Ha! Den gubben gick inte serru. Typ alla röster e räknade, de e bara utlandsröster kvar.
Kan det ha varit att SD redan visste att AFS skulle överskatta sig själva och ta i järnet, men att det bara blev smulr(ö)ster kvar till AFS? Att AFS talare Kasselstrand stod där arrogant och bröstade upp sig över hur bra det skulle gå, och sen stod han där, besviken och ledsen över att det grymma politiska spelet hade spelat honom ett spratt? Alla i riksdagen är grymma cutthroats som förrått honom, och nu sitter han där, beredd att slita av sig håret inför abort åldrande befolkning. Han är det nya bytet på den onda arenan.
Kul ändå att du nämner piratpartiet. Jag röstade faktiskt på dom. För att dom vill legalisera gräs och prostitution. Även om ja är lite av ett höger-troll

så gillar jag småpartierna. Jag röstade på MED och piratpartiet. Två röster på MED, men jag ser mig som lika mycket pirat och subkulturfetischist som MED-borgare. Högerfalangen, helt enkelt.
PP
har lätt bäst framtidsutsikter då dom är en internationell rörelse som är stora i många andra länder. Tjeckien och Island till exempel. Dom har även en riktigt bra partiide som kan slipas på ännu mer, en oslipad diamant. Dom är ungefär som V, fast en billigare och lite sunkigare variant som dessutom vill legalisera narkotika och prostitution. Affärsmodellen har ja inte sett hittils, men ja gissar att den är åt det lite billigare och enklare anarko-libertarianska hållet.
Har deltagit, och vill åter delta i piratpartiet. Dock så var partiet mycket mer radikalt runt 2010 och enligt statistik (från wikipedia, inget smussel här) så hade dom som mest 50.000 medlemmar i sitt ungdomsförbund. Det var en enorm rörelse för unga och gamers.
Sen med Magnus Andersson så blev det en hejdundrande liberalisering av partiet där det var lagom är bäst. Och partiet gick från 2% 2014 till typ 0.1% 2018.