2022-08-30, 15:24
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vad ska han med den så kallade "toppformen" sen o göra ? Vad duger den till ?
Finns ingen toppform så länge han snubblar på sina beniga alkisben
Han kommer pumpa baddies
Citera
2022-08-30, 17:47
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Hon har verkligen blivit ''blacked'' den där Alva, han måste ha knullat vettet direkt ur huvudet på henne då hon far och lägger upp massa skit om hur synd det är om mörkhyade i Sverige och hur galet förtryckta dom är i detta rasistiska land nästan varje dag på instagram.
Kolbrännare.
Citera
2022-08-30, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Jag hoppas Alva tar på sig slöjan efter Alex varit i mecka och legat med sitt nyrakade rövhål i vädret.
Alva sa ju redan senast dom var i Turkiet att hon skulle börja bära slöja men icke!

Trodde också att Alex skulle gått ner sig i knarket betydligt mer men han håller sig tydligen flytande.

Kallas att vända kappan efter vinden.

Påminner väldigt mycket om när barn och/eller väldigt omogna människor börjar slänga ur sig löften höger och vänster till saker som dom knappt vet något om eller precis hört något om, kanske en ny diet som ska vara jättebra, t.ex. "Japp!! Den ska jag börja med imorgon! ))))))" för att i själva verket inte ens kolla upp detta vidare eller har något intresse för det. Det är väldigt cringe att se detta från tredje persons synvinkel 😏
Citera
2022-08-31, 06:55
Medlem
lurifaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon finns på instagram också där man inte behöver tik tok appen, öppen insta antar det är samma.

Fräsch brud, att han har barn sen tidigare vet vi men är det där verkligen hans ex? Då är Alva ljusår bättre.

Kan man se besökare på Instagram? Jag kollade in hennes Instagram efter informationen här. Började inte följa eller något. Men hon har börjat skicka massa nakenbilder till mig 😂
Citera
2022-08-31, 08:05
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurifaxx
Kan man se besökare på Instagram? Jag kollade in hennes Instagram efter informationen här. Började inte följa eller något. Men hon har börjat skicka massa nakenbilder till mig 😂
Inte vad jag vet, jag är iaf inte avundsjuk
Citera
2022-08-31, 09:04
Medlem
lurifaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Inte vad jag vet, jag är iaf inte avundsjuk

Haha!

Kanske finns nå tredjeparts som loggar sånt.
Citera
2022-08-31, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurifaxx

Du råkade kanske kolla på hennes händelse, den längst upp som finns uppe i 24 timmar. Där kan man se besökare. Hon säljer tydligen nakenbilder för swish enligt sin tik tok 😂
Citera
2022-08-31, 13:33
Medlem
Alex älskarinna quatrossa syns smidigt dansandes på en gata i Gbg på tiktok kontot tjackographicsgbg senaste inlägg 😂

Det första jag tänkte var att det är sjukt att det var med Alva han åkte fast påverkad av metamfetamin och inte med henne haha vilket radarpar dom två skulle va!
Citera
2022-08-31, 14:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Flyttade Alva direkt från flickrummet hem till Alexs pundarkvart?

Har hon haft något jobb eller blev blev hon direkt Alexs groupie?
Citera
2022-08-31, 16:05
Medlem
Det måste vara något gravt fel i huvudet när personer över 12 år går runt i uppenbara fejkmärkeskläder från Turkiet utanför sina hem utan att skämmas.
Citera
2022-08-31, 17:11
Medlem
Undra om det kan vara så att deras QnA inte är lika efterfrågade längre, med tanke på att dom bett sina instagram följare om frågor flera gånger. En gång var det en QnA med nån somalia eller något, en gång var det privata frågor till dom, sen minst 2 gånger har jag sett dom be om frågor till en kåken QnA till hans senaste straff 😂
Citera
2022-08-31, 18:00
Medlem
YugLdds avatar
Enligt Quatrossa är Alex ute efter henne. Hon har uppgett detta för sjukvården då det står i hennes journaler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in