2022-09-17, 08:58
  #2053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Nu har SVT kopplats in också.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-profilen-i-natt-hel-g-seger

De måste väl ta varje chans att göra nasse-kopplingar.

För nu vet ju att nazisterna fått makten.

Men liksom, KOLLA KLIPPET FÖR FAN. Det måste en vänsterpartistisk hjärna för att tolka detta som nåt slags sieg heil.

Rebecca har mitt 100% stöd. Fan vad skön och god hon är. Hon verkar riktigt glad i klippet (och uppenbart berusad). Inte konstigt vänstern vill smeta ner henne, ta ifrån henne allt hon kämpat för. Fan hon är bäst alltså. Vänstern och sina vänsterlakejmedier kan inget annat än att hata högern, det är allt deras ideologi går ut på.
SVT "slår fast": "i natt låter det som att hon tänker säga ”hell seger” – men rättar sig i sista sekund"
Det har jag svårt att höra, hon är ganska berusad det hör man.
Msn ska inte försöka sig på ordvitsar i TV när.man är berusad. De blir inte bra.

Sirg Heil blir väl på ett ingefär Segern frälsning.
Citera
2022-09-17, 08:59
  #2054
Avslutad
Är det inte bra att vi höjer ribban då och kan skoja om allt?

Tycker det är ett sunt tecken. Att SD fick 20% var en lättnad och något Sverige verkligen behöver. Hoppas de får 30% nästa val.

Vi måste ju börja rensa i Sverige ända. I mycket stor skala.

Då kommer det vara massa andra saker att oroa sig över än vad folk säger när de skojar på fyllan.
Citera
2022-09-17, 09:00
  #2055
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Men inser du inte ironin i hennes uttalande ändå? Lika mycket som när journalisten frågade Jimmy vad han hade ätit och svaret blev. "Det var i alla fall inte isterband"? I övrigt är du säker jätte skarpt?
Ja, testa du att kör med att hon bara är ironisk.
Hennes beteende på valvakan är exakt lika omoget som Bylund.
Hur i helvete kan en riksdagsledamot prata om att han är bakfull när det är fokus på ny regering?
Dravla om isterband och skämta om Journalistrugby när journalister mördas för att rapportera.
Såg på twitter att hans förlöpare var en make america Great republikan som tacklade en journalist som fick åka ambulans.

Det är snarare helt otroligt att SD supporters
tycks tro att det här beteendet ända upp på regeringsnivå uppskattas.

Att det trivialiseras om att det "bara" är ett skämt, det är "bara" ironi, det nog är likt en ramsa på fotbollsmatch.

Det är för i helvete nazismens kampord hon använder i omskrivning.

Men jag hoppas det duggar lika tätt som det hittills har gjort, att de visar vilka extremt omogna personer det är som är på vallistorna.
För normala folk som är gränsfallsröstare kommer känna avsmak. Resten är inbitna och lika omogna.
Det är således ett ypperligt komplement till övriga HA-supporters och nassar.
__________________
Senast redigerad av develi 2022-09-17 kl. 09:08.
Citera
2022-09-17, 09:05
  #2056
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Få länder har en så smutsig historia som Sverige. Ni är alla smygnazister.
Usch ja, Helg seger, det va så här det började på 30-talet, snart rullar tågen och tvål och lampskärmsindustrin blomstrar åter. Om detta må ni berätta.
Citera
2022-09-17, 09:10
  #2057
Medlem
Vad är detta för någon blattehona? Etnicitet?
Citera
2022-09-17, 09:10
  #2058
Medlem
Frontlinjens avatar
Såg nu att hon skrivit ”det kommer bli en segerhelg” på facebook 9:e september. Då blir det mer sannolikt att det kanske ändå var fyllesludder.

Alternativt att ”segerhelg” är ett ordspinneri på det hon verkligen ville säga…men det verkar lite långsökt.
Citera
2022-09-17, 09:10
  #2059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, testa du att kör med att hon bara är ironisk.
Hennes beteende på valvakan är exakt lika omoget som Bylund.
Hur i helvete kan en riksdagsledamot prata om att han är bakfull när det är fokus på ny regering?
Dravla om isterband och skämta om Journalistrugby när journalister mördas för att rapportera.
Såg på twitter att hans förlöpare var en make america Great republikan som tacklade en journalist som fick åka ambulans.

Det är snarare helt otroligt att SD supporters
tycks tro att det här beteendet ända upp på regeringsnivå uppskattas.

Att det trivialiseras om att det "bara" är ett skämt, det är "bara" ironi, det är bara likt en ramsa på fotbollsmatch.

Det är för i helvete nazismens kampord hon använder i omskrivning.

Men jag hoppas det duggar lika tätt som det hittills har gjort, att de visar vilka extremt omogna personer det är som är på vallistorna.
För normala folk som är gränsfallsröstarw kommer känna avsmak.
Det är ett ypperligt komplement till övriga HA-supporters och nassar.
Nä det tror jag inte och du överdriver enormt mycket. Kika på V tidigare VPK där har vi en motpol på riktigt mot din inbillning i tråden mot SD. Hur kan man ens få kalla sig kommunist om det är så illa att fantasi-spökerna kallar det näst största partiet för motpolen till dito under 2 världskrig!?? Tydligen är kommunismen så omvurmad idag så att det är helt okej?
__________________
Senast redigerad av Truefighter 2022-09-17 kl. 09:19.
Citera
2022-09-17, 09:13
  #2060
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Usch ja, Helg seger, det va så här det började på 30-talet, snart rullar tågen och tvål och lampskärmsindustrin blomstrar åter. Om detta må ni berätta.

Vi är nära. Snart är det enda som återstår en stark nationalist som ställer sig upp och enar landet.
Citera
2022-09-17, 09:18
  #2061
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Nä det tror jag inte och du överdriver enormt mycket. Kika på V tidigare VPK där har vi en motpol på riktigt mot din inbillning i tråden mot SD. Hur kan man ens få kalla sig kommunist om det är så illa att fantasi-spökerna kallar det näst största partiet för motpolen till dito under 3 världskrig!?? Tydligen är kommunismen så omvurmad idag så att det är helt okej?
Nej du.

Jag märker att folk reagerar mycket starkt i de forum jag befinner mig och det ska som sagt bli intressant att se när fasaderna krackelerar.
Vissa SDare har fått bita ihop länge för att nå de här siffrorna.
Lite mer diktatorkramar så börjar det nog röra på sig.
De röster de fått är troligen inte starka, nåt som även Jomshof var bekymrad över innan valet - dvs att folk inte litar på SD.
De kommer bita sig i sin egen röv och falla på eget grepp.
För att de är omogna och inkompetenta, dvs de flesta runt Åkesson. Nåt som han uppenbart gillar att ha kring sig, trots allt.
Citera
2022-09-17, 09:21
  #2062
Medlem
Blondinss avatar
Gäsp.
Att folk ens orkar bry sig om en full gapig brud.
Citera
2022-09-17, 09:24
  #2063
Medlem
solstrålars avatar
Alltså hur i helvete kan ni fortfarande diskutera detta så den ligger nr 1 på Flashback? Glöm detta nu, det har inget nyhetsvärde. Allt ni gör är dansa efter vänsterns pipa.
Citera
2022-09-17, 09:27
  #2064
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Såg nu att hon skrivit ”det kommer bli en segerhelg” på facebook 9:e september. Då blir det mer sannolikt att det kanske ändå var fyllesludder.

Alternativt att ”segerhelg” är ett ordspinneri på det hon verkligen ville säga…men det verkar lite långsökt.
Man har givetvis pratat internt inför söndagen om att det här kommer gå bra, det kommer bli en segerhelg, varpå någon har kläckt ur sig typ "haha ja, Helg seger!", också har de skämtat och garvat åt det.
När fröken fallenkvist sedan var full och glad så insåg hon tyvärr inte att skämtet inte skulle gå hem lika bra inför kamerorna på en valvaka.

Tyckte dock det tillstånd hon befann sig i var betydligt mer klandervärt än vad hon faktiskt sa.
__________________
Senast redigerad av HLundborg 2022-09-17 kl. 09:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in