2022-09-27, 01:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Hur kan Fredrik tycka att det räcker med att säga "Håkan" utan att tillägga Hellström i frågan, där ska man ju spela dum och vägra svara & diska frågan

Sa Magnus "dvärgarna" och korrekterade till "Kortväxa" för sin egen PKism skull? eller för
att han utgick från PK-redaktionens normer och därmed få en poäng!

Massa högerhets i övrigt om Trumph och KD och Somalitowns, högerborgerliga traditioner, information
om den store ledaren Gorbatjoffs död och ni andra i tråden är kokta grodor sån ni märker inget

P.S fjällräven kånken ingår i vänsterextrem kvinnoklädsel
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-27 kl. 01:37.
Citera
2022-09-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Varför ska de ha så många moment hela tiden och alltid helt random? Särskilt moment som sivlina, +1/buren (kanske inte är med denna säsong?) eller sorgebarnet som bara äter massa tid och är skittråkiga att titta på.

Filip och Fredrik gnäller ofta på andra usla produktioner och inte minst Fredrik pratar om hur saker och ting behöver "tightas". Men varför låter de dessa skitinslag passera när det finns så många andra som är mycket bättre?

Alla mot Alla behöver inte direkt förnyas med fler moment utan förfina istället det som är bra.

Jag tycker de olika momenten tillför något till programmet. Gillar framförallt "järnridån", men även "ping-pong" och "synskadat klassrum" är bra. Sorgebarnet kanske snäppet sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hur kan Fredrik tycka att det räcker med att säga "Håkan" utan att tillägga Hellström i frågan, där ska man ju spela dum och vägra svara & diska frågan

Sa Magnus "dvärgarna" och korrekterade till "Kortväxa" för sin egen PKism skull? eller för
att han utgick från PK-redaktionens normer och därmed få en poäng!

Massa högerhets i övrigt om Trumph och KD och Somalitowns, högerborgerliga traditioner, information
om den store ledaren Gorbatjoffs död och ni andra i tråden är kokta grodor sån ni märker inget

P.S fjällräven kånken ingår i vänsterextrem kvinnoklädsel

Kan inte du bara ta på dig din foliehatt och lämna tråden? Du tillför nämligen ingenting och ingen vill läsa vad du skriver.
Citera
2022-09-27, 14:58
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Jag tycker de olika momenten tillför något till programmet. Gillar framförallt "järnridån", men även "ping-pong" och "synskadat klassrum" är bra. Sorgebarnet kanske snäppet sämre.

Kan inte du bara ta på dig din foliehatt och lämna tråden? Du tillför nämligen ingenting och ingen vill läsa vad du skriver.
Precis det jag menar. Vissa moment är verkligen kul att se på och tempot är bra. Syntax error är också underhållande! Men sorgebarnet känns bara som en försämrad variant av momentet dragkamp. De gillar ju att använda särskilda uttryck, däribland "sorgebarnet", men jag vet inte om man behöver göra moment av alla uttryck de använder.
Citera
2022-09-27, 22:59
Bannlyst
"brottaren som dängde ner sin medalj i mattan"

La han inte ner den bara?
Citera
2022-09-28, 00:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX

Nu är du rolig, ni är så tävlingsinriktade att ni blir upptaget uppmärksamhetsstörda på kuppen, Jag läser bara andras inlägg i tråden som citerar mig

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Men om du inte vill läsa mig! så missar du ju sådana här ovanstående guldkorn till undantagstillstånd kompatibel med dig
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-28 kl. 00:28.
Citera
2022-09-29, 01:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad tycker Junilistan! om Koranbränning? mediavänsterns insyn i aktuell politik imponerar
Citera
2022-09-29, 09:06
Medlem
Mina favorit-idiotfrågor är dem där man riskerar att framstå som rasistisk/trångsynt om man svarar fel. Vet ej om några av dessa har varit med, t.ex.

Är Dr Alban doktor?

Är Västafrika ett land?
Citera
2022-09-29, 13:47
Medlem
Enmansdemos avatar
En Woddly Harrisons existens tillhör inte Enmans-bildningen
Citera
2022-09-29, 16:17
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emot
Mina favorit-idiotfrågor är dem där man riskerar att framstå som rasistisk/trångsynt om man svarar fel. Vet ej om några av dessa har varit med, t.ex.

Är Dr Alban doktor?

Är Västafrika ett land?
En annan bra idiotfråga skulle vara:
Ligger Dalarna i Norrland?
Citera
2022-09-29, 18:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Underbart!. Nödbroms reklamfilmen
VI vill informera om vilka SD var 2014! och fortfarande är!.
Projicering: Vad vi på redaktionen minns av särskildt ömmande skäl

Varför pratar Fredrik i "mig" form när han läser ut den för långa & dryga innehållsförteckningen
i ämnet

Nästa förtätade fixering handlar om dvärgarna i Snövit som ingår i den fullständiga
fixeringen vid Kalle Ankas jul
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-29 kl. 18:42.
Citera
2022-09-30, 02:16
Medlem
peterZiipens avatar
Kul att Arga SnickarN, vars hela karriär har gått ut på att göra okulär besiktningar, inte svarade okulär besiktning på frågan om okulär besiktning.
Citera
2022-09-30, 08:51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kul att Arga SnickarN, vars hela karriär har gått ut på att göra okulär besiktningar, inte svarade okulär besiktning på frågan om okulär besiktning.

Så jäkla dåligt, ibland hjälper det inte en att deltagarna får anpassade frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in