2022-09-22, 08:04
Medlem
Någon här som känner mamman? Jag läste i en artikel att anhöriga gjorde anmälningar till socialen redan när mamman var gravid, pga oro hur hon skulle klara föräldraskapet. Varför var man orolig? Det gjordes även anmälningar när dottern var nyfödd.
Citera
2022-09-22, 08:20
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader-Horan
Förstår inte exakt vad du menar med att jag associerar till olika saker. Jag antar att du menar att du tänker att jag reagerar på det jag ser i tråden istället för fallet i sig. Ja, delvis så. Vet inget om flickans liv förutom att hon fått lite stryk då och då. Men det är klart, familjen behöver hjälp.

Ingen aning om flickans liv är hemskt, men liksom, om du tittar på miljön runt omkring i klippet så är det städat och rent. Hon ser relativt ren och välgödd ut. Du anar inte hur det kan se ut hos missbrukare och psykiskt sjuka och barn som växer upp där. Återigen, allt är relativt. Folk i tråden reagerar som om det vore "deeet väääärssta de sett". Fan, samma tryckkokare här som i tråden med Abushi, snubben som våldtog och ströp en 9-åring. Kom igen liksom.

Nä.
Låter som att du är soctant...vi har gjort allt vi kan, det va ju städat och barnet hade kläder.

Sen att barnet är full med blåmärken( kanske tillomed brutna ben) och osäker / rädd ser du inte för det är städat.....fyfan vilken människo syn du har.
Angående knarkare o annat slödder, så finns dom som aldrig skulle lägga sin hand på barnet.
Så din jämförelse fallerar bra mycket.
Så folk ska välja att hata ett städat hem med misshandlande förälder eller en knarkarkvart med älskade förälder.

Jag personligen skulle nog välja knarkar kvarten!!

Tänk innan du skriver!!
Citera
2022-09-22, 08:26
Medlem
versalers avatar
”Den kvinnan som misstänks för grov misshandel av sin dotter i treårsåldern begärs nu häktad av åklagaren.
Mamman som är i 20-årsåldern är på sannolika skäl misstänkt för 11 fall av misshandel, ett par av tillfällena bedöms av åklagare vara grov misshandel.”

Aftonbladet
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=957918

Mamman begärs häktad - dvs inte släppt

Citat:
Mamman misstänks ha grovt misshandlat och filmat sin treåriga dotter i Blekinge.
Nu begärs hon häktad för grov misshandel samt misshandel, uppger Åklagarmyndigheten i ett pressmeddelande.
"En kvinna som suttit anhållen i samma ärende har släppts på fri fot, men är fortfarande på sannolika skäl misstänkt för misshandel i ett fall", står det i pressmeddelandet.

Tillägg från expressen

Citat:
Mamman som är i 20-årsåldern är på sannolika skäl misstänkt för 11 fall av misshandel, ett par av tillfällena bedöms av åklagare vara grov misshandel.

Antar att det finns 11 filmer

https://www.expressen.se/nyheter/mamman-begars-haktad-for-misshandel-av-dotter/
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2022-09-22 kl. 08:28.
Citera
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Häktad enligt Aftonbladet.
Citera
2022-09-22, 08:31
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Jag har inte sett filmen, klart det är fruktansvärt. Hoppas samtliga parter får hjälp!

Sen läser jag kommentarerna på kvinnans Facebook- profil, från andra "föräldrar" (främst kvinnor) som mordhotar och kallar folk för "horor" till höger och vänster. Ni är ta mig fan inte mycket bättre själva.
Bara för att någon idiot innan er lämnat en spydig kommentar behöver ni inte tävla i vilken svordom som får flest likes, men de kvinnor som hänger på Facebook 2022 kanske är så uppmärksamhets kåta, vad vet jag?

Det är på gränsen att man vill ta och polisanmäla allihopa för att ni ska lära er en läxa, ett samtal från polisen skrämmer vettet ur de flesta, och nej mamman är inte "ful" vilket av profilbilderna att döma tycks komma från just fula personer.

Handlar nog om att de kör like-tävling, vems inlägg kan få mest like och hjärtan.
Citera
2022-09-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Jag har inte sett filmen, klart det är fruktansvärt. Hoppas samtliga parter får hjälp!

Sen läser jag kommentarerna på kvinnans Facebook- profil, från andra "föräldrar" (främst kvinnor) som mordhotar och kallar folk för "horor" till höger och vänster. Ni är ta mig fan inte mycket bättre själva.
Bara för att någon idiot innan er lämnat en spydig kommentar behöver ni inte tävla i vilken svordom som får flest likes, men de kvinnor som hänger på Facebook 2022 kanske är så uppmärksamhets kåta, vad vet jag?

Det är på gränsen att man vill ta och polisanmäla allihopa för att ni ska lära er en läxa, ett samtal från polisen skrämmer vettet ur de flesta, och nej mamman är inte "ful" vilket av profilbilderna att döma tycks komma från just fula personer. :lol:

"Inte mycket bättre själva". Du likställer alltså att kalla någon "hora" med att misshandla en treåring. Din jävla fjant
Citera
2022-09-22, 08:46
Medlem
Häktningsframställan

https://anonfiles.com/34kfm89eyd/Blekinge_TR_B_2505-22_Aktbil_5_pdf
Citera
2022-09-22, 08:52
Medlem
Jag kollade på mammans sida där man kunde se några video snuttar. Där finns det en karl med som låtsas leka med flickan. Det han egentligen gör är att kladda på henne. Ett groteskt sexuellt övergrepp. Han kladdar på henne i baken och greppar tag där fram pä flickan. Den karln borde aldrig få vara i närheten av barn. En äcklig pedofil.
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-09-22 kl. 08:55.
Citera
2022-09-22, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Jag kollade på mammans sida där man kunde se några video snuttar. Där finns det en karl med som låtsas leka med flickan. Det han egentligen gör är att kladda på henne. Ett groteskt sexuellt övergrepp. Han kladdar på henne i baken och greppar tag där fram pä flickan. Den karln borde aldrig få vara i närheten av barn. En äcklig pedofil.

Var hittade du detta?
Citera
2022-09-22, 08:56
Medlem
Länk till mammans Facebook?
Citera
2022-09-22, 08:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Om hon inte redan utsatts för sexuella övergrepp hade det bara handlat om en tidsfråga innan det skulle hända - mamman vill ju inget annat än att förnedra. Vilken jäkla tur att detta kom i dagen och hon greps...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in