Citat:
Nä, jag liksom du hittar inget om det som Pawel berättar.
Jag kan enbart dra slutsatsen att man begränsat de aktuella konversationerna för själv brottet/åtalet här, och att man måst ha avfört Pawel?
Nu har jag ju som sagt, inte hunnit läsa hela FUP (långt därifrån), men P borde vara den person som försvaret skulle kunna ha haft som nummer ett för att visa på att det inte är ställt "bortom rimligt tvivel", med tanke på hans syn (samma som C) på B.
Jag måste (vill tro) att han är granskad från topp till tå, var han varit.
Får läsa hans vittnesmål vid senare tillfälle.
Jag önskar att vi hade @Avel i tråden. Han är en mycket duktig/skicklig skribent vad gäller de it- tekniska bitarna.
Och då kommer jag till en till tanke som han brukar kolla på; bilens it-delar. Men kanske SAK är en gammal bil som saknar GPS och andra it- registreringar som t ex när den kört/stannat, dörrar öppnts/stängts förutom var den kört mm?
Jag kan enbart dra slutsatsen att man begränsat de aktuella konversationerna för själv brottet/åtalet här, och att man måst ha avfört Pawel?
Nu har jag ju som sagt, inte hunnit läsa hela FUP (långt därifrån), men P borde vara den person som försvaret skulle kunna ha haft som nummer ett för att visa på att det inte är ställt "bortom rimligt tvivel", med tanke på hans syn (samma som C) på B.
Jag måste (vill tro) att han är granskad från topp till tå, var han varit.
Får läsa hans vittnesmål vid senare tillfälle.
Jag önskar att vi hade @Avel i tråden. Han är en mycket duktig/skicklig skribent vad gäller de it- tekniska bitarna.
Och då kommer jag till en till tanke som han brukar kolla på; bilens it-delar. Men kanske SAK är en gammal bil som saknar GPS och andra it- registreringar som t ex när den kört/stannat, dörrar öppnts/stängts förutom var den kört mm?
AB115 är den bilaga som tar upp tidslinjen. Där finns ändå noteringar att P försökt få kontakt med C och vise versa. Att utelämna att dom faktiskt fått kontakt med varandra låter väldigt märkligt. P anger klockslag vilket tyder på att han antingen har det registrerat eller att han vill plantera alibi för dom tidpunkterna. Jag tror inte man haft på fötterna för att beslagta och tömma Ps mobil men vilken enhet har han kommunicerat med, om det nu är sant? Han påstår att det är Messenger som används. Dock påstår han när han anmäler C försvunnen den 27e att dom senast haft kontakt den 23e.