2022-09-29, 21:28
  #133
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Vidimera ditt uttalande om desinformation!

Jag ska lägga ner lik mycket tid att vidimera saker som den motsatta sidan gör.
Det är Rysslands som har sprängt NS och alla som inte är betalda ryska assets förstår det.
Citera
2022-09-29, 21:31
  #134
Medlem
prominentens avatar
Du är med andra ord FEJK!

Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Jag ska lägga ner lik mycket tid att vidimera saker som den motsatta sidan gör.
Det är Rysslands som har sprängt NS och alla som inte är betalda ryska assets förstår det.
Citera
2022-09-29, 22:02
  #135
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Du är med andra ord FEJK!

Vilken hög och hysterisk ton du använder.
Chang Frick ska ut i kylan igen och förhoppningsvis har alla inom SD insett vilken sida Chang står på och det är Rysslands sida.
För övrigt är jag trött på den jävla zigenarens geggande med vildsvin på Twitter.
Det gäller naturligtvis även alla andra på Nyheter Idag.
Putilov och Aksoy och allt vad de heter.
__________________
Senast redigerad av Kiddieoxo 2022-09-29 kl. 22:07.
Citera
2022-09-30, 00:56
  #136
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Chang Frick har gång på gång bevisat att han inte är något annat än en smutsig rysk asset.

Frågan är vem på statsmedia som har försökt få Chang rumsren och låta honom vara med i lekprogram och dylikt?
Det finns fler ryska assets högre upp i den svenska media världen.

Nu senast sprider han samma desinformation om norsdstream sabotaget som alla andra ryska troll.
Vad har han skrivit om Nordstream?
Citera
2022-09-30, 01:20
  #137
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Vad har han skrivit om Nordstream?

https://twitter.com/ChangFrick

Ett flertal väldigt engagerade tweets.
Han kör också det här mad att vi ska vara rädda för Rysslands kärnvapen precis som andra rysstroll gör nu.
När husse drar i kopplet skriver man precis det man blir tillsagd.
__________________
Senast redigerad av Kiddieoxo 2022-09-30 kl. 01:23.
Citera
2022-09-30, 05:44
  #138
Avslutad
Chang är gift (common law, era barn står utanför samhället och gud, repent osv osv) med en rysk tjej.

Situationen är nog rätt jobbig med en rysk mormor i Ryssland till ungarna. Sen har han alltid haft konstiga extremiståsikter om NATO osv det är väl ett arv från gamla SD innan de kom in i riksdagen och började sätta sig in i internationell politik på en rimlig nivå. Han har väl egentligen inte uppdaterat sig sen dess kanske.

Jag tycker ändå att Chang visar genom exempel att han har ett bra hjärta.

Han är en lite svartmuskig vit vilde från de skånska slätterna. Sverige ska vara stolta över att ha män som vågar moona makten.

Sen tycker jag såklart att det är rätt lärorikt att se Changs familj helt plötsligt få utstå riktig rasism när de riktigt svaga nu ska försöka fortsätta gola för makten.

En svensk tiger betyder inte att man ska springa runt och gola och sprida rykten, den betyder att man inte håller på med sånt.

Golare är lägre än våldtäktsmän, det vet alla.
Citera
2022-09-30, 05:51
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Jag ska lägga ner lik mycket tid att vidimera saker som den motsatta sidan gör.
Det är Rysslands som har sprängt NS och alla som inte är betalda ryska assets förstår det.

Det är till att ha läst Aftonpravdan ser jag, Anders Lindberg är väl husguden får jag förmoda. Lysande.
Citera
2022-09-30, 06:28
  #140
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanO12
Det är till att ha läst Aftonpravdan ser jag, Anders Lindberg är väl husguden får jag förmoda. Lysande.
Nej här i väst klarar vi av att använda andra kanaler och vi kan tänka själva jag konsumerar varken svensk eller rysk statsmedia.
Citera
2022-09-30, 07:30
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Nej här i väst klarar vi av att använda andra kanaler och vi kan tänka själva jag konsumerar varken svensk eller rysk statsmedia.

I ditt fall, uppenbarligen inte.
Citera
2022-09-30, 09:39
  #142
Medlem
När jag hörde om Changs ryska mormor fick jag en déjà vu från min kommande dröm:

- Jag vet att ni har en hemlig agent i huset. Jag är inte dum. Jag vet också att ni har en kamera i köket. Jag såg den när jag kom in.

- Nej, det har vi inte.

- Jo, det har ni. Och jag vet också att ni har en mikrofon i sovrummet. Jag hörde den när jag kom in.

- Nej, det har vi inte.

- Jo, det har ni. Och jag vet också att ni har en kamera i badrummet. Jag såg den när jag kom in.

- Nej, det har vi inte.

Vad gör en rysk agent i mitt hus? Han lyssnar men pratar samtidigt, för att störa dig när du försöker tänka.
"Jag är inte dum" säger han, och det är han inte. Han är skicklig. Men han är inte perfekt.

Hur långt är ett kort snöre och vad ligger dagspriset för ett kranium på är frågor som aldrig blev ställda men svaren duggar likväl tätt.
Tätare än fogmassa sprutad rakt ner i en förkolnad icke-expanderbar strupe kan man spekulera om om man så vill det hellre än att vara ett lik.

Ja nu är jag här, och var jag har varit är där vi möts, förkunnade jag inte på 10:e dagen före Dagen.

Det som eskaleras, eskaleras. Den som sa att det är viktigare med brödsmulor som spår än våld kan ha sett ljuset långt före lastbilschauffören såg stupet.

Idogt tuggande på en grov bulle:

- Jag ska göra mig av med den här skiten. Tänk så mycket vi skulle kunna göra om vi inte hade så mycket skräp.

- Ja, det är nog inte alla som gör sig av med sitt skräp.

- Nej, det är inte alla som gör det. Men det är väl dags att de gör det snart. Vi kan inte leva i en värld som är full av skräp.

Sanningskonsekvensen:

- Så vi ska alla göra oss av med vårt skräp?

- Ja, det är det enda rationella.

- Men vad ska vi göra av allt skräp som finns redan?

- Det är ju därför vi måste börja göra oss av med det. Så att det inte blir mer.

Men hur långt är ett kort snöre och vad ligger dagspriset för ett kranium på? Längden på snöret är bara en fråga för fysikern. Dagspriset på ett kranium är en fråga för ekonomen. När det väl kommer till kritan kan man väl se ryskt spionage som ett slags logistisk information. Men det är fortfarande inte klart för mig vem som vinner när det Strider. Hettan är het, sa kylan.

En agent i huset, en kamera i köket och en mikrofon i sovrummet. Det täcker in de flesta eventualiteter.
Egentligen är det ett perfekt system för att spionera på folk, om man inte räknar med den lilla detaljen att alla vet om det.
Och det enda som behövs för att få reda på mer är ett par grova bulor, en kopp te och lite tålamod.

Vad gör Chang på julafton, något som vet?
Citera
2022-09-30, 09:42
  #143
Medlem
TheJackets avatar
Försöker Chang's judiska sida blåsa hans zigenarsida och vice versa nån gång? En konstant inre strid
Citera
2022-09-30, 13:33
  #144
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
https://twitter.com/ChangFrick

Ett flertal väldigt engagerade tweets.
Han kör också det här mad att vi ska vara rädda för Rysslands kärnvapen precis som andra rysstroll gör nu.
När husse drar i kopplet skriver man precis det man blir tillsagd.
Citera gärna vad han skriver om Nordstream. Jag kan inte läsa tweeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in