Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Du var inte otydlig. Postade streetview länkarna för jag tyckte det var intressant att dom togs samma månad hon begravdes i gropen.
Om dom ställde bilen vid vid Källtorpsvägen kan dom ju gått till Käglinge rekreationsområde. Det finns en gångskylt vid Grodans parkering där grusvägen börjar. Men jag har svårt att tro att han ströp henne där av flera anledningar. Mobilpositioneringarna visade att dom rörde sig bort från Oxie efter bara några minuter. Han hade behövt strypt henne väldigt nära bilen iså fall, fått in henne i bilen och sen släpat ut henne utan sonen uppmärksammat det. Eller har jag missuppfattat dig?
Bilden från 2018 var från juni och löven på alla träd skymmer sikten.
Lite kusligt sammanträffande med streetviewbilderna.
Ja, du har missuppfattat mig. Jag tänkte att han körde tillbaka till strypplatsen efter han lämnat O. ... Då skulle han haft med henne i bilen till Ystad. ... Hm! ... Eller hämtat henne efter Ystad och sedan kört tillbaka till Ekhagsvägen. ... Hm! ... Nu vet jag varken ut eller in.
Kan han verkligen haft med henne i bilen till Ystad?
Där var säkert folk vid Grodans, så där tror jag inte de parkerade, möjligt att de stannade till för att konstatera att de inte var ensamma. C sa något om att stanna, men sedan köra vidare av någon anledning. Jag tror de körde vidare till där vägen övergår till stig.
Jag får leta upp mobiluppkopplingarna igen och stämma av.