2022-10-04, 23:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Och ditt syfte är..?

Förstår du inte mitt syfte?

Du menar i princip att hela Arsenals trupp är bättre än Citys. Eller tolkar jag fel?
Citera
2022-10-04, 23:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Förstår du inte mitt syfte?

Du menar i princip att hela Arsenals trupp är bättre än Citys. Eller tolkar jag fel?
För att göra det kort o gott, vi har bättre försvar, medans de har ett bättre mittfält och anfall. Förstår du nu?
Citera
2022-10-04, 23:57
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Yep, men ser nu att jag gjorde en liten miss. Skulle haft Walker istället för Tomisyasu som LB.

Men, kan inte du ta och förklara vad som är ”fel” med min 11:a..?

Walker som LB?

Tycker det är väldigt märkligt att varken laporte, dias eller cancelo (som är ligans bästa ytterback)
Citera
2022-10-05, 00:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Yep, men ser nu att jag gjorde en liten miss. Skulle haft Walker istället för Tomisyasu som LB.

Men, kan inte du ta och förklara vad som är ”fel” med min 11:a..?
Du säger Walker som vänsterback också och inte Cancelo
Citera
2022-10-05, 00:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
För att göra det kort o gott, vi har bättre försvar, medans de har ett bättre mittfält och anfall. Förstår du nu?
Har ni bättre försvar bara för att City släppt in ett mål mer?
Citera
2022-10-05, 00:12
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Hur vrider jag på saker..?

Ska vi ens gå igenom din historik av lögner här på Flashback? Nej det lär ta längre tid än er frånvaro från CL.

Citat:
När eller var har jag ”hittat på en massa saker”..? Är du helt blåst eller?

Däremot så lägger jag inte ut några länkar längre.. är ej mitt ansvar att skola upp ett gäng med arbetslösa knarkare.

Men för helvete kan du bara erkänna att du är ett troll! Enda anledningen till att Arsenal just nu är de som leder tabellen är pga Chelsea och Liverpools svaga inledning och båda klubbar kommer sluta före er efter 38 omgångar. Går inte att dra någon annan slutsats.
Citera
2022-10-05, 00:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Walker som LB?

Tycker det är väldigt märkligt att varken laporte, dias eller cancelo (som är ligans bästa ytterback)
Bra spelare, såklart. Fast vi har ett bättre, mer kompakt försvar än vad Man City har.
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Har ni bättre försvar bara för att City släppt in ett mål mer?
Och..? Arsenal har helt klart ett bättre försvar än vad Man City har, det är även de flesta experter eniga i.
Citera
2022-10-05, 00:15
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ska vi ens gå igenom din historik av lögner här på Flashback? Nej det lär ta längre tid än er frånvaro från CL.

Men för helvete kan du bara erkänna att du är ett troll! Enda anledningen till att Arsenal just nu är de som leder tabellen är pga Chelsea och Liverpools svaga inledning och båda klubbar kommer sluta före er efter 38 omgångar. Går inte att dra någon annan slutsats.
Nu är du ute och cyklar igen. Hur skulle Liverpool eller Chelsea ha stoppat Arsenal från att vara etta? Brukar dom två lagen gå rent efter 8 omgångar normala år?

Håna inte Arsenal för att dom inte spelar CL. Är inte alls säkert att Chelsea kan ta en topp 4 i år
Citera
2022-10-05, 00:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Bra spelare, såklart. Fast vi har ett bättre, mer kompakt försvar än vad Man City har.

Och..? Arsenal har helt klart ett bättre försvar än vad Man City har, det är även de flesta experter eniga i.
Vilka är dessa "experter" då? Några gamla proffs som förra säsongen sa att det inte fanns en chans att Real skulle vinna CL?
Citera
2022-10-05, 00:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Vilka är dessa "experter" då? Några gamla proffs som förra säsongen sa att det inte fanns en chans att Real skulle vinna CL?
Div gamla spelare, tränare osv, osv.
Citera
2022-10-05, 00:21
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Div gamla spelare, tränare osv, osv.
Säger dom att Cancelo är sämre än Tomiyasu?

Finns inte det finns en enda "expert" som skulle påstå att din elva var den "rätta" om man slog ihop City och Arsenal
Citera
2022-10-05, 00:21
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Nu är du ute och cyklar igen. Hur skulle Liverpool eller Chelsea ha stoppat Arsenal från att vara etta? Brukar dom två lagen gå rent efter 8 omgångar normala år?

Håna inte Arsenal för att dom inte spelar CL. Är inte alls säkert att Chelsea kan ta en topp 4 i år

Antal Champions League titlar:
Chelsea 2
Arsleanal 0

När AFC uppnår detta så kan vi snacka.

London is Blue

#FuckArsenal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem