Citat:
Ursprungligen postat av
prominenten
Du är med andra ord FEJK!
Vilken hög och hysterisk ton du använder.
Chang Frick ska ut i kylan igen och förhoppningsvis har alla inom SD insett vilken sida Chang står på och det är Rysslands sida.
För övrigt är jag trött på den jävla zigenarens geggande med vildsvin på Twitter.
Det gäller naturligtvis även alla andra på Nyheter Idag.
Putilov och Aksoy och allt vad de heter.