Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Men inser du inte ironin i hennes uttalande ändå? Lika mycket som när journalisten frågade Jimmy vad han hade ätit och svaret blev. "Det var i alla fall inte isterband"? I övrigt är du säker jätte skarpt?

Ja, testa du att kör med att hon bara är ironisk.
Hennes beteende på valvakan är exakt lika omoget som Bylund.
Hur i helvete kan en riksdagsledamot prata om att han är bakfull när det är fokus på ny regering?
Dravla om isterband och skämta om Journalistrugby när journalister mördas för att rapportera.
Såg på twitter att hans förlöpare var en make america Great republikan som tacklade en journalist som fick åka ambulans.
Det är snarare helt otroligt att SD supporters
tycks tro att det här beteendet ända upp på regeringsnivå uppskattas.
Att det trivialiseras om att det "bara" är ett skämt, det är "bara" ironi, det nog är likt en ramsa på fotbollsmatch.
Det är för i helvete nazismens kampord hon använder i omskrivning.
Men jag hoppas det duggar lika tätt som det hittills har gjort, att de visar vilka extremt omogna personer det är som är på vallistorna.
För normala folk som är gränsfallsröstare kommer känna avsmak. Resten är inbitna och lika omogna.
Det är således ett ypperligt komplement till övriga HA-supporters och nassar.