2022-09-22, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Jag kollade på mammans sida där man kunde se några video snuttar. Där finns det en karl med som låtsas leka med flickan. Det han egentligen gör är att kladda på henne. Ett groteskt sexuellt övergrepp. Han kladdar på henne i baken och greppar tag där fram pä flickan. Den karln borde aldrig få vara i närheten av barn. En äcklig pedofil.

Nu måste du länka
Menar du filmerna som lades upp bland kommentarerna igår på Facebook?
Citera
2022-09-22, 09:00
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattaskallar
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Frapidshare.io%2F15M5%2Ff lickanironneby-20092022-0001.mp4

Du är ny och går ej att skicka pm till Dig.

var det allt? örfilar? förskolan psykologiskt misshandlade mitt barn värre än det där... fan vad förskolan tortera mitt barn.
Citera
2022-09-22, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Häktad enligt Aftonbladet.
Framställan är inlämnad men såvitt jag kan läsa har tingsrätten ännu inte godkänt den. Det brukar vara förhandling kl 11 resp 14.
Senast redigerad av Picasso2 2022-09-22 kl. 09:03.
Citera
2022-09-22, 09:01
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurchardWolfgang
Bevisar att 20-åringar inte ska ha barn

Jag hade barn vid den åldern, de har vuxit upp till fina ungar utan misshandel inblandat.

De är uppvuxna med utbildade föräldrar i villa, inga problem, en sån person kan vara sextio år utan att vara en bra förälder.

Men bild på ludret? Jag känner ett pyrande hat och önskar henne död och misär. Det är sällan jag inte är villig att ge en till chans, men här har hon bränt sig för livet, jag skulle inte må dåligt om hon gick och hängde sig, även om jag är delaktig i ett drev.
Citera
2022-09-22, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Varning för känsligt innehåll.
https://twitter.com/rohullahparwan/status/1572435163250053121
Jag förstår inte varför den envisheten om att lägga materialet på Facebook, TikTok, Tweet och dylikt. Det bryter ju mot reglerna som helt enkelt senare raderas..

Det måste väl kunna gå att dela på ett annat sätt.
Citera
2022-09-22, 09:16
Medlem
back flashs avatar
Sjukt ändå att det är 12 tillfällen på fem dagar
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/mamma-begard-haktad-for-12-fall-av-vald-mot-trearig-dotter/

/B.F
Citera
2022-09-22, 09:21
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Framställan är inlämnad men såvitt jag kan läsa har tingsrätten ännu inte godkänt den. Det brukar vara förhandling kl 11 resp 14.
Såklart, begärd häktad.
Tack!
Citera
2022-09-22, 09:23
Medlem
Jag funderar på om hon har något hat mot sin dotter på grund av sin man som tidigare misshandlat henne så hon tar ut all ilska på barnet istället. Att hon stampar sitt barn i ansiktet, fy fan, Det är fan sjukt det.
Men förmodligen är det så hon är uppväxt, att våld är okej. Jag tror inte hon har dolt någonting inför sina nära och kära om hur hon uppfostra sitt barn. Jag hoppas några av dessa skäms nu när dom har haft möjlighet att stoppa detta hela.

Hennes tjejkompis som tyckte det var okej, var också jävligt vidrigt. Hoppas ingen skaffar barn med den sjuke fan också.
Citera
2022-09-22, 09:26
Medlem
Citat:
Jag kollade på mammans sida där man kunde se några video snuttar. Där finns det en karl med som låtsas leka med flickan. Det han egentligen gör är att kladda på henne. Ett groteskt sexuellt övergrepp. Han kladdar på henne i baken och greppar tag där fram pä flickan. Den karln borde aldrig få vara i närheten av barn. En äcklig pedofil.

Tror du grovt överdriver men visa bevis?
Citera
2022-09-22, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av back flash
Sjukt ändå att det är 12 tillfällen på fem dagar
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/mamma-begard-haktad-for-12-fall-av-vald-mot-trearig-dotter/

/B.F

Ja de filmerna måste spelats in under fem dagar men att det inte förekommit mer våld innan eller efter anser jag osannolikt då flickan ser strykrädd ut ocb vet vad som komma skall. (Tyvärr)
Citera
2022-09-22, 09:30
Medlem
Nu har elaka mormorn stängt Facebook åt sin skitunge, det första hon kom ut. Inga inlägg eller foton kan ses mer.
Citera
2022-09-22, 09:32
Medlem
Citat:

Vilken sida finns den filmen? Facebook eller Instagram? Spara ner och skicka till polisen! Och soc och polusanmäl! (Nu har skitmormorn stängt Facebook när hon kom ut.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in