"DH: Eh… eh…pinnarna och hål om man, om man tar i bollen i, i hålen då man vinna.26/9 19:34
FL: Okej. Om man tar in bollen i hålet så vinner man. Mmm. Jag förstår. Mmm. O dom här
hålen som man får in bollarna i. Var de nånting du såg? Såg du hålen? Mmm.
DH: Där man har också flaggor för att man ska veta var man ska skjuta.
FL: Där var såna flaggor också. Du är jätteduktig nu Oskar som berättar för mig hur de såg ut.
Jätteduktig. Mmm. Kan du läsa Oskar?
DH: Nä.
FL: Nä. Okej. De är bra för mig o veta. Mmm. Den här, du vet, du beskrev ju de som tennisboll
o den här tennispinnen, var de nånting som var på riktigt, som du såg? Mmm. O när du menar
Bokskogen vad menar du då?
DH: Att en sån stor, Stor skog. "
" Vid Sofiedal GKHär, när O pratar om "stor skog", så ser man ju att det inte är så stor skog runt cementgjuteriet.
A: När vi kör här, hur tänker du då? Hur känner du kring denna platsen?
O: Att det var inga svenska flaggor. Och inga hus. Men det var mycket lampor. På
parkeringen.
A: Var fanns mer på parkeringen? Du nämnde flaggor igår.
O: Nej.
A: Var är mamma och pappa när du ser det här?
O: I skogen"
"DH: För att min pappa tog min mammas telefon och o jag tror att min pappa lämna mamma i,//
i Bokskogen."
"FL: Mmm. Mmm jag förstår. Mmm. Mmm. Men jag tänkte på du säger Bokskogen.//
DH: Ja.
FL: Vad är Bokskogen för nånting?
DH: Ohörbart, 11:46 – 11:48. […] De Bokskogen.
FL: Vad sa du den stora?
DH: Ohörbart, 11:52 – 11:53. […] De Bokskogen.
FL: Mmm. Okej. Mmm. Berätta allt som hände i Boksogen.
DH: Min mamma o pappa pratade. O jag var i bilen. (ohörbart, 12:09 – 12:10) o jag hörde
ingenting.
FL: Mmm.
DH: Jag hörde bara några skrik o de regnade jättehårt."
"FL: Precis. Helt riktigt. Mmm. O så berättar du ju för mig att ni var i Bokskogen. O då undrarA112/32
ju jag hur vet du att ni var i Bokskogen Oskar?
DH: För att (ohörbart, 52:57 – 52:59) med en sån plats som (ohörbart, 53:03 – 53:05)
tennisboll (ohörbart, 53:08 – 53:11)."
"FL: Nä. Okej. De är bra för mig o veta. Mmm. Den här, du vet, du beskrev ju de som tennisbollSå O kopplar ihop stor skog, Bokskogen med golf på något sätt. Och mycket riktigt finns det ju golf vid Boksksogen, men inte nära fyndplatsen.
o den här tennispinnen, var de nånting som var på riktigt, som du såg? Mmm. O när du menar
DH: Att en sån stor, Stor skog.
FL: En stor skog. Mmm. O vad är en stor skog för dig?
DH: Ohörbart, 14:44 – 14:46.
(dialogfritt)
FL: Mmm. Mmm. Vad är en stor skog för dig?"
"DH: Eh… eh…pinnarna och hål om man, om man tar i bollen i, i hålen då man vinna.26/9 19:34
FL: Okej. Om man tar in bollen i hålet så vinner man. Mmm. Jag förstår. Mmm. O dom här
hålen som man får in bollarna i. Var de nånting du såg? Såg du hålen? Mmm.
DH: Där man har också flaggor för att man ska veta var man ska skjuta.
FL: Där var såna flaggor också. Du är jätteduktig nu Oskar som berättar för mig hur de såg ut.
Jätteduktig. Mmm. Kan du läsa Oskar?
DH: Nä.
FL: Nä. Okej. De är bra för mig o veta. Mmm. Den här, du vet, du beskrev ju de som tennisboll
DH: Att en sån stor, Stor skog. "
" Vid Sofiedal GKHär, när O pratar om "stor skog", så ser man ju att det inte är så stor skog runt cementgjuteriet.
A: När vi kör här, hur tänker du då? Hur känner du kring denna platsen?
O: Att det var inga svenska flaggor. Och inga hus. Men det var mycket lampor. På
parkeringen.
A: Var fanns mer på parkeringen? Du nämnde flaggor igår.
O: Nej.
A: Var är mamma och pappa när du ser det här?
O: I skogen"
"DH: För att min pappa tog min mammas telefon och o jag tror att min pappa lämna mamma i,//
i Bokskogen."
"FL: Mmm. Mmm jag förstår. Mmm. Mmm. Men jag tänkte på du säger Bokskogen.//
DH: Ja.
FL: Vad är Bokskogen för nånting?
DH: Ohörbart, 11:46 – 11:48. […] De Bokskogen.
FL: Vad sa du den stora?
DH: Ohörbart, 11:52 – 11:53. […] De Bokskogen.
FL: Mmm. Okej. Mmm. Berätta allt som hände i Boksogen.
DH: Min mamma o pappa pratade. O jag var i bilen. (ohörbart, 12:09 – 12:10) o jag hörde
ingenting.
FL: Mmm.
DH: Jag hörde bara några skrik o de regnade jättehårt."
"FL: Precis. Helt riktigt. Mmm. O så berättar du ju för mig att ni var i Bokskogen. O då undrarA112/32
ju jag hur vet du att ni var i Bokskogen Oskar?
DH: För att (ohörbart, 52:57 – 52:59) med en sån plats som (ohörbart, 53:03 – 53:05)
tennisboll (ohörbart, 53:08 – 53:11)."
"FL: Nä. Okej. De är bra för mig o veta. Mmm. Den här, du vet, du beskrev ju de som tennisbollSå O kopplar ihop stor skog, Bokskogen med golf på något sätt. Och mycket riktigt finns det ju golf vid Boksksogen, men inte nära fyndplatsen.
DH: Att en sån stor, Stor skog.
FL: En stor skog. Mmm. O vad är en stor skog för dig?
DH: Ohörbart, 14:44 – 14:46.
(dialogfritt)
FL: Mmm. Mmm. Vad är en stor skog för dig?"
Du måste vara medlem för att kunna kommentera