Citat:
Ursprungligen postat av
Knut-Anne
Den tyska krigsmaskinen börjar rulla på, känns förvånansvärt bra.
Känns det bra med eskalering och ett steg närmare kärnspetsar?
Den här konflikten kunde ha varit över redan om inte Nato lagt sig i och EU börjat med sina sanktioner.
Nu har ni skrikit att Ryssland ska besegras oavsett vad ända sedan i Februari. Newsflash, Ryssland kommer inte bara ge sig och ju mer Natoländer dras in desto farligare blir det för hela världen.
Tillslut flyger kärnspetsen. Värt det eller?