2022-09-13, 09:49
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
En nazist är en sån som förnekar förintelsen som AFS medlemmar gör. Nazister är dessutom väldigt inriktade på ras och den vita rasen. Att Europa tillhör vita och att alla som kommit hit är här av misstag dvs KKK som inte har problem att bränna/hänga människor på grund av ras.

Du kan nog mycket väl skillnaden på en rasist och en nazist.

En nazist och islamist har mycket gemensamt enligt mig

Så då kan vi väl vara överens om att SD inte är Nazister. Om du tycker att de är det vill jag att du visar var i partiprogrammet det framgår.
Hur definierar du en rasist?
Citera
2022-09-13, 09:53
Medlem
Fånigt uttalande naturligtvis men Fallenkvist är ju inte direkt känd för att tänka innan hon talar. Hon har dock gjort ett bra jobb i övrigt och fyllt sitt syfte för SD. Tveksamt om det finns något behov av henne längre.

Kanske kan hon bli någon sorts realitystjärna och göra bort sig i TV, görs såna program fortfarande?
Citera
2022-09-13, 09:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
20.6% av svenskarna försöker rädda landet. Pga av det stora stigma det innebär att i värdens mest konformistiska land (med världens fegaste befolkning) visa SD sympatier så innebär det tyvärr att SD har svårt att rekrytera vettiga människor. Bland akademiker i storstäder är det socialt självmord att outa sina SD sympatier. När partiet normaliserats så kommer detta problem minska.

Tyvärr är det så men MED är mycket bättre parti än SD med mycket mer gemenskap, öppenhet och sakfrågor. Jag har följt bägge delarna och SD vill bara ha röster ifrån svenskarna på bekostnad att sälja ut varenda invandrare som sköter sig och därav ökar man i väljare men MED fokuserar mer på sakfrågor och försöker verkligen nå ut till skötsamma invandrare som svenskar därav har MED högre förtroende bland utländska än svenskar till och med.

Hänger du med på skillnaden?

SDs röstare/väljare tror att varenda invandrare vill att alla svenskar dör och det ökar klyftorna medan MED fokuserar på varenda sakfråga som partiet står för

Det är stora skillnader på männen i MED och SD.

SD har mycket lägre nivå i intelligens och utbildning medan MED har människor med högre utbildning och svenskar som inte tror att alla utlänningar vill döda/utrota alla svenskar

MED har dessutom haft sina trogna väljare i alla år och behöver inte anställa bimbo brudar som gör bort sig.

Det här är SDs egna fel för att tillåta AFS medlemmar styra i partiet olikt MED
Senast redigerad av DixieD 2022-09-13 kl. 09:59.
Citera
2022-09-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Hur definierar du en rasist?
Det är enkelt, alla som inte tycker ”rätt” är rasister.
Citera
2022-09-13, 10:00
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Det är enkelt, alla som inte tycker ”rätt” är rasister.

Ja det är ju tyvärr där vi har hamnat och därför många problem inte går att lösa och snarare byggs på och förvärras.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Så att hon använder vänstern är ett bevis för att hon inte heilade? Jag har skämtheilat flertalet gånger med vänstern för att högern varit upptagen med något annat, vilket hennes höger också är då hon håller i ett glas. En annan förklaring är att hon helt enkelt bara gjorde fel i fyllan.

Här har du en till som heilade på valdagen.
https://ibb.co/4pKz4y4
Se och lär till nästa gång du ska skämtheilat
Citera
Medlem
kakburks avatar
Rätt intressant att se alla människor som förfasas och går bananas över skitgrejer bara det antas kunna ha med "nazism" att göra samtidigt som de är tysta när vänsterns realpolitiska effekter manifesteras dagligen med skjutningar, rån, våldtäkter och annat civilisationshämmande beteende.
Men "nazismen" minsann är den stora faran i samhället har de fått höra för det har vänstern, media och terroristceller som Expo faktiskt sagt.

Sila mygg och svälj elefanter. Vänstern leder sina får precis som de önskar och fåren fattar fortfarande inte vad snaran runt deras hals är till för.
Citera
2022-09-13, 10:10
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Ja det är ju tyvärr där vi har hamnat och därför många problem inte går att lösa och snarare byggs på och förvärras.

Försök inte vinkla det
Som sagt så har MED mer utländska som har förtroende för partiet än vad SD har.
SD har satt sig i den position man är genom sitt egna problem. Det är för många som hoppar av och avslöjar en massa om partiet som får folk att bli skrämda

Det gör ingen med MED. Sedan flyger ursäkterna fram såsom man för med den här bruden. Det är det som folk stör sig på.
Citera
2022-09-13, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Tyvärr är det så men MED är mycket bättre parti än SD med mycket mer gemenskap, öppenhet och sakfrågor. Jag har följt bägge delarna och SD vill bara ha röster ifrån svenskarna på bekostnad att sälja ut varenda invandrare som sköter sig och därav ökar man i väljare men MED fokuserar mer på sakfrågor och försöker verkligen nå ut till skötsamma invandrare som svenskar därav har MED högre förtroende bland utländska än svenskar till och med.

Hänger du med på skillnaden?

SDs röstare/väljare tror att varenda invandrare vill att alla svenskar dör och det ökar klyftorna medan MED fokuserar på varenda sakfråga som partiet står för

Det är stora skillnader på männen i MED och SD.

SD har mycket lägre nivå i intelligens och utbildning medan MED har människor med högre utbildning och svenskar som inte tror att alla utlänningar vill döda/utrota alla svenskar

MED har dessutom haft sina trogna väljare i alla år och behöver inte anställa bimbo brudar som gör bort sig.

Det här är SDs egna fel för att tillåta AFS medlemmar styra i partiet olikt MED

Ja, mina åsikter ligger mer i linje med MED och de verkar allmänt vara ett "bättre" och vettigare parti men nu i 2022 kunde jag inte "slänga bort" min röst på ett 0.5% parti. Sverige behöver först och främst en strypt invandring och det börjar bli bråttom.
Citera
2022-09-13, 10:13
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Ja, mina åsikter ligger mer i linje med MED och de verkar allmänt vara ett "bättre" och vettigare parti men nu i 2022 kunde jag inte "slänga bort" min röst på ett 0.5% parti. Sverige behöver först och främst en strypt invandring och det börjar bli bråttom.

MED är mycket vettigare med utländska som röstar in dessa varje år. Partiledaren är inte ute efter att skapa hat på bekostnad att få röster/väljare. Han kör sin sakfrågor och vet att han får nya väljare genom att folk bygger förtroende för partiet.

Jag har följt MED i alla år och inte sett något om invandrare eller samma hat retorik. Han står upp för alla medborgare. Han lyssnar och är väldigt förståndig

Har stor respekt för MEDs väljare olikt SD.
SD är odrägliga i sitt beteende och hur man framför sig
Citera
2022-09-13, 10:14
Medlem
Revolteras avatar
Vilken slump att det bara verkar vara SD-anhängare som hört andra säga "helg seger" och "segerhelg" i något sammanhang innan detta
Citera
2022-09-13, 10:16
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Som vanligt klarar den litet jobbiga "följar-svansen" inte att rakt av ta ställning til det totalkorkade beteendet hos en (i det här fallet) mediavan person, som fortfarande på valvakan REPRESENTERAR SITT PARTI, och därför "är på jobbet".

Att skämta plumpt, ironisera utan ironi eller bara göra bort sig i allmänhet på firmafester är en sak, och det gör nog alla någon gång, dock sällan i sällskap med kritiska journalister.

Men nu är en valvaka en alldeles särskild sorts firmafest, och där har man att tänka sig för. Att då på ett totalkorkat sätt yttra sig så det inte bara kan, men KOMMER ATT missförstås är ju ett tjänstefel, som på vanliga jobb helt enkelt betyder att man förpassas till verksamhetens gem och pärmräkningskontor tills man anses pålitlig igen.

I stället för att acceptera att den här personen slirat beklagligt i omdöme och be om ursäkt för att man släppt beruskade personer nära andra media börjar "svansen" relativisera och dra in andra partiers misstag, deras förda politik och (kanske dummast av allt) bortförklara stolligheterna med ungdom, oförstånd, berusning och "det var väl inte så farligt att skoja litet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in