Citat:
Ursprungligen postat av
YBB641
Men vi tror det blir robot 90 i första hand. Väl?
Robot 90?
Ja kanske det, lite föråldrat med fortfarande dugligt, kan göra nytta i Ukraina, luftvärn har de stort behov av.
Vi borde kunna skicka alla vi har.
Robot 90 har också en helvetes bra terängförmåga.