2022-09-30, 09:39
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Haha jag tror att hans manipulativa sida kan göra att man först ser en smart, vettig kille. Men se tillräckligt och du kommer över på vår sida Nä Alva är inte heller smartaste där ute, men om man jämför de två så blir hon ganska briljant.

Någon som vet om Alva eller Alex yttrat sig offentligt än om vad som hänt? Eller någon som vet som kan vara snälla och spilla lite te?

Ok ok, ta inte det här fel nu men dina inlägg i den här tråden andas bitterhet, har du egna erfarenheter av sopiga karlar?

Någon som har svar på frågan jag ställde i ett av mina tidigare inlägg, har han någonsin genomgått någon behandling för sitt missbruk, typ ett sånt hem som alkisar och knarkare kan åka till och få hjälp.
Citera
2022-09-30, 09:45
Medlem
abvs avatar
Alltid funderat på en sak. Sitter han alex alltid i en konstig vinkel eller är hans huvud snett? Jag tycker att hans huvud ser ut som en kidneyböna alltså lol
Citera
2022-09-30, 09:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Ok ok, ta inte det här fel nu men dina inlägg i den här tråden andas bitterhet, har du egna erfarenheter av sopiga karlar?

Någon som har svar på frågan jag ställde i ett av mina tidigare inlägg, har han någonsin genomgått någon behandling för sitt missbruk, typ ett sånt hem som alkisar och knarkare kan åka till och få hjälp.

Nej jag känner mig inte bitter,och tar inte illa upp av frågan heller Har träffat på både sopor och bra människor, som de flesta tror jag. Men man har väl träffat på tillräckligt många olika typer av människor för att känna igen vissa personligheter. Gör det en bitter att man kan urskilja olika personlighetsstörningar eller personligheter i allmänhet? Sedan kan man såklart ha fel, men just med Alex tror jag att jag är nära sanningen iallafall. Han känns extremt narcissistisk, och det är inget skönt drag hos en människa. Tyckt synd om Alva som behandlats illa av honom.
Men du verkar tycka Alex är smart och bra? Vi får tycka olika helt enkelt.

Tror inte Alex varit på behandlingshem nej.
Citera
2022-09-30, 11:41
Medlem
Bara jag som tänker på alla jävla fakekläder dom köper i turkiet? Varför köpa fake för att försöka imponera hemma på folk att man har råd med dyra kläder när det inte kostar mer än HM?

Jag vet att det utbrett bland addidaskrigarna att köpa fake kläder och klockor för att hålla uppe ett sken att man har pengar men aldrig förstått mig på det.

Kan någon här som köper fake kläder förklara varför? Frågar det just för Alva och Ceesay rockar loss allt möjligt fake dom kommer över.

Peace in the middle east, will never happen...
Citera
2022-09-30, 16:04
Medlem
Kan nog berätta vem grabbarna var som han filmades med i Turkiet på videon från TikTok? Dom ”vita killarna”
Citera
2022-09-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sion450
Kan nog berätta vem grabbarna var som han filmades med i Turkiet på videon från TikTok? Dom ”vita killarna”
Bara att köra
Citera
2022-09-30, 20:05
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Nej jag känner mig inte bitter,och tar inte illa upp av frågan heller Har träffat på både sopor och bra människor, som de flesta tror jag. Men man har väl träffat på tillräckligt många olika typer av människor för att känna igen vissa personligheter. Gör det en bitter att man kan urskilja olika personlighetsstörningar eller personligheter i allmänhet? Sedan kan man såklart ha fel, men just med Alex tror jag att jag är nära sanningen iallafall. Han känns extremt narcissistisk, och det är inget skönt drag hos en människa. Tyckt synd om Alva som behandlats illa av honom.
Men du verkar tycka Alex är smart och bra? Vi får tycka olika helt enkelt.

Tror inte Alex varit på behandlingshem nej.
Okej, men alla dina inlägg är väldigt pro-Alva. Andas du feminism eller är Alva ngn polare till dig? 😅
Citera
2022-09-30, 20:29
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Okej, men alla dina inlägg är väldigt pro-Alva. Andas du feminism eller är Alva ngn polare till dig? 😅

Haha om du tittar lite mer bakåt bland mina inlägg så har jag varit väldigt anti Alva innan, har nog bara fått nog av Alex helt enkelt. Andas feminism Ser att vi är många som innan tyckte Alva fick skylla sig själv, som nu svängt. Blev lite mer tydligt efter han muckade sist tror jag, hur själviskt äcklig han är.
Citera
2022-09-30, 20:37
Medlem
Alex är ett klassiskt fall av vuxen tonåring. Precis som a-lagarna i busshållsplatsen.

Har ju tom erkänt på Youtube att han trivs bäst med 18-20 åringar.

Det enda som hade fixat den snubben är att återuppfinna sig själv som vuxen.

Lista ut vem han egentligen är istället för att gömma sig bakom en högstadie-macho fasad.
Senast redigerad av solarisX 2022-09-30 kl. 20:40.
Citera
2022-09-30, 21:40
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Haha om du tittar lite mer bakåt bland mina inlägg så har jag varit väldigt anti Alva innan, har nog bara fått nog av Alex helt enkelt. Andas feminism Ser att vi är många som innan tyckte Alva fick skylla sig själv, som nu svängt. Blev lite mer tydligt efter han muckade sist tror jag, hur själviskt äcklig han är.
Alva valde ju det livet själv, hon jagade rappare med clout och Alex nappade. Rappare är inte direkt kända för att vara trogna så någon sympati för Alva har jag tyvärr inte. Vet att hon brukade läsa här när Alex satt inne och det märker man om man läser inläggen från en viss användare unden den perioden. Hoppas hon mår bra i drogcoctailen som Alex drog in henne i men tvekar i och med att hon snorta kokain på video.
Citera
2022-09-30, 21:56
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Alva valde ju det livet själv, hon jagade rappare med clout och Alex nappade. Rappare är inte direkt kända för att vara trogna så någon sympati för Alva har jag tyvärr inte. Vet att hon brukade läsa här när Alex satt inne och det märker man om man läser inläggen från en viss användare unden den perioden. Hoppas hon mår bra i drogcoctailen som Alex drog in henne i men tvekar i och med att hon snorta kokain på video.

Ja jag såg den videon, och hållet med där, det kan ju inte vara annat hon gör, vilken jävla miss
Mm hon borde fattat att hon skulle bli sårad också, men tror hon är rätt trasig i sig själv. Tycker det är rätt illa att hennes föräldrar verkar ha hejat på relationen, de borde gjort nåt för länge sedan..
Du får gärna skicka PM på vilken användare du tänker på
Citera
2022-09-30, 22:21
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Alex är ett klassiskt fall av vuxen tonåring. Precis som a-lagarna i busshållsplatsen.

Har ju tom erkänt på Youtube att han trivs bäst med 18-20 åringar.

Det enda som hade fixat den snubben är att återuppfinna sig själv som vuxen.

Lista ut vem han egentligen är istället för att gömma sig bakom en högstadie-macho fasad.

Många som säger att folk stannar i utvecklingen när de åker in. Så åker man in som 20 åring och kommer ut som 26 åring är du fortfarande som en tonåring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in