2022-09-22, 14:46
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Alltså helvete vad folk här överdriver.

”DET VÄRSTA JAG HAR SETT!!”

”HELT BRUTALT, KOLLA INTE!!”

Jag förväntade mig ett blodigt barn med svullnader och blåmärken men när jag såg videon så funderade jag på om jag sett samma video som er andra. Klart folk, mig inkluderad, tar det extra hårt när det är barn och djur inblandat och morsan är ett svin som ska bli av med vårdnaden direkt men hur kan detta vara DET VÄRSTA NI NÅGONSIN SETT??

Världen är inte vacker men om man lever i en bubbla där allt är regnbågar och enhörningar så förstår jag att detta kom som en chock för er. Tro mig, barn får utstå tusen gånger värre saker än detta dagligen i hela världen.

Jag är ganska känslokall person i många lägen, och detta tog mig hårt.
Så vet inte om detta säger mer om dig än oss..
Citera
2022-09-22, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Jag är ganska känslokall person i många lägen, och detta tog mig hårt.
Så vet inte om detta säger mer om dig än oss..

Jag avstår att se skiten, räcker att läsa vad ni skriver
Citera
2022-09-22, 14:49
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Jag avstår att se skiten, räcker att läsa vad ni skriver

Det gör du rätt i - jag såg inte klart hela ens.
Citera
2022-09-22, 14:49
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synagogan
Den är nerstängd.

Nej det är den inte?
https://www.gofundme.com/f/insamling-till-yasmine
Citera
2022-09-22, 14:50
Medlem
Citat:
Det gör du rätt i - jag såg inte klart hela ens.

Tack.
circuity kills the cat
Citera
2022-09-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Antagligen så har bör mormodern gjort liknande mot sitt barn - dvs 3 åringens moder.
Antagligen helt normalt i deras skeva värld.
Du har nog rätt.
De här gränslösa individerna finns överallt, och bland deras närmaste (Mormor i detta fallet)
närstående reagerar inte om de ser att våld utövas mot ett 3 årigt värnlöst barnbarn mormor är av samma skrot o korn själv.
Kvinnorna misshandlas av sina män, och kvinnorna ger sig i sin tur på sina små ungar
det är så dessa individer fungerar. Våldet ingår i alla deras relationer.
Även skribenter i flashbacktrådar brukar gilla det där att ge kärringen på käften och att ge sig sig på ungarna också. Diktatorfasoner är eftersträvansvärt hos dessa..
Denna unga kvinna har säkert misshandlats själv och med hennes världsbild så är det helt normalt beteende att att utöva våld..
Citera
2022-09-22, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund
Alltså helvete vad folk här överdriver.

”DET VÄRSTA JAG HAR SETT!!”

”HELT BRUTALT, KOLLA INTE!!”

Jag förväntade mig ett blodigt barn med svullnader och blåmärken men när jag såg videon så funderade jag på om jag sett samma video som er andra. Klart folk, mig inkluderad, tar det extra hårt när det är barn och djur inblandat och morsan är ett svin som ska bli av med vårdnaden direkt men hur kan detta vara DET VÄRSTA NI NÅGONSIN SETT??

Världen är inte vacker men om man lever i en bubbla där allt är regnbågar och enhörningar så förstår jag att detta kom som en chock för er. Tro mig, barn får utstå tusen gånger värre saker än detta dagligen i hela världen.

Jag förstår vad du menar. Som jag tidigare skrivit är örfilarna vardagsmat ute bland blattefamiljer i Sverige. 80% av barnen i Afrika och Mellanöstern blir slagna hemma, finns statistik från Unicef på det.

Det som gör mig äcklad av detta är mer hur sadistiskt det hela är. Att de filmar allt. Att det känns så utstuderat och ondsint. Och att man först ser hur barnet är lugnt för att några sekunder senare åka på stryk, flera gånger om. Blattar som slår sina barn gör det inte så utstuderat och ondsint som det vi ser i klippet. Kvinnan i klippet känns empatistörd. Det är det man äcklas av.
Citera
2022-09-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Tråkigt som fan att kriminella saknar någon form av heder men det är väl anledningen till att dom själva blir kriminella och empatilösa.

Föräldrarna till Bobby hade man också velat att någon gjorde något åt men dom kom väl undan dom också.

Vet inte riktigt hur dom delar upp i fängelser men dom mixar väl aldrig brott utan folk sitter med likasinnade va? Så det är kanske därför ingen gör något.

Mamman till Bobby hade dock det svårt på fängelset pga att de andra kände hat mot henne. Källan P3 dokumentär som jag hörde ännu en gång nyligen.
Citera
2022-09-22, 14:54
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Jag förstår vad du menar. Som jag tidigare skrivit är örfilarna vardagsmat ute bland blattefamiljer i Sverige. 80% av barnen i Afrika och Mellanöstern blir slagna hemma, finns statistik från Unicef på det.

Det som gör mig äcklad av detta är mer hur sadistiskt det hela är. Att de filmar allt. Att det känns så utstuderat och ondsint. Och att man först ser hur barnet är lugnt för att några sekunder senare åka på stryk, flera gånger om. Blattar som slår sina barn gör det inte så utstuderat och ondsint som det vi ser i klippet. Kvinnan i klippet känns empatistörd. Det är det man äcklas av.

Örfil<Stampa någon i ansiktet.
Citera
2022-09-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snillet88
Var hittade du detta?

På Facebook långt upp bland kommentarerna. Men jag kommer inte in på sidan längre! Kanske kan man komma in om man har Facebook och letar på mammans namn.

Snubben var iallafall en yngre utlänning med skägg. Äckligt skratt när han kladdade på flickan.
Citera
2022-09-22, 14:57
Medlem
Citat:
Örfil<Stampa någon i ansiktet.

Jag såg den där stampningen. Den var givetvis vedervärdig, men gjorde inte speciellt stor skada på barnet rent fysiskt. Däremot fanns en risk att den hade kunnat göra extremt mycket mer skada. Hon kunde halkat till och hela hennes vikt hade hamnat över barnets huvud, barnet kunde brutit nacken. Beteendet är helt oacceptabelt. Kvinnan borde tvångssteriliseras och aldrig mer få se sin dotter.
Citera
2022-09-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Låter som galna videosar som hon har lagt upp och jag är glad att jag inte har bevittnat dessa. Pallar inte när barn och djur far illa på ett utstuderat och sadistiskt sätt.

Hoppas hon och hennes morsa får kännbart straff, men vetskapen att vi bor i mellanmjölkensland så lär det nog inte bli så långa straff.

Viktiga i kråksången är att berörda myndigheter har tagit han om flickan men samtidigt så gnager vetskapen att lilla hjärtat fick inte det skydd hon så desperat behövde utan man lämnade henne i klorna hos en galen mamma och jag är rädd att det kan bli så i detta fall i framtiden.

Sjuka är att både mamman och mormodern är förövarna och detta måste vara unikt. Ska bli intressant att läsa en FUP om den kommer läggas ut här på FB.

En fördel man kan trösta sig med är att offret är så liten så kanske det inte blir några psykologiska bestående men för livet för henne.

Nu får vi hoppas att de kollar pappan noggrant så han inte får hand om henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in