Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Nej inte sett, men hörde någon prata om den. Det var väl en video där jocke sa åt dottern att klä av sig eller hur? troligen inför att hon skulle byta kläder, bada eller liknande.
Den som tycker det är pedofil varning på att en pappa bada, byter kläder och tar hand om sin 3 åriga dotter har ju något fel i huvudet. Den som ser något sexuellt i att en pappa tar hand om sitt barn har någon allvarlig störning och borde söka hjälp.
Jag håller med dig, Ifall någon sjuk jävel börjar få sexuella tankar när en pappa byter om kläderna på sitt egna barn eller tar ett bad med dem är man underbegåvad.
Jag brukade alltid ta ett bad med min far när vi hade badkar eller att han ska ha bytt om på mig när jag var väldigt liten.
Är jag eller har jag blivit utsatt som ett barn? Nej.
Det finns två teorier som jag tänker och spekulerar här.
1. Fettot och LOL-Kal och den tredje som tydligen heter El Lobo söker endast clout.
2. De är bara dumma i huvudet helt enkelt.
Deras mentalitet påminner mig om när jag var 13 år och gick på högstadiet och träffade på Ungdomsgäng som alltid skröt om hur farliga de var osv. Ifall man tycker sånt är coolt så kan en normal begåvad räkna ut hur dessa individers hjärnor är.
Det är inget coolt med dessa tre musketörerna och ifall man tycker det så är man följande:
1. 14 år gammal och med i ett ungdomsgäng
2. En vuxen individ som själv blev mobbad och som aldrig fick uppleva sina tonårs dagar. Så istället försöker man nu ta igen det vid 30-Års åldern när krisen börjar nalkas fram.. .
Jocke är dum i huvudet på ett helt annat sätt, och jag skulle aldrig prenumerera på hans j*vla Youtube Kanal där han lägger upp fejk skit som spökjakt osv. Det är säkert dessutom endast barn och den typ av vuxna människor som hänger på Facebook år 2022 som prenumererar på honom skulle jag själv vilja tro.
Men
Knatte, Fnatte och Tjatte tar hans hjärngympa till en helt annan nivå.