2022-10-02, 02:05
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Skitmatch av Spurs idag. Nya tag. Arsenal är bakom oss när vi summerar säsongen

Tänker inte komma med massa bullshit som generalen är expert på.

Inte komma på en massa bullshit eller hur lät det nu? Du pratar i nattmössan som vanligt Sp*rs är och kommer alltid att vara skit.

WHAT DO WE THINK OF T*TTENHAM SHIT!

WHAT DO WE THINK OF SHIT T*TTENHAM!
Citera
2022-10-02, 02:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nä skadad. Tror vi haft bättre offensiv om han varit tillgänglig bla.
Ja! Kulusevski hade rivit upp hela Arsenals försvar och dominerat likt han gjorde mot Slovenien... Sa inte du att Tottenham hade bättre trupp än Arsenal? Då ska väl inte en Svensk medelmåtta vara så avgörande. Hmm
Citera
2022-10-02, 02:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Inte komma på en massa bullshit eller hur lät det nu? Du pratar i nattmössan som vanligt Sp*rs är och kommer alltid att vara skit.

WHAT DO WE THINK OF T*TTENHAM SHIT!

WHAT DO WE THINK OF SHIT T*TTENHAM!
Som Chelsea fan borde väl inte du vara så kaxig när ni med nöd och näppe lyckades ta tre poäng mot Crystal Palace?
Citera
2022-10-02, 02:28
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Som Chelsea fan borde väl inte du vara så kaxig när ni med nöd och näppe lyckades ta tre poäng mot Crystal Palace?

Man måste visa avsky mot den skitklubben, om inte så är det lagbrott.

Extra skadeglädje för min del när ärkefittan Anthony Taylor rånade oss på en solklar vinst mot Sp*rs hemma och innan derbyt var Spuds obesegrade. Skönt att se den sviten avslutad minst sagt.

Hann endast se en halvtimme av Chelsea-Palace pga MFF-Hammarby på Stadion. Dessutom laggade Fulstreamen sönder men av det jag såg plus highlights så var det ju inte den vackraste fotbollen vi bjöd på.

Men det är sekundärt nu för Potter har fått lite flyt med inställda matcher och har lyckats träna ihop laget i god tid vilket kan vara livsviktigt för Todd verkar vara lite Roman 2.0 när det kommer att avskeda tränare.
Citera
2022-10-02, 02:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Man måste visa avsky mot den skitklubben, om inte så är det lagbrott.

Extra skadeglädje för min del när ärkefittan Anthony Taylor rånade oss på en solklar vinst mot Sp*rs hemma och innan derbyt var Spuds obesegrade. Skönt att se den sviten avslutad minst sagt.

Hann endast se en halvtimme av Chelsea-Palace pga MFF-Hammarby på Stadion. Dessutom laggade Fulstreamen sönder men av det jag såg plus highlights så var det ju inte den vackraste fotbollen vi bjöd på.

Men det är sekundärt nu för Potter har fått lite flyt med inställda matcher och har lyckats träna ihop laget i god tid vilket kan vara livsviktigt för Todd verkar vara lite Roman 2.0 när det kommer att avskeda tränare.
Varför är du så emot Tottenham men inte Arsenal?

Ni hade ett skumt sommarfönster minst sagt och det visar sig tyvärr? nu.
Roman var ju en bra ägare till slut (oavsett vad man tycker om Ryssland). Den nya känns inte lika rolig/bra, vem fan väntar till någon match EFTER fönstret stängt att sparka? Ville han ha en förändring så skulle han gjort det draget långt innan fönstret stängde så nya tränaren fick lite att säga till om. Tuchel borde inte ha fått sparken men antar att dom vill ta in en tränare som har allt att vinna på att inte gå emot dom och allt att förlora om han får sparken i Januari.
Citera
2022-10-02, 02:48
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Varför är du så emot Tottenham men inte Arsenal?

Chelseas största rivaler är Sp*rs det har varit så ända sedan 60-talet då Jimmy Greaves som tidigare spelat för oss gick dit. Oavsett om rivaliteten svalnar så som efter 2003 för att sedan bli blodigt hat igen 2016 (battle of the bridge) när vi skänkte titeln till Leicester så kommer The Scum alltid vara värst.

Arsenal är också en av de klubbarna i England som jag hyser ett blodigt och personligt hat mot.

Min hatlista i England topp 3:

Sp*rs
Liverpool ( på gränsen till nummer ett)
Arsenal

Sen finns det annat pack som jag ogillar skarpt men dessa tre är en kategori för sig själv.
Citera
2022-10-02, 02:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Chelseas största rivaler är Sp*rs det har varit så ända sedan 60-talet då Jimmy Greaves som tidigare spelat för oss gick dit. Oavsett om rivaliteten svalnar så som efter 2003 för att sedan bli blodigt hat igen 2016 (battle of the bridge) när vi skänkte titeln till Leicester så kommer The Scum alltid vara värst.

Arsenal är också en av de klubbarna i England som jag hyser ett blodigt och personligt hat mot.

Min hatlista i England topp 3:

Sp*rs
Liverpool ( på gränsen till nummer ett)
Arsenal

Sen finns det annat pack som jag ogillar skarpt men dessa tre är en kategori för sig själv.
Jo, det är väl ganska logiskt att Chelsea hade sådant hat mot Spurs innan framgången. Nu borde dock inte hatet finnas kvar när ni överlägset är störst?

Så tre lagen som (nästan) aldrig vinner PL?
Citera
2022-10-02, 09:45
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Jo, det är väl ganska logiskt att Chelsea hade sådant hat mot Spurs innan framgången. Nu borde dock inte hatet finnas kvar när ni överlägset är störst?

Så tre lagen som (nästan) aldrig vinner PL?

Har du rökt gräs?

Jag skrev klart och tydligt att hatet mot Sp*rs har eskalerat sedan 2016. Om nu rivaliteter blir till verklighet pga titlar så skulle Man City vara klubben vi hatar mest. Leeds United är ett större hatobjekt än City.

Du verkar inte riktigt ha koll på hur rivaliteter uppstår i fotbollen.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2022-10-02 kl. 10:07.
Citera
2022-10-02, 10:18
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Har du rökt gräs?

Jag skrev klart och tydligt att hatet mot Sp*rs har eskalerat sedan 2016. Om nu rivaliteter blir till verklighet pga titlar så skulle Man City vara klubben vi hatar mest. Leeds United är ett större hatobjekt än City.

Du verkar inte riktigt ha koll på hur rivaliteter uppstår i fotbollen.

Varför hatar du så mycket?
Citera
2022-10-02, 13:27
Medlem
Samizdats avatar
Någon som kollar på Preston i Championship? I så fall, hur fan spelar de? För det är målsnålt både offensivt och defensivt. Aldrig sett något liknande rent tabellmässigt efter så här många matcher.

13 poäng på 11 matcher. På 3 gjorda mål.

Här är resultatraden:
0-0
0-0
1-0
0-0
0-0
0-0
1-0
0-1
1-1
0-2
0-0
Citera
2022-10-02, 16:38
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Varför hatar du så mycket?

Vissa "supportrar" drivs mer av hat mot andra, en önskan att krossa fiender än kärlek för sin egen klubb. En slags negativ supporterskap, där det viktigaste i supporterskapet är förnedringen av fienden, inte den egna briljansen eller storheten.

Det är otroligt osympatiskt. När dessa människor är på botten är de en enda köttklump av hat mot alla som håller på ett annat lag. Och när de vinner, så är det viktigaste för dem att pissa på andra lags fans, inte glädjas och fira.

Egentligen borde dessa människor spendera mycket tid i terapi och börja älska sig själva. Det hat de bär runt på är framför allt skadligt för dem själva, i förlängningen alla deras relationer.
Citera
2022-10-02, 16:44
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vissa "supportrar" drivs mer av hat mot andra, en önskan att krossa fiender än kärlek för sin egen klubb. En slags negativ supporterskap, där det viktigaste i supporterskapet är förnedringen av fienden, inte den egna briljansen eller storheten.

Det är otroligt osympatiskt. När dessa människor är på botten är de en enda köttklump av hat mot alla som håller på ett annat lag. Och när de vinner, så är det viktigaste för dem att pissa på andra lags fans, inte glädjas och fira.

Egentligen borde dessa människor spendera mycket tid i terapi och börja älska sig själva. Det hat de bär runt på är framför allt skadligt för dem själva, i förlängningen alla deras relationer.

+1 på allt du skriver i princip. Aldrig förstått grejen. Visst att man kan ha lite banter mellan varandra och slänga lite skit om ens lag vann matchen och man kan skoja om det, men "hatet" som du säger är bara löjligt och överdrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in