2022-10-05, 09:04
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart finns hennes video? Kan inte hitta den

https://youtu.be/j5vuBqrWBPA
Citera
2022-10-05, 09:16
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
https://youtu.be/j5vuBqrWBPA

Tack
Citera
2022-10-05, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshReset
Brist på empati i samband med kefft mående. Dålig självkänsla. Kan ligga djupt inrotat hos människor händelser från deras barndom som skapar lidande som spiller över från dem. Meningen är aldrig att skapa lidande för andra men att lidandet är så stort så det spiller över på andra.

Svårt att säga för alla olika men jag tror aldrig någon vill innerst inne vill skapa lidande för andra. En person som mår finemang skapar oftast inte lidande för andra .

Det ligger nog mycket i allt Du skriver.
Citera
2022-10-05, 10:26
Medlem
abvs avatar
Antingen ODar alex och dör eller så åker han i fängelse för något osmakligt våldsbrott och då kan ju alva ragga på honom igen.

edit: kan inte släppa det https://ibb.co/hm6734C
Citera
2022-10-05, 10:51
Medlem
Jag menar är någon förvånad att hon inte bemöter hans kritik? I alla videos de gjort tillsammans är hon en "ja"-sägare som nickar och håller med om allt han säger. Han är nästan 10 år äldre än henne, det klart att han suttit på all makt i det där förhållandet och hon har varit hans trasdocka.

Att hon inte vågar stå upp och säga vad hon tycker och tänker nu efter Alex video är inte särskilt konstigt. Han är en storväxt gangster som har ett stort våldskapital mot framförallt kvinnor och nu går han dessutom på mer droger än någonsin. Han är en tickande bomb.

Jag har ingen sympati för henne heller, söker man sig till morddömda kåkförare får man också ta konsekvenserna.
Citera
2022-10-05, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brasco7867
Det som kommer hända nu är att Alex kommer knarka ihjäl sig snart. Tragiskt men sant
Har han kört horse förut?
Citera
2022-10-05, 13:07
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Har han kört horse förut?

Berättade han inte i en video att han fått en överdos och hållit på att dö pga han rökt superstark heroin?

Annars är ju kokain, amfetamin i kombination med anabola inget vidare. Många som dött av att hjärtat lagt av.
Citera
2022-10-05, 13:50
Medlem
https://nyheter24.se/noje/1067504-foljarnas-harda-ord-till-alex-ceesay-efter-uppbrottet-fran-alva-sa-respektlost

Följarnas hårda ord till Alex
Senast redigerad av nygren87 2022-10-05 kl. 14:07.
Citera
2022-10-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Lagborn. Orka censurera onödigt hårt.

Man ska inte skriva ut namn egentligen. Man censurerar i princip alltid på Flashback. Men det kanske var för svårt för dig att lista ut med min enkla censurering så du känner att du var tvungen att hjälpa andra på traven? Pajas
Citera
2022-10-05, 14:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Sitter du och kollar på hans videos = bidrar med pengar till honom = fan, spelar ingen roll om du hatar eller älskar honom du är fortfarande ett fan.

Att vara ett "fan" betyder att man beundrar eller ser upp till en person på något sätt. Så nej, jag är inte ett fan.

Jag kollar på honom som man kollar på en tågkrasch/olycka, hur hemskt de än är så fortfarande man kolla 🙃

Det finns länkar man kan använda för att inte bidra med pengar när man kollar på något.. eller adblock.
Citera
2022-10-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon85
Kan någon svara på varifrån ryktet om att Alva skickat brev till fler snubbar på kåken kom ifrån? Tex Blattelito.

Finns det nån sanning i det??

Chattloggar mellan fröken Frykholm och Alsaadi från en FUP.

Jag kan tänka mig att det är en av sakerna som Alex är besviken på, hon har antagligen blånekat under hela deras förhållande fram tills nu.
Citera
2022-10-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Att vara ett "fan" betyder att man beundrar eller ser upp till en person på något sätt. Så nej, jag är inte ett fan.

Jag kollar på honom som man kollar på en tågkrasch/olycka, hur hemskt de än är så fortfarande man kolla 🙃

Det finns länkar man kan använda för att inte bidra med pengar när man kollar på något.. eller adblock.

Adblock påverkar endast för dig - kreatören får fortfarande lika mycket betalt även om du har adblock. Annars hade nog varit tungt för alla kreatörer där ute 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in