Citat:
Ursprungligen postat av
joohnn
Tänk om lilla nato blir nedtryckt av Ryssland och Kina och Indien och Iran och många fler.
Det börjar inte va långt borta.
Nu på nya dagbladet om hur usa har planerat hela det här så börjar man undrar....
https://nyadagbladet.se/utrikes/har-ar-de-amerikanska-myndigheterna-som-rand-dokumentet-adresserats-till/
Om du söker på RAND i tråden så kommer du att se att man måste vara efterbliven för att publicera sån där skit.
Piss-ryzzland? Iran? Ska DOM två länderna trycka ner Nato?!?!?!
Hur ska det gå till? Dom klarar ju inte ens av att försörja sina egna medborgare. Vad piss-ryzzarnas skräpvapen går för, det har det visat sig med all önskvärd tydlighet i den här lilla "operationen" i Ukraina.
Iran?! Med flygvapen tillverkade av balsaträ och interiören i cockpit inhandlad från Clas Ohlson?
Är det inte genant att posta såna där, helt verklighetsfrånvända inlägg? Jag bara undrar. Är du självplågare? Gillar att få stryk även irl? Kanske en toffel hemma, får stryk av kärringen varje dag och njuter av att du får verbalt stryk på Flashback?
Jag är genuint intresserad. Begriper mig inte på den psykologiska drivkraften att posta sån här skit, på ett publikt forum. Varför man frivilligt framställer sig själv som gravt förståndshandikappad.