2020-01-15, 16:16
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RocketShip
...... Förstår att snittpriset för HJ ligger på mellan 300 och 500. Vad är er uppfattning om priser på B2B?

Gäller 08.
Grattis till första besöket! Det kommer garanterat bli fler och dyrare! 🤣
200-300 skulle jag säga är snitt för HJ. Det är ju egentligen något du kan göra själv så att betala mer är att slänga pengarna i sjön.
500-800 för BTB låter rimligt, beror ju förstås på hur tjejen ser ut. Yngre och snyggare kommer nog vilja ha 1000, men du kan nog få ner priset till kring 800.
1000-1500 för FS. 1000-1200 räcker på de flesta ställen med de flesta tjejer. Billigare finns, men under 1000 blir kvalitén sämre. Beror på vad man är ute efter!

Gällande förhandlingen så kör de alltid ett skambud först, speciellt om du är ny. Har du träffat tjejen förut så har ni redan en prisnivå för tjänsten. Tänk alltså inte att du kan ge 1500 denna gång och hoppas på 1000 i framtiden, i erat ”outtalade kontrakt” sätts priset vid första gången för tjänsten. Enligt min erfarenhet åtminstone.

Lycka till och knulla lugnt därute!
Citera
2020-01-15, 16:58
Medlem
Emolls avatar
Jag är inne o läser på thaimassageguiden, men det är verkligen ingen recension av de jag läser som indikerar på om de erbjuder något extra eller ej.. O då tittade jag ändå igenom 4-5 salonger i Sthlm, en stad där det ska förekomma ofta...
Citera
2020-01-15, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Jag är inne o läser på thaimassageguiden, men det är verkligen ingen recension av de jag läser som indikerar på om de erbjuder något extra eller ej.. O då tittade jag ändå igenom 4-5 salonger i Sthlm, en stad där det ska förekomma ofta...

Förvänta dig inte att recensionerna på thaimassageguiden ska indikera om det erbjuds extra. Mycket nära vänner som har samma intressen som en själv kan dock helt privat berätta om vad de har fått för service på en viss massageinrättning med en viss massös.
Citera
2020-01-16, 00:09
Medlem
RocketShips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Tack för ditt utförliga svar, jag känner att jag ska försöka få ett B2B vid nästa besök, jag känner dock att 800 är aningen magstarkt, med massagepriset är jag redan uppe i runt 1300 kronor då.
Tänker att 600 för B2B skulle vara okej, men då vill jag gärna att det ska vara en snygging såklart, svårt att veta på förhand hur tjejerna på ställena ser ut då det inte finns några foton på TMG eller respektive salongs hemsida.

På tal om B2B, hur brukar avslutet se ut? Är det HJ eller BJ?
Citera
2020-01-16, 09:29
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Tack för ditt utförliga svar, jag känner att jag ska försöka få ett B2B vid nästa besök, jag känner dock att 800 är aningen magstarkt, med massagepriset är jag redan uppe i runt 1300 kronor då.
Tänker att 600 för B2B skulle vara okej, men då vill jag gärna att det ska vara en snygging såklart, svårt att veta på förhand hur tjejerna på ställena ser ut då det inte finns några foton på TMG eller respektive salongs hemsida.

Gå inte till ett ställe som kostar 500 kr för massage, 300-400 kr för en timme olja är bättre. De som tar en större massagepeng är oftast seriösare.

Jag föreslår att du satsar på FS istället för BTB. Då får du hela paketet och allt ingår. BTB är tyvärr ofta något tjejerna drar till med för att få mer pengar för en rätt ospecificerad tjänst. En del ger riktigt bra BTB som är så nära FS du kan komma, men det finns en del med usel attityd som egentligen ser det som ett naket HJ. Pengar i sjön!

Alltså, kör på BJ utan gummi eller FS så vet du vad du får. Bättre att betala för något som är bra än försöka snåla och gå på en massa nitlotter som i slutändan blir dyrare än om du tagit FS från början. Ingen minns en snålis!
Citera
2020-01-16, 09:32
Medlem
Citat:

Det fungerar inte att vara snål. Det är ingen billig hobby!!! Prutning är okej om det kommer till överpriser, men som tidigare sagts, snyggare och yngre tjej, högre pris.

600 för BTB och BJ! Hoppas kan du alltid göra.
Citera
2020-01-16, 11:40
Medlem
B-types avatar
Citat:
Gå inte till ett ställe som kostar 500 kr för massage, 300-400 kr för en timme olja är bättre. De som tar en större massagepeng är oftast seriösare.

Jag föreslår att du satsar på FS istället för BTB. Då får du hela paketet och allt ingår. BTB är tyvärr ofta något tjejerna drar till med för att få mer pengar för en rätt ospecificerad tjänst. En del ger riktigt bra BTB som är så nära FS du kan komma, men det finns en del med usel attityd som egentligen ser det som ett naket HJ. Pengar i sjön!

Alltså, kör på BJ utan gummi eller FS så vet du vad du får. Bättre att betala för något som är bra än försöka snåla och gå på en massa nitlotter som i slutändan blir dyrare än om du tagit FS från början. Ingen minns en snålis!

Även BJ kan det fuskas med... Lite snaskande på kotten och sedan HJ.
FS eller HJ säger jag. Allt eller inget.
Citera
2020-01-16, 11:53
Medlem
RocketShips avatar
Citat:
Tack för tipset
Citat:
Kanske får bli ett FS någon gång, men ligger lite längre fram i tiden i så fall, måste nog mellanlanda i en B2B först =).
Jag är för övrigt inte jätteintresserad av FS egentligen, känns som att det "speciella" med just Thaimassager försvinner då, FS kan man ju få överallt (och även av tjejer som inte jobbar med det professionellt). Att gå hem med en tjej från krogen och bara få ett BJ/HJ eller ens be om ett B2B känns ganska avlägset.

Men visst, skulle en niopoängare stå där så skulle det nog ganska vara svårt att tacka nej till FS.
Citera
2020-01-17, 08:33
Medlem
30, 60 eller 90 minuter. Vad brukar ni som hänger i detta forumet ta? Och påverkar det chansen för extra tror ni?
Citera
2020-01-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
30, 60 eller 90 minuter. Vad brukar ni som hänger i detta forumet ta? Och påverkar det chansen för extra tror ni?
Ingen större skillnad på chansen men 30 minuter blir stressigt om du ska ha FS eller BTB., 30 funkar för ett snabbt HJ. 90 funkar bara om du vet att det är bra massage och du vet att du får bra FS/BTB. 90 minuter dålig massage och stressat HJ är helt värdelöst
Citera
2020-01-17, 17:00
Medlem
RocketShips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Nu är jag en novis på området så någon med mer erfarenhet får gärna flika in. Jag har tänkt att "extrat" kan ligga utöver den tid man bokat upp för massagen, förutsatt att just din massageflicka inte har en kund direkt efter din tid, Betalar man för 30 eller 60 minuter och sedan kommer överens om B2B eller FS så kan det avsättas tid för det efter att den egentliga bokningstiden gått ut. Ett HJ avklaras ju på någon minut så det borde inte vara ett problem med exempelvis 27 minuter massage och 3 minuter HJ.
Citera
2020-01-17, 17:52
Medlem
Citat:
Nu är jag en novis på området så någon med mer erfarenhet får gärna flika in. Jag har tänkt att "extrat" kan ligga utöver den tid man bokat upp för massagen, förutsatt att just din massageflicka inte har en kund direkt efter din tid, Betalar man för 30 eller 60 minuter och sedan kommer överens om B2B eller FS så kan det avsättas tid för det efter att den egentliga bokningstiden gått ut. Ett HJ avklaras ju på någon minut så det borde inte vara ett problem med exempelvis 27 minuter massage och 3 minuter HJ.

Det är oftast tre personer inblandade vid sexköp på salong. Du, massösen och ägarinnan.
Ägarinnan vill inte att massösen ger mer än tiden du köpt dvs 30 eller 60 minuter.

Så eventuella tilläggstjänster brukar nästan alltid vara med i massagetiden.
Är det ägarinnan själv som du sexar med så kan det bli lite längre.

Oftast så kommer frågan efter ca 35 minuter är min erfarenhet.
Dvs strax efter vändning och man har då förhoppningsvis stånd.
Vilken brukar utlösa frågan om extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in