2022-10-03, 20:03
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Detta va så jävla oseriöst och osammanhängande! Långt ifrån sanningen. Påhittat skit igen. Kom igen Alva nu chocka Youtube!

"Jag är för charmig för att hata "
Sitter han o säger helt habbad, käken går till höger o vänster. Orakad och äcklig, med sin fula jävla mössa!
Pratar som att han försökte "fixa" Alva men det gick inte han gjorde vad han kunde. Hon blev LITE bättre iaf, än hon va när dem träffades.

Detta e det sjukaste jag hört! Fyfan alltså, så jävla dålig självinsikt! Han är helt uppe i det blå med sig själv! Det är inga fel på honom, och han var FAKTISKT trogen! Det ska Alva fan va tacksam för!
Nä jag finner inga ord mer. HAN går iaf inte att fixa på något sätt! Han är obotlig!

Tack för att ni andra hittar orden.

Hoppas karman drabbar honom hårt nu.
Citera
2022-10-03, 20:04
Medlem
[quote=darkSkye|81876218]Såg videon nyss
Snacka om DELUSIONAL.
Han bara projekterar en massa, allt är hennes fel.. bla bla bla.. Så som det ofta låter från idioter till män.
Sen sitter han & säger "jag för charmig för att hata"... boy.. let me tell you..

Han är så verklighetsfrånskild att det faktiskt är roligt. Vad tror han egentligen? Att han är cool nu när han sitter & ljuger om sin s.k "fru" & förlöjligar henne inför hela världen att se?

Alltså, titta noga pojkar, det här är ett bra exempel på hur man INTE ska bli.

Fan vilken pajas, kan han inte gå & bli skjuten snart bara? Hur länge klarar man sig undan i hans livsstil? Överdos kanske är mer passande för honom
Håller med dig, idiot är han
Citera
2022-10-03, 20:05
Medlem
Vidrigaste videon ever. Visste att han skulle skylla allt på henne men att göra det på den här nivån är äckligt!
Han kallar henne mytoman (säger herr turkiska insatsstyrkan)
Han kallar henne smutsig (säger herr crackrökare)
Han kallar henne för luffare i princip för att hon hade det svårt innan dom träffades trots att han fick tvinga till sig folks lägenheter för att han inte hade någon egen.
Det han gör är typiskt narcissister, allt äckligt hos honom lägger han på henne för att han inte klarar av sanningen om sig själv.
Så sitter han i den nya brudens lägenhet och spelar in videon för att han förmodligen inte har ett hem längre då lägenheten stod på Alva. HAHAHA
Alex din luffare alla ser igenom dina lögner.
Hoppas Alva kommer med en rejäl sanning efter det här.
Han borde fan skämmas och dö. Usch
Citera
2022-10-03, 20:08
Medlem
Kickassfarsans avatar
Så Alva är mytoman. Har psykosen redan slagit ut?

Vilken sjuk jävel han är

Ni har inte begått omra!!! mannen du är en fucking mördare håll käften
Citera
2022-10-03, 20:08
Medlem
WOW!! Denna video var ju helt sjuk😅
Snubben sitter såklart hemma hos Nicole och spelar in den, känner igen rummet i bakgrunden. Ska han flytta in med Nicole och hennes mamma nu?

Gifte sig med sitt ex efter 2,5 år och skiljer sig direkt för att sen börja knarka direkt och flytta in hos en annan brud. Mogen grabb!

Kan alla kolla på videon genom länken vår kära flashbackare ladda upp så Alex inte tjänar pengar på videon 😁

Länkar den igen: https://anonymfile.com/Y8KR/jag-har-lamnat-alva-otrohet.mp4
Citera
2022-10-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Det där är ju rent bullshit det fattar vi alla. Hon gjorde ju flera videos från den stuga bland annat någon dag innan hon skulle flytta och det såg rent och städat ut både i badrummet och i rummet..

Exakt vad jag tänkte. Finns ju flera vloggar där hon visar upp/går runt i olika rum och det var inte alls så grisigt som han påstår. Vilken elak människa...
Citera
2022-10-03, 20:12
Medlem
Hoppas att detta stärker Alva - istället för att bryta ner henne. Hoppas hon kokar av ilska, istället för att gråta floder.
Hoppas hon lägger ett riktigt bra svar nu - och står med huvudet högt, och rak rygg!

Hoppas hon har några omkring henne, som kan hjälpa henne att fira att hon precis vunnit sitt liv tillbaka. Inte deppa - det ska firas!

Så sitter aset och säger att han träffar någon annan också?!! Smutsiga lilla respektlösa jävla pissluffare. Usch!

Det lyser i hans ögon när han pratar om sig själv också. Bara det är äckligt nog.
Citera
2022-10-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Exakt vad jag tänkte. Finns ju flera vloggar där hon visar upp/går runt i olika rum och det var inte alls så grisigt som han påstår. Vilken elak människa...

För det är ju omöjligt att vinkla sanningen när man filmar och klipper
Citera
2022-10-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så Alva är mytoman. Har psykosen redan slagit ut?

Vilken sjuk jävel han är

Ni har inte begått omra!!! mannen du är en fucking mördare håll käften

Man hallå han är ju islam experten ju?? Han läste ju på flera ställen att lustgas är ok hahah 😂😂🤦🤦🤦
Citera
2022-10-03, 20:14
Medlem
MrsLibras avatar
Kan vi här i tråden lova varann en sak?

Att alla hans kommande pundvideos och slemmiga storys läggs upp direkt här. Så han bara får ett tiotal views max. Så sprider vi ordet att länkar finns här för de som är nyfikna.

Han behöver landa på alla vis.
Citera
2022-10-03, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
För det är ju omöjligt att vinkla sanningen när man filmar och klipper

Ett hem som är så smutsigt att det måste saneras av en flyttfirma som har gasmask (tro mig, har sett en del sådana när jag arbetade som boendestödjare) är svårt att dölja när man filmar. Då borde Alva vara värsta proffset som lyckas filma och klippa så pass bra att INGET syns.
Senast redigerad av Kraak 2022-10-03 kl. 20:21.
Citera
2022-10-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Ett hem som är så smutsigt att det måste saneras av en flyttfirma som har gasmask (tro mig, har sett en del sådana när jag arbetade som boendestödjare) är svårt att dölja när man filmar. Då borde Alva vara värsta geniet som lyckas filma och klippa så pass bra att INGET syns.

Tänkt på att hon kanske filmat när det var städat och inte filmat när det var ostädat? ditt jävla iq barn hahah.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in