2022-10-03, 19:46
Medlem
Hoppas på rejäl come back från Alva med tanke på hur han smutskastar henne sedan höjer sig själv till skyarna host host narcissist 😂😂 hon har nog mycket att berätta om hans fejkade storys på youtube, och han kallar henne mytoman.. komisk kille😁
Citera
2022-10-03, 19:47
Medlem
Skön video
Ordentligt roande. Skrattade så jag grät när han snackar om "har du kissat eller bajsat?" och han bröstar med att han kommer vara en person som säger "ja, jag har bajsat, det tog ganska lång tid och det luktade Oxascand och dillchips"
Citera
2022-10-03, 19:47
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Detta va så jävla oseriöst och osammanhängande! Långt ifrån sanningen. Påhittat skit igen. Kom igen Alva nu chocka Youtube!

"Jag är för charmig för att hata "
Sitter han o säger helt habbad, käken går till höger o vänster. Orakad och äcklig, med sin fula jävla mössa!
Pratar som att han försökte "fixa" Alva men det gick inte han gjorde vad han kunde. Hon blev LITE bättre iaf, än hon va när dem träffades.

Detta e det sjukaste jag hört! Fyfan alltså, så jävla dålig självinsikt! Han är helt uppe i det blå med sig själv! Det är inga fel på honom, och han var FAKTISKT trogen! Det ska Alva fan va tacksam för!
Nä jag finner inga ord mer. HAN går iaf inte att fixa på något sätt! Han är obotlig!

Förstår inte hur man kan ha så sjukt dålig självinsikt. Den enda som älskar Alex är han själv!! Fan inte ens han morsa pallar låtsas älska honom.

Hela jävla Sverige skulle kunna sjunga i kör hur ful och hatad han är, han skulle fortfarande tro att han är coolast, snyggast och mest eftertraktad i landet

Det är så jäääävla pinsamt att jag orkar inte ens fornulera ord om det
Citera
2022-10-03, 19:49
Medlem
LaPrincipessas avatar
Avföljt Alex!

Börja följa Alva!
Citera
2022-10-03, 19:49
Medlem
”Jag har inte mått så bra”

Okej men nu när du är både habbad och koksad mår du ju dunder i ett par timmar åtminstone.

Detta kunde bara sluta på ett sätt.
Citera
2022-10-03, 19:50
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Alva lämnade Alex morsas stuga i så äckligt skick att städfirman fick använda gasmask, wtf

Mmmmm och turkiska insatsstyrkan kidnappade honom på gatan i turkiet och låste in honom och snodde hans fula gucci keps....
Citera
2022-10-03, 19:51
Medlem
darkSkyes avatar
Såg videon nyss
Snacka om DELUSIONAL.
Han bara projekterar en massa, allt är hennes fel.. bla bla bla.. Så som det ofta låter från idioter till män.
Sen sitter han & säger "jag för charmig för att hata"... boy.. let me tell you..

Han är så verklighetsfrånskild att det faktiskt är roligt. Vad tror han egentligen? Att han är cool nu när han sitter & ljuger om sin s.k "fru" & förlöjligar henne inför hela världen att se?

Alltså, titta noga pojkar, det här är ett bra exempel på hur man INTE ska bli.

Fan vilken pajas, kan han inte gå & bli skjuten snart bara? Hur länge klarar man sig undan i hans livsstil? Överdos kanske är mer passande för hans punderi.
Citera
2022-10-03, 19:53
Medlem
Alex nästa vers

tabben alltid redo att damma
aina bajsar på sig som Alva

surrar runt din kropp som en fluga
du luktar värre än min mammas stuga

*insert auto tune refräng*
Citera
2022-10-03, 19:54
Medlem
Randelins avatar
Hur tjackad är Alex i sin senaste video på en skala 1-10? 12.

Detta kommer sluta med katastrof.
Citera
2022-10-03, 19:54
Medlem
Så skämmig han är. Helt påtänd och drar som vanligt obegripliga metaforer. Karaktärsmord på Alva, milt uttryckt! Det glädjer mig ändå att det är så många som backar henne i kommentarsfälten. Även om en stor del av er här (vilket iofs är rätt förväntat med tanke på vilket forum vi skriver i) inte varit nådiga i hur ni uttrycket er om Alva, så bör väll även ni hålla med om att det knappast är hon som är det största problemet i deras relation, hans mående eller hans liv.
Det är också skrattretande att Alex tror att han kommer kunna köra på som vanligt med Youtube utan Alva och i det skicket han är just nu 😂
Jävla jubelidiot.
Citera
2022-10-03, 19:59
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Alex nästa vers

tabben alltid redo att damma
aina bajsar på sig som Alva

surrar runt din kropp som en fluga
du luktar värre än min mammas stuga

*insert auto tune refräng*

Haha den var bra
Citera
2022-10-03, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem2021
Hur mycket kan hon ha grisat ner? Städfirma med gasmask? Vad kan hon ha gjort? En chipspåse här och där leder inte till sanering med gasmask?

Det där är ju rent bullshit det fattar vi alla. Hon gjorde ju flera videos från den stuga bland annat någon dag innan hon skulle flytta och det såg rent och städat ut både i badrummet och i rummet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in