2022-09-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem lade upp videon från början? Den är borta nu.

Har någon mammans Instagram ?

Hennes insta är privat.. där finns inget att hitta tyvärr
Citera
2022-09-22, 13:37
Medlem
redig fetmamage redan i så tidig ålder...
Citera
2022-09-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandat
Alltså dom kvinnliga medfångarna kommer ju hoppa sönder hennes huvude när dom får reda på vem hon är....

Jag hoppas verkligen det, jag ber till alla gudarna att dom tar tag i det när dom får reda på att hon hamnar hos dom. Eller att någon tipsar dom att hon finns hos dom ifall dom inte har koll på detta brott.
Citera
2022-09-22, 13:38
Medlem
Men helt ärligt varför vill ni se videorna?! De är BRUTALA!!! Är ärrad för livet. Visste inte vad jag hade och vänta mig och när jag stängde ner var det redan försent.
Citera
2022-09-22, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag förstår inte varför den envisheten om att lägga materialet på Facebook, TikTok, Tweet och dylikt. Det bryter ju mot reglerna som helt enkelt senare raderas..

Det måste väl kunna gå att dela på ett annat sätt.

Folk är korkade. De gör om samma misstag igen och igen och igen men förväntar sig att annorlunda resultat.
Citera
2022-09-22, 13:49
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coornnelliaa
Men helt ärligt varför vill ni se videorna?! De är BRUTALA!!! Är ärrad för livet. Visste inte vad jag hade och vänta mig och när jag stängde ner var det redan försent.
För att vi är nyfikna kanske?
Tro mig de flesta härinne har sett så mycket sjukt så detta är nog inte direkt det värsta man sett.
Citera
2022-09-22, 13:52
Medlem
Har barnets enables mamma filmat övergreppen? Kan nån förklara kontexten kring filmerna?
Citera
2022-09-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coornnelliaa

Men låt folk titta. Är väl deras egna val.:.
Citera
2022-09-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Har barnets enables mamma filmat övergreppen? Kan nån förklara kontexten kring filmerna?

Om du kollar mina inlägg beskrev jag några klipp i ett inlägg (inte alla dock, finns värre än de jag beskrev)
Citera
2022-09-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandat
Alltså dom kvinnliga medfångarna kommer ju hoppa sönder hennes huvude när dom får reda på vem hon är....

Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Jag hoppas verkligen det, jag ber till alla gudarna att dom tar tag i det när dom får reda på att hon hamnar hos dom. Eller att någon tipsar dom att hon finns hos dom ifall dom inte har koll på detta brott.

Det där är mer ett önsketänkande än realitet.

Det brukar låta så på Flashback när en förbrytare gjort något hemskt, men i verkligheten sker inte ett smack. Ta hon tyskan som slog ihjäl två småbarn i Arboga för ett antal år sedan. Mig veterligen har det inte hänt henne ett skit på anstalten, då hon satt i Sverige. Och det var en kvinna som hade mördat två oskyldiga barn och fallet var extremt stort, då borde hennes medintagna varit väl underrättade om vad hon gjort. Många kvinnor som sitter på anstalt, speciellt för grövre brott, brukar vara rätt vidriga typer. Sitter för åldringsbrott, mord, grova bedrägerier, sexualbrott mot barn. De kvinnor som har någon etik och moral i finkan brukar vanligtvis sitta för mindre allvarliga brott och de är oftast de sista som vågar mopsa upp sig i onödan. Barnmisshandel är inget ovanligt bland kvinnor. De flesta kvinnor som döms för misshandel har antingen gett sig på en annan kvinna eller just ett barn.
Citera
2022-09-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Fyfan. Fick upp kräks i halsen bara av att läsa det där. Hjärtat brister. Tur att hon är omhändertagen och förhoppningsvis i en kärleksfull familj som kan ge henne hopp om framtiden

Just nu ja... Titta bara på vad som händer barn i Sverige igen och igen och igen.. Föräldrarna får TILLBAKA sina barn, som misshandlat grovt... Lilla hjärtat... Spädbarnet som nästan dog för att föräldrarna bara gav vegankost... m fl mfl.. Alla har lämnats tillbaka till föräldrarna. Vems bästa ser lagen till ? Inte till barnens i alla fall
Citera
2022-09-22, 14:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Om det är en ny person som begår en annan typ av övergrepp, dvs sexuella, är det väl definitivt ide att anmäla och försöka identifiera honom?
Polisen lär redan ha koll på hennes Facebook så bilder/filmer därifrån finns inga skäl att anmäla längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in