2022-09-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Mymer blev bruten direkt av belarusken som inte gör många misstag
Efter 7 sorger bröt mymer tillbaka 5-5 just nu
Citera
2022-09-26, 20:10
Medlem
Citat:
Efter 7 sorger bröt mymer tillbaka 5-5 just nu
Bruten igen
Citera
2022-09-26, 21:20
Medlem
Citat:
Bruten igen
Seg och oviss match 1-1 i set
Citera
2022-09-26, 21:35
Medlem
Belarusken bröt direkt i tredje efter 2 otagbara nätrullare
Citera
2022-09-26, 22:14
Medlem
Micke bytt märke på racket?
Citera
2022-09-26, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Micke bytt märke på racket?

Han har väl ett Wilson Blade, eller har han bytt igen? Som jag dock noterat tidigare verkar han ännu inte fått till nåt officiellt kontrakt med Wilson - åtminstone har han inte haft nåt "W" på strängarna.

Ja vad fan håller han på med för haschpunderier på Twitter, egentligen?
I told a girl I like her the other day but I woke up not liking her today sh*t
Att kalla det där pubertalt vore fan generöst. Komplett jävla rappakalja.
Citera
2022-09-26, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Mymer tar twittrandet till oanade höjder.

https://twitter.com/mikaelymer/status/1574060419630747650?s=46&t=UHNMzRIRE_O8HKIRixY5IA

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag har fortfarande inte begripit om Mymers twittrande är en enda stor mega-trollning eller på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Han har väl ett Wilson Blade, eller har han bytt igen? Som jag dock noterat tidigare verkar han ännu inte fått till nåt officiellt kontrakt med Wilson - åtminstone har han inte haft nåt "W" på strängarna.

Ja vad fan håller han på med för haschpunderier på Twitter, egentligen?
I told a girl I like her the other day but I woke up not liking her today sh*t
Att kalla det där pubertalt vore fan generöst. Komplett jävla rappakalja.

Ymer ska ha käftat med både domare och åskådare under dagens match, kommer han ta efter idolen Kyrgios mer och mer nu?

All publicitet är bra eller hur går tankarna hos honom?
Citera
2022-09-27, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Bättre att slänga ut Enqvist och låta Fed bli vice kapten. Borg och DG har ju bästa tänkbara personkemi, och Borg har dessutom en jävla massa s.k swag, tillskillnad från Enqvist som känns överflödig.

Pistol tror jag aldrig får någon funktion i Laver Cup. Han är en individualist och var nog relativt färdig med tennisen efter det att hans aktiva karriär tog slut.

Eftersom det är fritt fram för alla spelare att coacha, som rimligtvis bäst förstår sig på modern tennis, så tycker jag främst att kaptens roll bör vara att skapa god stämning/energi i laget, och Borg verkar fixa den biffen även om han bara "softar". Han är ju uppenbarligen populär bland spelarna. Uppslupen med en räv bakom örat, det räcker långt..
DG?
Citera
2022-09-27, 03:43
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Ymer ska ha käftat med både domare och åskådare under dagens match, kommer han ta efter idolen Kyrgios mer och mer nu?

Haha, han verkar ha en ordentlig man crush på Kyrgios.

Man såg att han var labil redan under DC, men nu verkar det ju ha spårat helt.
https://www.expressen.se/sport/tennis/mikael-ymer-jag-tjanar-er-arslon-pa-banan-just-nu/

Mycket rasism i Bulgarien, kan de ha gjort "apljud" på läktaren? Skulle inte förvåna mig, pissland.
Citera
2022-09-27, 09:33
Medlem
Månsans avatar
Ja, jisses. Tacka vet jag Janne Lundqvist, Björn Borg, Edberg och Wilander med flera. Väluppfostrade svenska tennisspelare som gav goodwill till fosterlandet, sällan skämde ut sig och lät spelskickligheten tala.

Det är ju rena öknen att vår bäste spelare idag är denne obalanserade, bortskämde och (för det mesta) fantasilösa/tråkiga odåga till spelare. Otroligt B att börja käfta med folk om hur mycket han tjänar. Osvenskt så det förslår.
Citera
2022-09-27, 09:52
Avslutad
Hahaha vilken sopa han är, Mymer. Såg att han numera också följer 0 personer på instagram. Han har ju tappat det fullständigt, folk vet knappt vem han är men ändå beter sig som om han vunnit 20 GS.
Citera
2022-09-27, 09:58
Medlem
Stones avatar
Hahahaha, vilket stolpskott. Wow, lika bra PR för svensk tennis som landslaget är för svensk fotboll. Ta den där raketforskaren och ge honom ett vanligt jobb i en korvfabrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in