2022-09-14, 07:41
Medlem
Svavelbryggas avatar
Liksom om jag blivit intervjuad när jag var full efter att V fått 20 procent hade jag mycket väl kunnat säga nåt om att nu ska vi färga våra flaggor i högerns blod och det hade väl blivit ett jävla liv på alla lättkränkta.
Citera
2022-09-14, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nu sa ju inte Björn Söder att judar och samer inte var svenskar och även om han hade gjort det finns det företrädare för samerna som inte heller anser att de är svenskar.
Problemet är inte vad samer säger om sig själva.
Problemet kommer om vi får en regering som ser ner på minoriteter.
Inte en Flashbackrasist. Inte BSS eller VAM.
REGERINGEN.
Citera
2022-09-14, 07:59
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
SD har ökat eftersom många är trötta på kriminalitet och vill se förändringar samt för att de andra partier inte tar upp vissa viktiga frågor(men börjat numera då de ser vad människor pratar om), inte för de har de vassaste i partiet(JÅ är dock det) och du är ett bra exempel på det. Enligt tråden så håller många SDare med mig och inte dig, inse att du har fel, du har hybris.

SD har ökat för att det är det enda parti som haft rätt om invandringen ända sedan BSS-tiden, när vi gick och skrek UT MED PACKET! Hade idiot-Svensson lyssnat redan då hade vi inte haft någon massinvällning av kamelknullande grottbabbar och alla problem den medfört.

SD har ökat för att det inte finns någon anledning att lita på andra partiers hastiga omvändelse inför valet från "öppna era hjärtan" till invandringsstopp, när det finns ett enda parti som har stått starkt i UT MED PACKET i ~40 år.

Och, SD har ökat p.g.a. vanligt folk som vill pissa etablissemanget och skitnödiga PK-fittor som DIG i ansiktet genom att rösta på dem. SD har inte förlorat ett skit p.g.a. liberalhoror och vänsterluder som skriker om nazism. Tvärtom leder det till att ännu fler tröttnar på PK-spyorna och vill rösta SD för att pissa er i ansiktet. SIEG HEIL!
Senast redigerad av Dylan 2022-09-14 kl. 08:09.
Citera
2022-09-14, 08:20
Medlem
Stones avatar
Kolla vad som händer med kvinnor i en grabbig miljö. Många blir mer vulgära än mannen. Man ser detta när macho podcasts bjuder in en kvinna, oftast komiker, så blir hon grov i munnen. Jag tror att detta hände med Rebecka med.
Citera
2022-09-14, 08:27
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Kolla vad som händer med kvinnor i en grabbig miljö. Många blir mer vulgära än mannen. Man ser detta när macho podcasts bjuder in en kvinna, oftast komiker, så blir hon grov i munnen. Jag tror att detta hände med Rebecka med.

Finns ett ord för det, Pick me - girl.
Citera
2022-09-14, 08:28
Medlem
Emellies avatar
Visst, hon var packad, men det där kändes väl specifikt för att bara ha dykt upp spontant. Tror det är ett slags 'skämt' som hon håller sig med privat som nu blev en groda framför kameran.
Citera
2022-09-14, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Varför sitter alla och skriver att hon skojade?
Hon skojade ju inte ens. Hon sa Helg-seger felaktigt för hon var full. Något hon rättade till snabbt. Hon hade inte ens ett tonläge som kunde liknas "Hell seger".

Du har rätt, hade glömt bort att jag hade skrivit detta men jag har skrivit att hon sa fel. Seger helg tror jag hon skulle säga. Det blev bara fel.
Citera
2022-09-14, 08:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
kamelknullande grottbabbar, skitnödiga PK-fittor, lliberalhoror, vänsterluder, PK-spyorna, pissa er i ansiktet. SIEG HEIL!
.

Rebecka är nog helnöjd med stödet och SD likaså.
Citera
2022-09-14, 08:38
Medlem
Det värsta är väl de två lägren man ser i socmed.

Typ:
”ASså hon säjer inte ens d hon säger HELG SEGER en segerhelg helt enkelt men man hör vad man vill!!!”

eller nazistparallellerna från vänstern som ”Marachmusiken ljuder. Gatorna kommer rensas på utländska. Mörk framtid”

Båda är helt dumma i huvet.

Ja, det är uppenbart att hon anspelar på ”HELL SEGER”, inget snack.

Och ja, det är lika uppenbart att det var någon slags skämt säkert relaterat till att konstant bli kallade nazister i debatten.

Det är också uppenbart helt jävla idiotiskt att slänga sig med sådant oavsett vem man är eller varför. Att göra det i TV måste ju vara rekord i dumhet. Som SD’are är det oförklarligt.

SD har inte råd med sådana här misstag. Skadan är enorm (tycker t om jag, då har jag ändå valt att rösta på dem) och jag sympatiserar inte med henne det minsta.
Citera
2022-09-14, 08:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Varför sitter alla och skriver att hon skojade?
Hon skojade ju inte ens. Hon sa Helg-seger felaktigt för hon var full. Något hon rättade till snabbt. Hon hade inte ens ett tonläge som kunde liknas "Hell seger".
Ta bort bindestrecket. Hon gör samma betoning som vid hell seger.

Damen har erkänt i media att det var med flit.
Den delen kan du inte bortförklara med fylla.
Citera
2022-09-14, 08:41
Medlem
madnesstookthems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Hon är glad, uppspelt och salongsberusad, vilket hon har all rätt att vara på en seger-valvaka mitt i natten. Det finns inget exciplit krav på "trovärdighet" i det läget.

Hon är naturligtvis olämpligt berusad i den intervjun/klippet. Självklart har man har rätt att fira på sin valvaka men det syns från rymden att damen har problem med att sätta gränser.
Citera
2022-09-14, 08:47
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Skadan är enorm

Skadan är enorm? Vad har du knarkat? Det är en icke-händelse. Kommer inte att påverka ett dugg, precis som aaallla andra "nazist-skandaler". Glömd om några dagar. Och SD kommer att öka i nästa val också. Om du är en sådan där lågpanna som bryr sig om vad som står i sociala medier så är du väl bara ängslig för vad dina PK-fittepolare ska tycka om dig för att du röstade SD, och du ser framför dig hur du p.g.a. Rebecka tvingas godhetssignalera extra mycket nu för att bli inbjuden till nästa sammankomst. Det är ditt problem, inte SD:s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in