2022-09-14, 12:19
Medlem
solstrålars avatar
Alltså sitter ni FORTFARANDE och diskuterar denna icke-story? Uteslut henne och gå vidare. Fattar inte vilket medieutrymme denna story har tagit.
Citera
2022-09-14, 12:23
Medlem
Sent in i diskussionen men jag tycker att det med tanke på partiets historia känns som att hon borde ha kunnat räkna ut att det är ett ”skämt” som kan tolkas på ett sådant sätt som sätter partiet i dålig dager.
Citera
2022-09-14, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Sent in i diskussionen men jag tycker att det med tanke på partiets historia känns som att hon borde ha kunnat räkna ut att det är ett ”skämt” som kan tolkas på ett sådant sätt som sätter partiet i dålig dager.

Exactemento.
Räderna går tydligen aldrig ur, hur rena de där smygrasisterna och nynazisterna än påstår sig vara.
Och jag vet att de utgör en stor del av befolkningen. Skrämmande och tragiskt.
Citera
2022-09-14, 12:42
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Alltså sitter ni FORTFARANDE och diskuterar denna icke-story? Uteslut henne och gå vidare. Fattar inte vilket medieutrymme denna story har tagit.

Pfff, det blir ingen uteslutning för denna icke-händelse. Sorry, not sorry!
Citera
2022-09-14, 12:47
Medlem
Durgas avatar
Nu är det väl kanske redan uppmärksammat i tråden men i gårdagens Politikbyrån så gjorde man på ett subtilt sätt detta som en del i "debatten"
Notera tavlan bakom Knutsson ( tex tid 6,04) som var väldigt flitigt exponerad
https://www.svtplay.se/video/36274589/politikbyran/politikbyran-13-sep-22-00?id=KVBD67X

SVT är fan i mej inte ens medvetna om sig själva i en verklighetskontext.
Kritisera javisst men dom drar ju ett löjets skimmer över allt som ska vara journalistens värv och ev yrkesheder.
Citera
2022-09-14, 12:49
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Val av bostadsort, levnadssätt, allt. Det är även fakta att människor från 3:e världen är homofoba och det vet bögarna om.

Men du är som sagt infantil. Analfabet därtill.

Jag vill inte förminska dina känslor, men ditt resonemang saknar totalt relevans här. Och du är helt OT.

Jag tror inte att det har undgått någon att din åsikt är att människor från 3:e världen är homofoba och därför borde alla bögar generalisera och hata dem med. För att påstå att man älskar mångkultur så ska man bosätta sig ute i hooden och gärna sitta på golvet när man äter... så som man gör "over there" i 3:e världen... annars hycklar man. Och man ska fan inte kalla Vivian för fascisthora utan att be både horor och fascister om ursäkt (inte bara hororna som han gjorde). Har jag missat något? ah jo, har man bjudit in människor från 3:e världen som bög så är det hysteriskt roligt när de sen blir nersparkade eller nerkastade från ett hustak... då liksom faller man på eget grepp typ. Det var väl allt? Du skulle kunna skapa en tråd om detta!
Citera
2022-09-14, 12:49
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Pinsam människa. Slampan måste lära sig hur man beter sig i möblerade rum och hålla käft.
Citera
2022-09-14, 12:50
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hon har visst erkänt, sluta bete dig som en idiot och acceptera det faktum att hon gjorde bort sig.

Man säger definitivt en sak om man först säger att man sa det man sa i ett försök att spela på medias sedvanliga övertolkningar, samt att hon inser att det var onödigt i efterhand.

Det är supertydligt, så länge man inte känner ett behov av att försvara sådan här idioti.

Och i andra artiklar står det att hon sa helt annat och står ingenting om att hon erkänt någonting utan för står det istället att hur media tolkar något ligger hos media.
Citera
2022-09-14, 12:50
Medlem
outback4s avatar
Skicka iväg den rumänska zigenarhoran
Citera
2022-09-14, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durga
Nu är det väl kanske redan uppmärksammat i tråden men i gårdagens Politikbyrån så gjorde man på ett subtilt sätt detta som en del i "debatten"
Notera tavlan bakom Knutsson ( tex tid 6,04) som var väldigt flitigt exponerad
https://www.svtplay.se/video/36274589/politikbyran/politikbyran-13-sep-22-00?id=KVBD67X

SVT är fan i mej inte ens medvetna om sig själva i en verklighetskontext.
Kritisera javisst men dom drar ju ett löjets skimmer över allt som ska vara journalistens värv och ev yrkesheder.

Så bra sagt synd bara att den grå massan inget förstår.
Citera
2022-09-14, 12:53
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Och i andra artiklar står det att hon sa helt annat och står ingenting om att hon erkänt någonting utan för står det istället att hur media tolkar något ligger hos media.

Citat:
Till Expressen säger Fallenkvist att hon ville spela på ”medias sedvanliga övertolkningar”

”Så här i efterhand inser jag att det var onödigt”, skriver hon till tidningen.

Det hon säger är väl ganska uppenbart? Däremot så fick hon nog hjälp av någon snäll och mediatränad gentleman på SD vad hon borde ha sagt och ändrade sig senare på kvällen.
Citera
2022-09-14, 12:57
Medlem
Pinoputchins avatar
Vad betyder "Helg Seger" ??

Jag har hört uttrycket Heil Seger, men vad fan är HELG?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in