2022-09-27, 20:06
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur länge tror ni Haaland stannar i Man City innan han sticker i väg till en klubb som tex Madrid eller kanske PSG?
hans farsa har bakgrund i klubben och han hade förmodligen möjlgheten att gå till dessa klubbar men valde city, vad skulle få honom att lämna?
Citera
2022-09-27, 20:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
hans farsa har bakgrund i klubben och han hade förmodligen möjlgheten att gå till dessa klubbar men valde city, vad skulle få honom att lämna?
Killen är väl 21/22 år? gammal, och jag tror inte han kommer att stanna i England i mer än 5 år.

Haaland valde väl Man City över Madrid pga att han tyckte att det var klubben där han kunde vidareutvecklas på bäst möjligt sätt.
Citera
2022-09-27, 20:23
Medlem
Citat:
Hur länge tror ni Haaland stannar i Man City innan han sticker i väg till en klubb som tex Madrid eller kanske PSG?

Han har nog inte bråttom någonstans, dessutom har ju familjen en historia med klubben också..

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han må vara väldigt duktig i fotboll, men alla jag talat med har poängterat hans efterblivna neanderthal-utseende i olika bisatser.
Visserligen är han norsk, men ändå kan de flesta inte sluta kommentera hans utseende.

Säger väl mer om dessa personer, varför bryr de sig om hans utseende?
Citera
2022-09-27, 20:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Han har nog inte bråttom någonstans, dessutom har ju familjen en historia med klubben också..

Säger väl mer om dessa personer, varför bryr de sig om hans utseende?
Jag bryr mig inte om hans utseende. Jag refererade till andra människors kommentarer om hans utseende.
Själv kunde jag inte bry mig mindre.
Han kunde se ut som en bergsgorilla för mig, då jag hatar det arabiska köpelaget Manchester City, mer än några andra lag.
Senast redigerad av Rimbert 2022-09-27 kl. 20:31.
Citera
2022-09-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag bryr mig inte om hans utseende. Jag refererade till andra människors kommentarer om hans utseende.
Själv kunde jag inte bry mig mindre.
Han kunde se ut som en bergsgorilla för mig...

Ja, förstod det..
Citera
2022-09-27, 20:43
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
3-4 år och sen går han till den klubben som är bäst/störst i världen vid det tillfället. Förmodlogen real madrid eller barcelona om de fortsätter uppåt. Ungefär som när de två ronaldos gick till real madrid i 25 års åldern. Att han skulle gå till psg och ruttna bort i den skitligan tror jag inte alls på.
Citera
2022-09-27, 20:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
3-4 år och sen går han till den klubben som är bäst/störst i världen vid det tillfället. Förmodlogen real madrid eller barcelona om de fortsätter uppåt. Ungefär som när de två ronaldos gick till real madrid i 25 års åldern. Att han skulle gå till psg och ruttna bort i den skitligan tror jag inte alls på.
Låter logiskt.
Citera
2022-09-28, 00:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Tror inte Barcas ekonomi kommer vara bättre då så om det fortsätter som det gör.

Hur mycket kommer han köpas för nästa gång det blir ny klubb? Inga skador och lämnar i sin prime ålder? Om 4-5 år? Lätt 250m+
Citera
2022-09-28, 01:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Han drömmer väl om Arsenal Europas enda gigant enligt dig.
Citera
2022-09-28, 01:45
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tror inte Barcas ekonomi kommer vara bättre då så om det fortsätter som det gör.

Hur mycket kommer han köpas för nästa gång det blir ny klubb? Inga skador och lämnar i sin prime ålder? Om 4-5 år? Lätt 250m+
Han kommer inte vara i sin prime rent värdemässigt eftersom en försäljning till då skulle ske när han är ca 30. Och andra sidan så verkar ju knappt klubbarna fatta att så är fallet och överbetalar ständigt för spelare som de inte kan sälja vidare. Jag tycker att 250+ hade varit en rimlig summa nu som 22 åring men det är möjligt att det blir det om några år också.
Citera
2022-09-28, 02:46
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Han kommer inte vara i sin prime rent värdemässigt eftersom en försäljning till då skulle ske när han är ca 30. Och andra sidan så verkar ju knappt klubbarna fatta att så är fallet och överbetalar ständigt för spelare som de inte kan sälja vidare. Jag tycker att 250+ hade varit en rimlig summa nu som 22 åring men det är möjligt att det blir det om några år också.

Förlåt är sent men förstod inte riktigt första meningen. Tror du eller menar du att han kommer vara i City i cirkus 8 år till? Kontrakt till 2027, om han stannar fullt ut så kommer han vara 27år.

Absolut inget försök till att vara dryg eller otrevlig!
Citera
2022-09-28, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amram
Killen kommer bli fotbollens megastjärna..
Jag är dock kluven.. fotbollsmässigt är han ett monster det är bara att titta o njut.
Dock är hans uppförande och media vana vid sidan av planen lika med noll.. har mycket att lära o jag orkar inte ens titta på intervjuer o annat om vad han tycker om saker o skeenden under matcher... han är så urbota dålig där att man vill 🤮

Killen är rolig. Det blir lite awkward för han inte kan språket. Det är komedi. Hans engelska lär bli bättre under hans tid i city
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in