2022-09-30, 00:30
Medlem
Dansgäddan: ”Jag ska åka och jobba”, precis som bajsmannen sa tidigare i Februari
Citera
2022-09-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Han verkar ju inte letat efter folk med syfte att hitta just yngre eller?

Han backar ju inte när "pojken" säger att han är 11år
Citera
2022-09-30, 02:31
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingesten
Han backar ju inte när "pojken" säger att han är 11år
14
Citera
2022-09-30, 03:23
Medlem
Lysturkens avatar
Nej men!

En riktig charmör denna gång med BROMSMIDALJ i Dans-SM. Undrar om han fick den medaljen för att han bromsade upp sin partner genom att trampa honom på tårna. Är det ett slags hederspris?

Byfåne i kubik kan man lugnt säga. Och enligt legenden väntar han fortfarande på samtal från SEKO.

Tack för skrattet Dumpen. Nu somnar jag gott.

Citera
2022-09-30, 05:30
Medlem
radiolukes avatar
Citat:
Om man kollar på 33åringar på Björsbyvägen så finns det en vars namn som börjar på K och efternamn slutar på N. Sen finns det en profil på FB
Ang dansgäddan från Luleå
Ändrade ditt inlägg lite så folk lättare hittar. (Fetmarkerat)
Förlovad med en vargbesatt furry tillika sambo verkar det som utifrån hans facebook.
Senast redigerad av radioluke 2022-09-30 kl. 05:36.
Citera
2022-09-30, 06:07
Medlem
Rekas avatar
Undrar om Dansgäddan (153) verkligen uppfattade att motparten var 14 år. Åtminstone bekräftade han det inte i chatten plus att han framstår som aningen trög.

Har jag varit fiskaren hade jag belyst åldern ändå tills gäddan bekräftade att 14 år är ok.

Edit: ska väl tillägga att jag tror att det här med åldrar skiter dansgäddan helt i. Han hade lätt tagit en svängom med en underårig.
Senast redigerad av Reka 2022-09-30 kl. 06:11.
Citera
2022-09-30, 06:09
Avslutad
( Ej ny medlem, men "omregistrerad med nytt 'nick'", då forumets administratörer tydligen inte klarar att överföra ett konto, då ens tidigare nätserver har upphört. Har förmodligen varit registrerad längre än de flesta i den här tråden ).

Redan från början vill jag nämna, att jag inte anser att övergrepp mot barn (eller andra i beroendesituation) är försvarbart. Utövarna, däremot, kan ibland försvaras (och dömas till förvar och "behandling" på "hispan"), då de pga en psykiatrisk diagnos inte har ansetts "kunna besinna sig". Liksom fallet är med diagnosen dyslexi (vilken åtskilliga av "dumplingarna" verkar lida av) hjälper det inte med att bara skrika: "stava rätt, för ini helvete!!!". Det finns behandlingar för den diagnosen också, om bara de drabbade inser och erkänner sina problem...

Ett flertal av "dumplingarnas" inlägg visar ju övertydligt, varför "folkdomstolar" inte är en bra idé. Somliga beskriver i detalj hur de njuter av de infångade "gäddornas" och deras familjers förnedring. Andra nöjer sig inte med det, utan beskriver i detaljer (vid tangentbordet, förstås), vad de "skulle vilja göra med 'gäddorna' - 'om de bara finge tag i dem'". Dessa, rabiat fradgatuggande "dumplingar", får mig ibland att undra, om inte de själva är ett större problem än pedofiler i samhället.
Citera
2022-09-30, 06:20
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Om man kollar på 33åringar i Björsbyn så finns det en vars namn som börjar på K och efternamn slutar på N. Sen finns det en profil på FB
Ang dansgäddan från Luleå

Verkar stämma, bor ju ihop med en kille vilket känns rimligt då han söker pojkar.

Tackar för ledtrådarna👍
Citera
2022-09-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
( Ej ny medlem, men "omregistrerad med nytt 'nick'", då forumets administratörer tydligen inte klarar att överföra ett konto, då ens tidigare nätserver har upphört. Har förmodligen varit registrerad längre än de flesta i den här tråden ).

Redan från början vill jag nämna, att jag inte anser att övergrepp mot barn (eller andra i beroendesituation) är försvarbart. Utövarna, däremot, kan ibland försvaras (och dömas till förvar och "behandling" på "hispan"), då de pga en psykiatrisk diagnos inte har ansetts "kunna besinna sig". Liksom fallet är med diagnosen dyslexi (vilken åtskilliga av "dumplingarna" verkar lida av) hjälper det inte med att bara skrika: "stava rätt, för ini helvete!!!". Det finns behandlingar för den diagnosen också, om bara de drabbade inser och erkänner sina problem...

Ett flertal av "dumplingarnas" inlägg visar ju övertydligt, varför "folkdomstolar" inte är en bra idé. Somliga beskriver i detalj hur de njuter av de infångade "gäddornas" och deras familjers förnedring. Andra nöjer sig inte med det, utan beskriver i detaljer (vid tangentbordet, förstås), vad de "skulle vilja göra med 'gäddorna' - 'om de bara finge tag i dem'". Dessa, rabiat fradgatuggande "dumplingar", får mig ibland att undra, om inte de själva är ett större problem än pedofiler i samhället.

Jag har skrivit om ditt inlägg i en tidsbesparande läsa-lätt-version:

"Man ska inte begå övergrepp på barn. Men fy faan om någon reagerar på att det begås övergrepp på barn. Då jävlar!"
Citera
2022-09-30, 07:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Jag har skrivit om ditt inlägg i en tidsbesparande läsa-lätt-version:

"Man ska inte begå övergrepp på barn. Men fy faan om någon reagerar på att det begås övergrepp på barn. Då jävlar!"

Aspirerar du på titeln "forumets dummaste inlägg"?
Citera
2022-09-30, 08:09
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Går man ute eller sitter på ett fik med sådana hörlurar när man inte jobbar. Då har man en skruv lös.

Regerade också på hörlurarna. Saknades bara en varselväst så hade mongostämpeln varit komplett. Sen kan han sitta där på fiket och låtsasjobba hela dagarna.

"SEKO ska ringa" nämnde han hela tiden som om det vore en otroligt viktig grej i sammanhanget. Det spädde på känslan av låg social fallhöjd.
Citera
2022-09-30, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz

Du känner inte att du relativiserar pedofilin när du jämför det med dyslexi? Som för övrigt inte är någon diagnos utan en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning.

Folkdomstolar uppstår där våldsmonopolet kommer till korta, vilket det gör med sexualbrott mot barn, där förövarna borde få extremt stränga straff (och i ett bättre samhälle naturligtvis tas bort) men kommer undan med så korta straff att det är en risk pedofilerna är villiga att ta.

Nej, de som gör motstånd mot våldtäkter på barn är inte värre än de som våldtar barn. Aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in