2022-06-26, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Se om avsnittet och återkom. Jag är lugn, ursäkta att man slänger sig med uttryck som kan uppfattas som opassande, jag har såklart enormt mycket tålamod kvar att lägga på folk som på allvar frågar om chilipulver gör så att knarket blir mer potent.

Här jag hittade till och med klippet på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=dkxe6kucffY

Nu börjar det dock bli off topic...
Citera
2022-08-06, 19:06
Medlem
Någon rekommendation av mängd att ta oralt?
Citera
2022-09-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Lite frågor om Metamfetamin och Crystal Meth !!

Är det är samma substans men i olika former?

En kristallform som man röker.
En pulverform som man snortar.

Eller är någon form mer ”ren” ”potent” än den andra?

Och om man nu har kristallformen och inte vill röka den, går det att snorta / bomba den istället?

Vad är en bra startdos för kristallform vid bomb eller snortning?

Har aldrig testat Crystal Meth innan men är van vid vanligt gatutjack och brukar det ofta.
Hur ska man tänka vid doseringen? Ska man tänka att det är 10ggr starkare än vanligt tjack eller vad säger ni?

Hur ofta återdoserar man Crystal Meth?

Syftet är att få ett riktigt party rus
med massa energi och gärna lite eufori också! Festen pågår cirka 17-20 timmar! Kommer vara på en techno klubb utomlands!

Kristalliseringsprocessen används främst i syfte att rengöra den substansen man vill rengöra. Så ja, kristaller är starkare. Men det är inte riktigt så lätt för man måste hitta ett lösningsmedel dår metamfetaminet endast löser sig under temperaturökning kristalliseringen får endast ske under hastigt ökande temperatursskillnader. Möter inte kristalliseringsprocessen dessa kriterier blir konsekvesen vacklande resultat.

- Det kan vara som natt och dag mellan ICE och ICE. Ena kristallen kan vara helt usel medans den andra kan hålla dig vaken i tre dygn efter 3-4 bloss.
Citera
2022-09-17, 23:38
Medlem
0xgh64s avatar
Eftersom det är olagligt att skapa trådar i drog forumet så repostar jag mitt förra inlägg.

Är crystal meth påväg in till norden?

Tjoo såg på vice en episod om att äkta crystal meth börjat cirkulera i mängder i Tyskland folk tycks börjat använda det som vardags drog, sammt tillverkas det i landet. Tror ni att det börjar komma till norden inom snar framtid? Eller har ni det redan i Sverige? Bor själv på andra sidan sjön i Finland och här har jag endast en gång lyckats få tag på riktig crystal för ett par år sen, men då var det direkt från Mexico in till Finland. Vet inte hur det är med Nederländerna dom har säkerligen sysslat med det i liten skala.

Och eftersom att en antog att jag syftade på vanliga metan från polen på 40-50% så lägger jag bild på det jag hade (ska vara åtm 90%+): https://ibb.co/KbG6xLp
Citera
2022-09-18, 00:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xgh64
Eftersom det är olagligt att skapa trådar i drog forumet så repostar jag mitt förra inlägg.

Tjoo såg på vice en episod om att äkta crystal meth börjat cirkulera i mängder i Tyskland folk tycks börjat använda det som vardags drog, sammt tillverkas det i landet. Tror ni att det börjar komma till norden inom snar framtid? Eller har ni det redan i Sverige? Bor själv på andra sidan sjön i Finland och här har jag endast en gång lyckats få tag på riktig crystal för ett par år sen, men då var det direkt från Mexico in till Finland. Vet inte hur det är med Nederländerna dom har säkerligen sysslat med det i liten skala.

Och eftersom att en antog att jag syftade på vanliga metan från polen på 40-50% så lägger jag bild på det jag hade (ska vara åtm 90%+): https://ibb.co/KbG6xLp
Tjena, det finns här i liten skala.
Ser ut som på din bild. Vad jag har förstått så får man bara klara fina bitar om det är väldigt rent, 90%+
Jag antar att det smugglas från Mexiko i liten skala.
Läste i tidningen att man har tagit flera mexikanska "kockar" som har flugit till Nederländerna, förmodligen för att tillverka eller/och lära ut konsten i europa.
Som breaking bad fast på riktigt 😅

Rökte du ditt eller hur intog du det?
Vad tyckte du?

Mvh
Citera
2022-09-18, 00:47
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Tjena, det finns här i liten skala.
Ser ut som på din bild. Vad jag har förstått så får man bara klara fina bitar om det är väldigt rent, 90%+
Jag antar att det smugglas från Mexiko i liten skala.
Läste i tidningen att man har tagit flera mexikanska "kockar" som har flugit till Nederländerna, förmodligen för att tillverka eller/och lära ut konsten i europa.
Som breaking bad fast på riktigt 😅

Rökte du ditt eller hur intog du det?
Vad tyckte du?

Mvh
Låter som att kartellen försöker etablera sig i större skala i EU om dom börjat föra över kockar. Ja krut som in i helvete i det. Det var en 0.3a som vi splittade på 2 men gjorde dock misstaget att snorta det, gick ju relativt enkelt då dom smular ner sig till fint fint pulver/sand korn typ när man gnuggar dem mellan fingrarna. Men läste efteråt att man borde ätit eller rökt det att det fungerar lite som mdma att man går misste om effekt om man snortar.
Citera
2022-09-18, 00:49
Medlem
Citat:

Haha, fattar inte varför den blev borttagen. Det är ju ändå ett ämne i sig.

Jag har en vän som rökte mycket meta, men jag vet inte om han beställde inrikes. Han brukade vara försiktig, så jag har aldrig hört att han beställt från utlandet när det gäller andra preparat.

Som någon skrev i din tråd så har det väl alltid funnits, men jag har aldrig sett, smakat eller fått erbjudande om att köpa det i ren form (endast en gång, vilket nog var tjack som drog åt det hållet)

Det kommer nog mer och mer. Det kan bli katastrof.
Citera
2022-09-18, 01:00
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki
Haha, fattar inte varför den blev borttagen. Det är ju ändå ett ämne i sig.

Jag har en vän som rökte mycket meta, men jag vet inte om han beställde inrikes. Han brukade vara försiktig, så jag har aldrig hört att han beställt från utlandet när det gäller andra preparat.

Som någon skrev i din tråd så har det väl alltid funnits, men jag har aldrig sett, smakat eller fått erbjudande om att köpa det i ren form (endast en gång, vilket nog var tjack som drog åt det hållet)

Det kommer nog mer och mer. Det kan bli katastrof.
Eller hur lika bra kunnat ta bort funktionen att posta trådar och ha några fasta trådar med alla droger ist, senaste trådstartena är ju typ från 2015. Kan tänka mig att det finns/funnits några få som sålt crystal på ex flugsvamp men jävligt ovanligt på gatan känner ingen annan som fått tag på det. Kan definitivt bli för kan intyga att ruset är helt sjukt.
Citera
2022-09-18, 01:35
Medlem
Citat:
Eller hur lika bra kunnat ta bort funktionen att posta trådar och ha några fasta trådar med alla droger ist, senaste trådstartena är ju typ från 2015. Kan tänka mig att det finns/funnits några få som sålt crystal på ex flugsvamp men jävligt ovanligt på gatan känner ingen annan som fått tag på det. Kan definitivt bli för kan intyga att ruset är helt sjukt.

Ja, jag får nog försöka låta bli att ens testa. Skulle bli torsk direkt.

F.ö har min vän som körde det där försvunnit. Han åkte in på behandling en sväng, visserligen lite gott&blandat. Men sen har jag inte fått kontakt med honom. Han är inte död. Med den referensen blir vägen till total kollaps för kort. Var försiktig.
Citera
2022-09-18, 03:14
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ja, jag får nog försöka låta bli att ens testa. Skulle bli torsk direkt.

F.ö har min vän som körde det där försvunnit. Han åkte in på behandling en sväng, visserligen lite gott&blandat. Men sen har jag inte fått kontakt med honom. Han är inte död. Med den referensen blir vägen till total kollaps för kort. Var försiktig.
Många skulle, euforin påminner lite som oxy. Aa vart på botten sjäv inte hållt på med varken amfetamin, kola, röka ja allt uppåt/"mind altering" substanser på ca 1-2 år fuckade ur totalt. In på psyk av amfetamin psykoser och hela köret, vill inte sätta foten i det träsket igen. Endast en staka tillfällen, typ 1gång var tredje månad. Orsaken jag faktiskt köpte den här gången var för att kunna studera mera haha.
Citera
2022-09-18, 03:29
Medlem
Citat:
Många skulle, euforin påminner lite som oxy. Aa vart på botten sjäv inte hållt på med varken amfetamin, kola, röka ja allt uppåt/"mind altering" substanser på ca 1-2 år fuckade ur totalt. In på psyk av amfetamin psykoser och hela köret, vill inte sätta foten i det träsket igen. Endast en staka tillfällen, typ 1gång var tredje månad. Orsaken jag faktiskt köpte den här gången var för att kunna studera mera haha.

Fy fan vad otrevligt det lät. Jag förstår att du inte vill tillbaks. Jag har inte tagit oxy heller, hade massa barndomsvänner strök med ett tag. Jag har tagit en del morfin så kanske förstår jag vad du menar.

Har däremot aldrig fått någon vidare eufori av tjack. Då är jag ändå väldigt van, om inte daglig brukare då och då. Kanske lite eufori på ladd om jag tagit mycket. Man blir ju lite nyfiken på den där metan ändå 😂
Citera
2022-09-18, 04:06
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Fy fan vad otrevligt det lät. Jag förstår att du inte vill tillbaks. Jag har inte tagit oxy heller, hade massa barndomsvänner strök med ett tag. Jag har tagit en del morfin så kanske förstår jag vad du menar.

Har däremot aldrig fått någon vidare eufori av tjack. Då är jag ändå väldigt van, om inte daglig brukare då och då. Kanske lite eufori på ladd om jag tagit mycket. Man blir ju lite nyfiken på den där metan ändå 😂
Haha jofan, 40mg oxy ska vällan motsvara 80mg~ morfin har jag för mig. Annars första gången på ecstasy och det gånger 2 ungefär. Fast beror ju lite på hur drogerna funkar på folk, men crystal kan jag garantera ingen går besviken ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in