Citat:
Ursprungligen postat av
Spader-Horan
Förstår inte exakt vad du menar med att jag associerar till olika saker. Jag antar att du menar att du tänker att jag reagerar på det jag ser i tråden istället för fallet i sig. Ja, delvis så. Vet inget om flickans liv förutom att hon fått lite stryk då och då. Men det är klart, familjen behöver hjälp.
Ingen aning om flickans liv är hemskt, men liksom, om du tittar på miljön runt omkring i klippet så är det städat och rent. Hon ser relativt ren och välgödd ut. Du anar inte hur det kan se ut hos missbrukare och psykiskt sjuka och barn som växer upp där. Återigen, allt är relativt. Folk i tråden reagerar som om det vore "deeet väääärssta de sett". Fan, samma tryckkokare här som i tråden med Abushi, snubben som våldtog och ströp en 9-åring. Kom igen liksom.
Nä.
Låter som att du är soctant...vi har gjort allt vi kan, det va ju städat och barnet hade kläder.
Sen att barnet är full med blåmärken( kanske tillomed brutna ben) och osäker / rädd ser du inte för det är städat.....fyfan vilken människo syn du har.
Angående knarkare o annat slödder, så finns dom som aldrig skulle lägga sin hand på barnet.
Så din jämförelse fallerar bra mycket.
Så folk ska välja att hata ett städat hem med misshandlande förälder eller en knarkarkvart med älskade förälder.
Jag personligen skulle nog välja knarkar kvarten!!
Tänk innan du skriver!!