är:

Lindelöf, Maguire, Rashford, Martial, Jones, Bailly, Telles, Wan-Bissaka, Tuanzebe, Ronaldo, sen är det stort frågetecken på Greenwood.

Mot vad andra tycker så ser jag mcfred som dugliga backups i framtiden.
Men hur kul har ni spelat efter honom då? Kan vara värt att ta några år med "tråkboll" för att ta sig tillbaka till toppen och sen kan nästa "roliga" tränare ta över ett mästarlag. Lite konstigt att Zidane inte ville ta över.

Lindelöf lär lämna, Maguire är frågan om någon vill ha?, Rashford stannar nog, Martial är nog upp till honom, Jones levar han fortfarande?, dom fyra lämnar nog och blir riktigt dålig affär på Wan.. Ronaldo fattar jag inte vad som hände? Han ville lämna men United höll honom för att BÄNKA? Han lär tvinga fram flytt i januari..

Vilka realistiska drömvärvningar vill du ha nästa sommar ?
Citera
2022-10-05, 01:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tycker vi har en bättre trupp än Arsenal och tror vi slutar före dom i tabellen.

Dock är jag inte 130% säker på allt möjligt som generalen varit flertalet gånger sen kommer med massa dåliga bortförklaringar när han har fel.
Jaha? Betyder det automatiskt en andraplats då eller?

Har du lust att göra en elva med Arsenal och Tottenham ?
Citera
2022-10-05, 02:01
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Men hur kul har ni spelat efter honom då? Kan vara värt att ta några år med "tråkboll" för att ta sig tillbaka till toppen och sen kan nästa "roliga" tränare ta över ett mästarlag. Lite konstigt att Zidane inte ville ta över.

Lindelöf lär lämna, Maguire är frågan om någon vill ha?, Rashford stannar nog, Martial är nog upp till honom, Jones levar han fortfarande?, dom fyra lämnar nog och blir riktigt dålig affär på Wan.. Ronaldo fattar jag inte vad som hände? Han ville lämna men United höll honom för att BÄNKA? Han lär tvinga fram flytt i januari..

Vilka realistiska drömvärvningar vill du ha nästa sommar ?

Det har varit så många dystra år så är man numera härdad.
De jong hade varit intressant värvning men Barcelona verkar vara svåra att göra med.. Och håland innan city köpte honom. Timber som backpar med Martinez som imponerat? Varane är tyvärr för skadebenägen. Gakpo istället för Martial/Rashford?
Citera
2022-10-05, 02:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det har varit så många dystra år så är man numera härdad.
De jong hade varit intressant värvning men Barcelona verkar vara svåra att göra med.. Och håland innan city köpte honom. Timber som backpar med Martinez som imponerat? Varane är tyvärr för skadebenägen. Gakpo istället för Martial/Rashford?
Det känns lite fel att United inte är med i CL medans Tottenham får vara det.
Är De jong verkligen något ni verkligen behöver? Känns som att det lät väl rimligt när ryktena kom men ingen man hade tänkt på annars. Casemiro kändes mer som något ni behövde och får han bara får starta så kommer han vara grym. Trodde du skulle säga lite större namn Vågar man värva dyrt ifrån Holland när man inte riktigt vet vad man får? Är Rafael Leão helt uteslutet eller? Från Milan till United är ändå några steg upp
Citera
2022-10-05, 02:18
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Det känns lite fel att United inte är med i CL medans Tottenham får vara det.
Är De jong verkligen något ni verkligen behöver? Känns som att det lät väl rimligt när ryktena kom men ingen man hade tänkt på annars. Casemiro kändes mer som något ni behövde och får han bara får starta så kommer han vara grym. Trodde du skulle säga lite större namn Vågar man värva dyrt ifrån Holland när man inte riktigt vet vad man får? Är Rafael Leão helt uteslutet eller? Från Milan till United är ändå några steg upp

Äsch då, jag unnar Tottenham cl spelet, dom förtjänade det. Inom ett par år bör united vara tillbaka där på toppen, gör inget för då är det mindre pengar judarna kan ta ur uniteds kassa. Dom har inte renoverat arenan, infrastrukturen sen dom kom. Alla pengar hamnade istället i deras ficka.

Av det man sett på Casemiro, han känns lite slö och en riskfaktor. Passar fel så andra får lägen att göra mål. Ge honom 6månader lära sig hur engelsk fotboll fungerar. Samma problem hade även Evra samt Vidic. Vem är Rafael leao?
Citera
2022-10-05, 02:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Vad yrar du nu om? Tagit lugnande?
Försökte bara att använda mig av din logik.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Haha. spurs har på inget som helst vis en bättre trupp än oss, och vi kommer garanterat att hamna långt före spurs på tabellen. Ni har inte en chans i havet mot oss.

Och jag har aldrig kommit med några bortförklaringar öht här inne.
Citera
2022-10-05, 02:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Okej, så du hittade bara på att "experter" backade dig? Känns ju lite onödigt? Försök vara ödmjuk istället! Var glad över det faktumet att Arsenal spela CL nästa år igen.
Nej, jag hittade på det. Det var som sagt på Sky för några veckor sedan, och du hittar säkert det nämnda klippet på youtube e.l.

Självklart så är jag glad för att vi kämpar om titeln denna säsong..
Citera
2022-10-05, 02:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Äsch då, jag unnar Tottenham cl spelet, dom förtjänade det. Inom ett par år bör united vara tillbaka där på toppen, gör inget för då är det mindre pengar judarna kan ta ur uniteds kassa. Dom har inte renoverat arenan, infrastrukturen sen dom kom. Alla pengar hamnade istället i deras ficka.

Av det man sett på Casemiro, han känns lite slö och en riskfaktor. Passar fel så andra får lägen att göra mål. Ge honom 6månader lära sig hur engelsk fotboll fungerar. Samma problem hade även Evra samt Vidic. Vem är Rafael leao?
Dom förtjänar det, men United hör hemma där. Sånt kan göra att man hamnar efter i långa loppet.

Det är därför jag undrar med vad ni gör med spelarna? Casemiro i Real så var han säkerheten själv. Han bröt högt upp och direkt starta kontring, han passa med precision, han kunde skjuta, han hade allt en defensiv mittfältare ska ha. Portugisen i Milan, måste du väl ha hört talas om ?
Citera
2022-10-05, 02:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, jag hittade på det. Det var som sagt på Sky för några veckor sedan, och du hittar säkert det nämnda klippet på youtube e.l.

Så två stycken sa det för några veckor sedan är samma sak som "dom flesta experterna tycker det"?

Ja, fast det gör ni inte
Citera
2022-10-05, 02:28
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Dom förtjänar det, men United hör hemma där. Sånt kan göra att man hamnar efter i långa loppet.

Det är därför jag undrar med vad ni gör med spelarna? Casemiro i Real så var han säkerheten själv. Han bröt högt upp och direkt starta kontring, han passa med precision, han kunde skjuta, han hade allt en defensiv mittfältare ska ha. Portugisen i Milan, måste du väl ha hört talas om ?

Ja, jag antar han behöver lite tid att anpassa sig till engelska fotbollen, vet inte om han kan engelska?

Ja, jag vet inte vad United sysslar på med spelarna där dom blivit sämre, så var det inte på sir alex tid som du sa. Nåja, dags och lägga mig nu. Natti till er alla, även generalen men önskar dig hemska mardrömmar där arsenal slutar att existera som klubb.
Senast redigerad av EastClintfood 2022-10-05 kl. 02:30.
Citera
2022-10-05, 02:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Du vet själv att City är alldeles för bra för att ni ska kunna hänga med dom i 38 omgångar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in