2022-10-03, 23:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Tillåter mig svara. Med tanke på att Arsenal handlade från Citys överskottslager och har haft bra succé med dom två spelarna, så tror jag faktisk samtliga i Citys förstaelva skulle ta plats i Arsenals ditto?
”Med tanke på att Arsenal handlade från City”..

Så du påstår alltså att Gabriel Jesus är första tillfället av en spelare som har större succé i sin nya klubb än den klubben man lämnade? Minns du tex Andy Cole (AFC till MU) på 90-talet?

Jösses....
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Haha vem ska odegaard peta? Bitch snälla.

Kan du göra din elva utav Manchester City och Aresnal spelare snälla? Jag vill se hur många arsenal spelare du plockar in så man kan få gråta/skratta.
Ødegaard och Foden är 2 jämnbra spelare, men Ødegaard «has the Edge» efter mitt tycke. Minns du vilken spelare det var Abu Dhabi City jagade under 18/19, som en ersättare för David Silva, Huh?

Innan jag lägger ut min Arsenal/Abu Dhabi City elva, så vill jag mer än gärna se din 11:a. Please..
Citera
2022-10-03, 23:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ødegaard hade garanterat fått startplats i Man City, samt några andra av våra spelare.

Vilken eller vilka spelare till Man City menar du hade glidit rakt in i våran 11:a?
Oja, han petar KDB

Ederson, Walker, Dias, Laporte, Aké, Stones, Cancelo, Phillips?, Rodri, KDB, Gundogan, Silva, Foden, Håland, Grealish, Mahrez....
Citera
2022-10-03, 23:45
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:

Så du påstår alltså att Gabriel Jesus är första tillfället av en spelare som har större succé i sin nya klubb än den klubben man lämnade? Minns du tex Andy Cole (AFC till MU) på 90-talet?

Jösses....

Ødegaard och Foden är 2 jämnbra spelare, men Ødegaard «has the Edge» efter mitt tycke. Minns du vilken spelare det var Abu Dhabi City jagade under 18/19, som en ersättare för David Silva, Huh?

Innan jag lägger ut min Arsenal/Abu Dhabi City elva, så vill jag mer än gärna se din 11:a. Please..

Åt andra hållet, där tror jag att Pep skulle tycka om att ha Saliba, Martinelli och Xhaka i sin trupp.
Citera
2022-10-03, 23:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha vem ska odegaard peta? Bitch snälla.

Kan du göra din elva utav Manchester City och Aresnal spelare snälla? Jag vill se hur många arsenal spelare du plockar in så man kan få gråta/skratta.
Jag vill också se han göra detta!
Citera
2022-10-04, 00:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Åt andra hållet, där tror jag att Pep skulle tycka om att ha Saliba, Martinelli och Xhaka i sin trupp.
I sin trupp kanske men inte i sin startelva om det kosta en av dagens.
Citera
2022-10-04, 00:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
samtliga internationella klubbsupportrar är plast
Nej! Varför?
Citera
2022-10-04, 00:32
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Odegaard kanske var ett namn man tänkte på men inget man gick för. Man köpte Grealish och hade kvar B.Silva när David Silva lämnade.

Varför ska jag lägga ut när det är du som snackar om att city spelarna knappt skulle gå in i arsenal elvan? Jag kan slå vad om att nästan alla på forumet skulle göra en arsenal/city elva så kanske två arsenal spelare går in i den elvan.
Citera
2022-10-04, 00:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Odegaard kanske var ett namn man tänkte på men inget man gick för. Man köpte Grealish och hade kvar B.Silva när David Silva lämnade.

Varför ska jag lägga ut när det är du som snackar om att city spelarna knappt skulle gå in i arsenal elvan? Jag kan slå vad om att nästan alla på forumet skulle göra en arsenal/city elva så kanske två arsenal spelare går in i den elvan.
Gör ingen före honom! Om du slänger in två Arsenal spelare så kommer han slänga in fler och dom två du slängt in går inte argumentera bort!
Citera
2022-10-04, 00:35
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Foden nära att skriva nytt kontrakt till 2027. Minns för några år sedan då alla skrek på Pep att han skulle lånas ut, titta nu bara vilken spelare. Sancho skulle gjort samma.
Citera
2022-10-04, 00:36
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Gör ingen före honom! Om du slänger in två Arsenal spelare så kommer han slänga in fler och dom två du slängt in går inte argumentera bort!

Citera
2022-10-04, 00:36
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Jösses....

Jävligt ironiskt att du kallar det Abu Dhabi City när Arsenal är Mrs. Emirates
Citera
2022-10-04, 00:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vill fortfarande se din all star dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto