2022-10-01, 00:18
Medlem
MrZoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Grattis till första besöket! Det kommer garanterat bli fler och dyrare! 🤣
200-300 skulle jag säga är snitt för HJ. Det är ju egentligen något du kan göra själv så att betala mer är att slänga pengarna i sjön.
500-800 för BTB låter rimligt, beror ju förstås på hur tjejen ser ut. Yngre och snyggare kommer nog vilja ha 1000, men du kan nog få ner priset till kring 800.
1000-1500 för FS. 1000-1200 räcker på de flesta ställen med de flesta tjejer. Billigare finns, men under 1000 blir kvalitén sämre. Beror på vad man är ute efter!

Gällande förhandlingen så kör de alltid ett skambud först, speciellt om du är ny. Har du träffat tjejen förut så har ni redan en prisnivå för tjänsten. Tänk alltså inte att du kan ge 1500 denna gång och hoppas på 1000 i framtiden, i erat ”outtalade kontrakt” sätts priset vid första gången för tjänsten. Enligt min erfarenhet åtminstone.

Lycka till och knulla lugnt därute!
Jag är ny i TM djungeln och är nyfiken om det som du skriver i inlägget fortfarande gäller, nästan tre år senare? Kan tänka mig att priserna har gått upp, eller?
Citera
2022-10-02, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZok
Jag är ny i TM djungeln och är nyfiken om det som du skriver i inlägget fortfarande gäller, nästan tre år senare? Kan tänka mig att priserna har gått upp, eller?
Det mesta gäller fortfarande - dock svårt numera att ens få hj för mindre än 500. Och så några hundralappar till för att hon ska ta av sig så du får smeka. En tusenlapp för fs, naket bj eller b2b verkar vara det normala. Åtminstone enligt min erfarenhet, men då gillar jag inte att pruta när jag vet att tjejen gör ett bra jobb. Numera går jag bara till mina favoriter - och de är inte många.
Citera
2022-10-02, 23:19
Medlem
Priset på extra verkar variera från dag till dag och vilket humör massösen är på.
Har fått betala 700 - 1500 för fs på samma salong.
Är väl tillgång på kunder som de sätter priset efter.
Elpriset kommer säkert också att spela roll eftersom de har eluppvärmda madrasser osv.
Citera
2022-10-02, 23:48
Medlem
MrZoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
Priset på extra verkar variera från dag till dag och vilket humör massösen är på.
Har fått betala 700 - 1500 för fs på samma salong.
Är väl tillgång på kunder som de sätter priset efter.
Elpriset kommer säkert också att spela roll eftersom de har eluppvärmda madrasser osv.
Hos samma massös? Det är väl konstigt. Har man en gång betalat 700 ska man väl inte gå med på att nästa gång betala 1500 tycker jag. Tack för svaret iaf.
Citera
2022-10-03, 03:01
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoTorsten
Praxis? Källa på det?

Både praxis och källor finns om du söker lite. Tror du inte mig så får du gärna fortsätta att swisha men jag avråder dig å det grövsta.
Citera
2022-10-03, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benka69
Kanske inte men det är ju inte mitt problem och vill jag inte ha en HE så ska hon väl inte bli sur för det….
Nej det "borde" hon inte men känslor är sällan rationella och hon reagerar på en utebliven inkomst...
Citera
2022-10-03, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZok
Hos samma massös? Det är väl konstigt. Har man en gång betalat 700 ska man väl inte gå med på att nästa gång betala 1500 tycker jag. Tack för svaret iaf.

Två olika tjejer, ägarinnan brukar kosta 1000 men sista gången jag var där så gick hon med på 700
Den andra som jobbar där gick inte med på fs under 1500 men hon är fin så det fick kosta lite mer.
Citera
2022-10-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intramuscular
Både praxis och källor finns om du söker lite. Tror du inte mig så får du gärna fortsätta att swisha men jag avråder dig å det grövsta.

Det är ju du som säger att det finns en praxis runt detta att subbelswish automatiskt leder till fällande dom.
Jag tror inte en sekund på att någon dubbelswishare fällts mot sitt nekande.
Så eftersom du påstår det borde du också plocka fram källan för ditt påstående.
Men jag tvivlar faktiskt på att du lyckas.

Vid de razzior som gjorts så har inte fokus legat på sexköpen utan på förhållanden runt salongsägare o.s.v.
Eventuella sexköp har liksom kommit med på köpet och dom som har fällts har mig veterligen antingen tagits på bar gärning med handen i syltburken eller lämnat DNA-spår efter sig eller helt enkelt erkänt då polis och åklagare pressat dom lite.

Men som sagt. Blåneka och det har inte hänt om du inte blivit tagen med soldaten inkörd i thaiflicka.

Jag kan ha fel absolut, men jag vill gärna se källan för ditt påstående som sagt.
Citera
2022-10-04, 21:12
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Det är ju du som säger att det finns en praxis runt detta att subbelswish automatiskt leder till fällande dom.

Vid de razzior som gjorts så har inte fokus legat på sexköpen utan på förhållanden runt salongsägare o.s.v.
Eventuella sexköp har liksom kommit med på köpet och dom som har fällts har mig veterligen antingen tagits på bar gärning med handen i syltburken eller lämnat DNA-spår efter sig eller helt enkelt erkänt då polis och åklagare pressat dom lite.

Men som sagt. Blåneka och det har inte hänt om du inte blivit tagen med soldaten inkörd i thaiflicka.

Jag kan ha fel absolut, men jag vill gärna se källan för ditt påstående som sagt.

Det jag vet händer är att tjejen blir kontaktade av skatteverket och får frågor vad för inkomst det är, då har fogden ditt och tjejens namn. Detta vet jag med 100%. Dom blir avkrävda en redovisning av varför det kommer swishpengar eller bli skönbeskattade som extra inkomst.
Otroligt onödigt, men kör på du om du tycker det funkar för dig.
Citera
2022-10-06, 08:39
Medlem
Citat:

Återigen, så är det ett problem för många att vara med i ett åtal där man bevisligen har dubbelswishat. All här inne, fruar, flickvänner eller kollegor vet att en dubbelswish innebär sexköp. Sen kan du bli friad och det är mycket tveksamt att du blir fälld när du blånekar. Du måste hävda förlängning av massagen, eller betala tillbaka ett lån eller en extremt hög dricks. Har dessutom den andra swishen gått till massörskan och den första till salongen blir det lite större problem. Men som sagt det håller kanske inte i en rättegång.

Det finns massa åtal för koppleri där man listar alla personer som är misstänkta för sexköp, syftet är att påvisa koppleri och en omfattande handel. I ett speciellyt fall var det en lärare som dubbelsswishat 10 gånger, alltid 500 kr till salongen och sen 40 minuter senare 1000 kr till massörskan, lite svårt att förklara bort. Han erkände, fick dagsböter men förlorade jobb, fru och typ hela sitt umgänge.

Jag fattar inte varför nån vill använda swish? Varför vill man riskera att hamna i en förundersökningsdokument eller ett åtalsdokument med namn och personnummer? Alla elektroniska spår som leder till en salong kollas upp när det görs en kopplerirazzia. Utan spår måste man i princip vara där just den dagen då polisen knackar på
Citera
2022-10-06, 09:07
Medlem
OM man skulle klanta till sig och bli påkommen eller erkänna, säg att ha pröjsat 300 till massösen för ett hj, hur stort blir då boten/föreläggandet? Någon som vet?
Citera
2022-10-06, 09:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
OM man skulle klanta till sig och bli påkommen eller erkänna, säg att ha pröjsat 300 till massösen för ett hj, hur stort blir då boten/föreläggandet? Någon som vet?
Efter 1 augusti så blir det fängelsestraff, vilket väl i praktiken innebär villkorligt om du saknar "rättsligt bagage".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in