2022-10-01, 15:27
Medlem
Beaver14s avatar
Fan va härliga klappar det va! Arsenal dominerar från start till mål, med undantag av perioden mellan Tottenhams straff och halvtid. Tottenham hade faktiskt inte mycket att komma med, och även om det röda kortet kan diskuteras var det inte det som avgjorde matchen.

Top minst en vecka till då!
Ska bli intressant att se hur det går när vi börjar möta de svåra lagen.

BTW, borde ha satt en slant på resultatet.

(FB) Premier League 22/23 omg 9. 1-3/10
Citera
2022-10-01, 15:33
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14

Top minst en vecka till då!
Ska bli intressant att se hur det går när vi börjar möta de svåra lagen.

BTW, borde ha satt en slant på resultatet.

[/url]

Nästa vecka kommer vi och hälsar på, tänkte vi skulle vara ofina och åka hem med 3 p hihi
Men först ska vi försöka bestiga Brighton som har haft speluppehåll i en månad och med en ny tränare, denna förra drog när plånboken kallade…
Citera
2022-10-01, 17:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nog snarare du som är nervös eftersom du lika väl som jag vet att det är pojkar mot män på lördag.

Det var det sannerligen
Citera
2022-10-01, 18:02
Medlem
Tottenham lika hopplöst chanslösa som vanligt mot ett topplag (undantaget City, där man brukar göra bra matcher). Har svårt att känna besvikelse eftersom jag förväntade mig förlust men klart det svider.

Grattis till Arsenal och er supportrar här inne till tre välförtjänta poäng Jag får motvilligt erkänna att det blir spännande att följa Gunners, som spelar riktigt fin fotboll, i år.
Citera
2022-10-01, 18:09
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Synd om Crystal Palace ikväll, var värda mycket mer, solklart rött kort till Silva i första halvlek som märkligt nog bara blir gult, Viera har byggt upp ett intressant och spännande lag.
Citera
2022-10-01, 18:25
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Jävla bajs viasat som fuckar för oss Telia kunder. Pallar inte kolla ful streamar så blir nog ingen småkollande på PL ett tag.
Citera
2022-10-01, 18:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Vilken härlig match vi stod för i dag Vi dominerade från start till slut, och visade (åter igen) vem som är storebror.

Jag säger det igen: Arsenal kommer som sämst att sluta 2:a i EPL 22/23, och det är endast Man City som kan stoppa oss från att ta hem titeln.

Men nu väntar man bara på alla bortförklaringar osv från div användare ang dagens och våran succé. ”Men Arsenal har ju bara mött dåliga skitlag”

Well, well. Här ska det firas ikväll COYG
Citera
2022-10-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Synd om Crystal Palace ikväll, var värda mycket mer, solklart rött kort till Silva i första halvlek som märkligt nog bara blir gult, Viera har byggt upp ett intressant och spännande lag.

Jepp borde varit rött, men strax innan skullu Edouard haft sitt andra gula för foulen på Kepa så jämnade ut sig rättvist.
Citera
2022-10-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jävla bajs viasat som fuckar för oss Telia kunder. Pallar inte kolla ful streamar så blir nog ingen småkollande på PL ett tag.

Telia som själva satt sig i den sitsen😄
Citera
2022-10-01, 19:28
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Telia som själva satt sig i den sitsen😄
Viasat ska ge igen för CL i höstas/vintras.
Citera
2022-10-01, 19:54
Medlem
Tycker det är bra knepigt att alla experter i princip pekar på Lloris tavla och det röda kortet som avgör matchen. Sagt det förut och kommer säga det igen. Tottenham har haft tur som tagit så mycket poäng som dom gjort med tanke på hur deras spel sett ut. Och att då mena att Arsenal som förde spelet idag också oavsett vinner pga det känns lite skumt. Jag är inte efterbliven och tror inte vi kommer vinna någon ligatitel i år, tror på topp 4 än så länge iaf men att inte ge Arteta den kred han förtjänar med tanke på vilket lag han kom in till. Han har rensat ut riktigt dåliga spelare med dålig mentalitet och höga löner och arga frustrerade och nästan deprimerade fans till att åtminstone tycka att nu känner man igen laget, skitsamma om vi tappar en match här och där så länge vi spelar rolig fotboll!

Vart är nissen som trodde Arsenal skulle komma 7a? Tycker du det är kul och följa Tottenham när det enda ni gör är och vänta på misstag? Det är en genuin fråga😊

Vinner vi nästa helg mot Liverpool som alltid spelar bra mot oss oavsett form så borde fler förstå att det är inte samma Arsenal som för ett par år sen 😊
Citera
2022-10-01, 19:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Ni kanske kan öppna en separat tråd om detta?
Jo, jag tänkte på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in