2022-09-09, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeMarais
Haha ja gud eller som en manlig kollega som fått hennes kokbok i julklapp av sin fru (!) sa typ att ”hon står i ngn halvt genomskinlig klänning, slickar sig om fingrarna och ÄLSKAR med maten”.
Gjorde inte saligen avsomnade Ingmar Björksten detsamma (kulturjournalist och författare) detsamma i en serie matprogram i SVT på 90-talet?
Tittarna reagerade på att han slickade fingrarna och sen körde ner dem i maten, i sändning.
Avfärdade kritiken med att de som reagerade på äkta sensualitet och ett njutningsfullt förhållande till mat, var riktiga träbockar, och inget att bry sig om.
F ö har väl den här Sofia-människan fått någon injektion i området mellan överläppen/näsan, ev i övre gommen. Hon ser ut som jag gjorde, efter en rotfyllning hos tandläkaren.
Citera
2022-09-13, 09:05
Medlem
Utifrån senaste avsnittet av Allt som är (2. Gå igång på skvaller) lät det som Köpenhamnsresan inte bara var härlig girlpower yass queen-stämning hela tiden. Samtliga tjejerna verkade nojiga över hur de uppfattats när de varit i sällskap med människor de anser coola, typ tog de för mkt plats eller var de så tysta att de uppfattades som tråkiga? Och Therese sa att det var tydligt när de besökte By Malene Birger vilka som var influencers och därmed fick betydligt mer uppmärksamhet av butikspersonalen.
Citera
2022-09-13, 17:07
Medlem
Vad tycker ni om Sofias recept? Jag tycker all mat hon gör ser så god och trevlig ut i all sin enkelhet men de recept jag testat lever tyvärr inte upp till förväntningarna.
Citera
2022-09-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Vad tycker ni om Sofias recept? Jag tycker all mat hon gör ser så god och trevlig ut i all sin enkelhet men de recept jag testat lever tyvärr inte upp till förväntningarna.

Jag har testat typ tre recept och jag tyckte de var jättebra! Sen är jag en sån som gillar de kryddor/smaker Sofia ofta använder också.
Citera
2022-09-13, 22:47
Medlem
https://www.expressen.se/ledare/svenskarna-rostade-pa-danmark-inte-ungern/
Denna borde söta lilla snälla Sofia läsa!
Citera
2022-09-13, 22:50
Medlem
Citat:

Jag tycker också mycket om hennes recept. Har lagat mycket ur speciellt Vinter hos Wood. Jag ser recept som det som hon är riktigt, riktigt duktig på.
Senast redigerad av Saga.Lind 2022-09-13 kl. 23:04.
Citera
2022-09-14, 20:28
Medlem
milk.s avatar
Det blir lite roligt när hon ska svänga sig med ord hon inte vet vad de betyder. Typ att hon är nöjd över att ”att mina nagelbäddar blivit långa efter ett drygt år av att kontinuerligt göra gellack”. Nagelbädden är ju liksom köttet under själva nageln, är det de som har blivit långa eller?
Citera
2022-09-14, 20:58
Medlem
Citat:

Ärligt talat tycker jag de är snålt tilltagna och väldigt försiktiga i smakerna. Smakfattiga. Plus väldigt simpla, typ dadlar, yoghurt och chili
Citera
2022-09-15, 20:29
Medlem
Citat:

Nej, har testat två pastarecept som inte var goda, och nån paj. Meh. Tycker Elsas recept är mycket bättre faktiskt, passar iaf mina smakslökar bättre
Citera
2022-09-16, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Jag tycker också mycket om hennes recept. Har lagat mycket ur speciellt Vinter hos Wood. Jag ser recept som det som hon är riktigt, riktigt duktig på.

Håller helt med!
Citera
2022-09-17, 19:06
Medlem
…så vad tycker ni om Sofias nya breda läderbälte som hon envisas med att bära heeela tiden, självklart hårt åtsnörpt kring midjan. Jag ser det som en metafor för hennes ätstörning, vad tror ni?
Citera
2022-09-18, 14:52
Medlem
Jaaa, gud ja ska visa upp alla sin smaaaala, nya midja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här