Citat:
Ursprungligen postat av
0xgh64
Eftersom det är olagligt att skapa trådar i drog forumet så repostar jag mitt förra inlägg.
Är crystal meth påväg in till norden?
Tjoo såg på vice en episod om att äkta crystal meth börjat cirkulera i mängder i Tyskland folk tycks börjat använda det som vardags drog, sammt tillverkas det i landet. Tror ni att det börjar komma till norden inom snar framtid? Eller har ni det redan i Sverige? Bor själv på andra sidan sjön i Finland och här har jag endast en gång lyckats få tag på riktig crystal för ett par år sen, men då var det direkt från Mexico in till Finland. Vet inte hur det är med Nederländerna dom har säkerligen sysslat med det i liten skala.
Och eftersom att en antog att jag syftade på vanliga metan från polen på 40-50% så lägger jag bild på det jag hade (ska vara åtm 90%+):
https://ibb.co/KbG6xLp
Tjena, det finns här i liten skala.
Ser ut som på din bild. Vad jag har förstått så får man bara klara fina bitar om det är väldigt rent, 90%+
Jag antar att det smugglas från Mexiko i liten skala.
Läste i tidningen att man har tagit flera mexikanska "kockar" som har flugit till Nederländerna, förmodligen för att tillverka eller/och lära ut konsten i europa.
Som breaking bad fast på riktigt 😅
Rökte du ditt eller hur intog du det?
Vad tyckte du?
Mvh