2022-10-01, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Menar ni att det är helt dött? Malmö - Hammarby funkar för mig iallafall.
Byt inte kanal bara jag råkade byta kommer inte in igen...
Citera
2022-10-01, 16:03
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Byt inte kanal bara jag råkade byta kommer inte in igen...

Men lol. Nu slutade det funka bara för det.
Citera
2022-10-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Hur kan det alltid ligga nere när man väl vill se något är frågan? Ska inte n1 vara premium premium?

Tror de är för giriga… De tjänar enormt med pengar men inget händer, blir snarare sämre och sämre.

De byter ut grejer men för vadå? Blir knappast stabilare. Jag misstänker att de byter ut utrustning till något billigare för att tjäna ännu mer.

Detta är verkligen pinsamt och väldigt dåligt, ingen info ens på deras Telegram kanal.
Citera
2022-10-01, 16:17
Medlem
N1 stendött nu minst 15 minuter, typiskt mitt under fotbollen.
Citera
2022-10-01, 16:17
Medlem
Kan någon tipsa mig om en fungerande app för Google/android tv? Jag har en Sony tv. Appen får kosta vilket dom flesta gör. Men orkar inte lägga pengar på appar utan att dem funkar. Tack på förhand.
Citera
2022-10-01, 16:18
Medlem
Samma problem för mig. Dog 5 minuter innan PL matchen startade. Kontaktade tvnordens support, de sa att det ska gå igång om några minuter.. för 15 min sedan.. otroligt mycket strul tyvärr
Citera
2022-10-01, 16:19
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror de är för giriga… De tjänar enormt med pengar men inget händer, blir snarare sämre och sämre.

De byter ut grejer men för vadå? Blir knappast stabilare. Jag misstänker att de byter ut utrustning till något billigare för att tjäna ännu mer.

Detta är verkligen pinsamt och väldigt dåligt, ingen info ens på deras Telegram kanal.
Hur kan det vara pinsamt när det är svarta marknaden vi pratar om? Allt handlar om pengar och ingenting handlar om känslor.

Då kan alla likväl ta och skaffa sig ett Telia abonnemang istället med 100% upptid så alla får sina Viaplay-rättigheter eftersom det är där skon klämmer. Pengar. Men folk vill ha det absolut billigaste till det absolut bästa hela tiden. Gäller inte bara IPTV utan allt.
Citera
2022-10-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffe98
Kan någon tipsa mig om en fungerande app för Google/android tv? Jag har en Sony tv. Appen får kosta vilket dom flesta gör. Men orkar inte lägga pengar på appar utan att dem funkar. Tack på förhand.
Citat:
Jag vill titta på min Smart TV

Samsung/LG
Installera Net IPTV appen
Installera SET IPTV appen
Installera Smart IPTV appen
Skapa din favoritlista på Smart IPTV appen
Installera Smart STB appen

Sony/Philips/Android TV
Installera SS IPTV appen
Installera GSE IPTV appen (guiden kommer strax)
Installera Kodi (guiden kommer strax)
Installera Smart IPTV (guiden kommer strax)
Installera IPTV Extreme (guiden kommer strax)
Installera IPTV Smarters (guiden kommer strax)
Installera TVImate (guiden kommer strax)
https://iptvguide.wiki/
Citera
2022-10-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3meter
Hela matchen har fungerat utan problem med min leverantör.

Dma gärna leverantör till mig oxå, tack😀
Citera
2022-10-01, 16:21
Medlem
[quote=Vobbler|81849890]Jepp, slocknade nu. Ingen skräll, det händer varenda lördag vid 15-tiden..

Trött på det här nu, dags att slanta upp lite deg och skaffa ett kanalpaket.[/QUOTe
Glöm inte söndag också 😆
Citera
2022-10-01, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffe98

Tivimate är förmodligen den bästa appen av alla
Citera
2022-10-01, 16:24
Medlem
Visst tråkigt att det krånglar nu men för mig iallafall var det längesedan jag märkte av något strul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in