2022-09-17, 00:30
Medlem
Vidrigt att exponera sina barn för egen vinning, pedofilerna lär ropa sig glada alla fall över allt gratis material de får.

Förövrigt så kan jag stärka bilden av att Linn, när hon ej haft förhållande (eller var det när hon hade) verkar skriva med allt och alla. Stämmer rätt bra överens med bilden som ges här i tråden. Hon skrev även med mig och verkade jaga uppmärksamhet/ någon potentiell att ingå relation med.
Citera
2022-09-17, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Skillnad på att kritisera en persons utseende o liv o att säga att de inte är fräscht att ha så mycket bananflugor hemma?

Fast att skriva ”Förstår inte vad de är ni hakar upp er på Linn för”, ”Vad är det som är så fruktansvärt störande, att hon tjänar mer än er kanske?” och sen sitter du själv och stör dig både här och i andra trådar.
Kasta inte sten i glashus
Citera
2022-09-17, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Fast att skriva ”Förstår inte vad de är ni hakar upp er på Linn för”, ”Vad är det som är så fruktansvärt störande, att hon tjänar mer än er kanske?” och sen sitter du själv och stör dig både här och i andra trådar.

ja men jag tör mig inte pga andra utseende. så man får inte störa sig på små grejer vissa personer gr. Allt är svart eller vitt eller
Citera
2022-09-17, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123

ja men jag tör mig inte pga andra utseende. så man får inte störa sig på små grejer vissa personer gör. Allt är svart eller vitt eller? ber så hemskt mycket om ursäkt då
Citera
2022-09-17, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Verkar dom det börjar bli lite skralt i kassan för Linnsan. Naglar och fransar ryker. Är ju dyrt att vara sugarmama till en arbetslös karl och bara äta charkbrickor varje dag.
EXAKT vad jag tänkte! Hon levererar NOLL intressant content, så gissar att det går riktigt uselt för hennes företag.. Därför tvingas hon avstå lyxgrejer och tvinga iväg sambon på en yrkesutbildning(?) så han kan dra in lite bidrag..
Men det är luuugnt. L löser det snart genom att tillverka en ny unge (aka kassako) som hon kan exploatera.. 🤮
Citera
2022-09-17, 13:26
Medlem
XtraXs avatar
Helvetes jävlar vad grejer till loppisen, nu är det ju inte bara Linns grejer men ändå. Hälften av sakerna ser ju ut att vara helt oanvända, sjukt.
Citera
2022-09-17, 14:51
Medlem
Ser ut att vara mer kläder där än inne i en klädaffär
Citera
2022-09-17, 14:52
Medlem
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Helvetes jävlar vad grejer till loppisen, nu är det ju inte bara Linns grejer men ändå. Hälften av sakerna ser ju ut att vara helt oanvända, sjukt.
Inte undra på att hon aldrig har visat hur ovanvåningen ser ut i huset 😏
Citera
2022-09-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Ja men alldeles absurt mycket? Roligt när hon typ skriver att vissa grejer är ”bra för miljön” ibland när hon gör reklam. Herregud vilka mängder kemikalier och CO2 det ligger där på bordet
Citera
2022-09-18, 12:08
Medlem
junkbords avatar
Hä Simon lyckats få iväg Noccon han skulle lotta ut, eller har han druckit upp den själv?
Citera
2022-09-18, 12:25
Medlem
Kör Linn två ringar på ringfingret för att känna hur det känns att ha en förlovningsring och en vigselring så småningom?
Citera
2022-09-18, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Kör Linn två ringar på ringfingret för att känna hur det känns att ha en förlovningsring och en vigselring så småningom?
Det är hon ju ändå värld 🌍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in