2022-09-14, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Du har exakt samma argument som alla andra som är upprörd och kallar SD det andra största partiet. Lägg ner det är ingen som vare sig tror på dig eller bryrs sig om vad du säger.

Det här var mitt sista svar till dig, du har förbrukat din tid.
Du låter som en riktigt slipad förhandlare

Förgör motståndaren och ta vad du kan få.

Skönt att du inte kommer att besvara detta inlägg.
Citera
2022-09-14, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hon skämde ut sig. Fullständigt. Hon skämde ut sig mitt i valvakan och hon hade en dåraktig förklaring.

Om du röstade på SD måste du lära dig deras vokabulär. Den är oerhört snäv.
Alla som inte försvarar idiotiskt beteende blir per automatik vänsterextremist, vänsterpatrask eller batikhäxa.
Haha det kan jag ta, men vägen till framgång är att kunna erkänna sina misstag. Människor som inte kan det har jag jävligt svårt för.
Citera
2022-09-14, 04:55
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Hon gick över gränsen och det kan alla göra. Nu gjorde hon det inför 4 miljoner tittare och det kanske inte var så bra.

Det är bara "concern trolls" som inte tycker det var bra, och ingen bryr sig om er. Rebecka överlever, Riks överlever, och SD överlever som vanligt och blir bara större ju mer ni Centerpartister skriker om NAZIIIIIIIISSSSM!!!1!1!
Senast redigerad av Dylan 2022-09-14 kl. 05:03.
Citera
2022-09-14, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det är bara "concern trolls" som inte tycker det var bra, och ingen bryr sig om er. Rebecka överlever, Riks överlever, och SD överlever som vanligt och blir bara större ju mer ni Centetpartister skriker om NAZIIIIIIIISSSSM!!!1!1!
Dags att skruva på korken nu tror jag.

Inte ofta jag säger det, men du har ju inte ett enda rätt...
Citera
2022-09-14, 05:02
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Fortsätt du att skrämma folk från SD, de kommer snart sluta rösta på SD på grund av sådana stolpskott som dig.

Viiiiisst, visst.... Det är därför SD ökat i varenda val sedan 1988, bitch! Över 30 år av "naziiiiism, naziiiism" har verkligen fått folk att sluta rösta på SD!
Citera
2022-09-14, 05:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
(..) SD är knappast nazister även om de har rötter inom det.
Jag håller med dig i sak, det är helt kontraproduktivt att många försvarar rent skräp, men huh...
Det där får du allt läsa på bättre.
För vad är SD om inte de politiker som röstas fram för att fatta beslut från kommunal nivå och uppåt.
Det är verkligen inte bara rötter i BSS även om Åkesson tagit in ett helt städbolag sen 2012.
De rör sig i alldeles för skumma kretsar och det gäller även på riksdagsnivå för att pannan inte ska läggas i djupa veck.
Ska de sen framstå som rumsrena får de baske mig ha bättre koll på vad de tar in.
Rebecka och SD i sig må inte vara renodlade nazister men det hon visade upp är ett symtom på en SD-sjukdom.
Senast redigerad av develi 2022-09-14 kl. 05:43.
Citera
2022-09-14, 05:16
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vissa är mycket otrevliga men den här killen som blev kallad babbe/apa var absolut inte otrevlig tvärtom så påpekade han att det var onödigt med att hon har en hatisk retorik som splittrar svenskar och invandrare då han har halvsvenska barn.

Så svarar hon med ”Håll käften babbe/apa för du ska ändå åka hem”

Skrev du till rätt person sa han?

Ja svarar hon men hahha jag var sarkastisk

Då kom en utländsk tjej och skrev omg du är själv ifrån Rumänien. Hur kan du ens skriva så.

Wow, ok.

Du borde ha en skärmdump eller något men oavsett så ser jag inte att det här skulle vara något så jäkla farligt.

Du kan säkert föreställa dig hur mycket hat Rebecka får utstå från både invandrare och extremvänster, eller?

Då kanske man kan förstå att hon hugger tillbaka.
Citera
2022-09-14, 05:18
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Av en person som företräder ett politiskt parti (oavsett vilket) förväntas en professionalitet, "slicka min röv" ingår inte i det vokabuläret.

Hmm. Jag tycker inte ens att partiledarna är direkt"professionella". Knappast heller sådana som Morgan Johansson på Twitter.
Citera
2022-09-14, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Viiiiisst, visst.... Det är därför SD ökat i varenda val sedan 1988, bitch! Över 30 år av "naziiiiism, naziiiism" har verkligen fått folk att sluta rösta på SD!
SD har ökat eftersom många är trötta på kriminalitet och vill se förändringar samt för att de andra partier inte tar upp vissa viktiga frågor(men börjat numera då de ser vad människor pratar om), inte för de har de vassaste i partiet(JÅ är dock det) och du är ett bra exempel på det. Enligt tråden så håller många SDare med mig och inte dig, inse att du har fel, du har hybris.

Du bara bevisar att det finns omogna SDare såsom du pratar, vem kunde ana detta liksom, suck.
SD har jobbat stenhårt på att ta bort nazi/rassestämpeln, hade de inte gjort det så hade de aldrig fått de rösterna de fick. De flesta svenskar ogillar nazism och är inga rasister i ordets rätta bemärkelse, sluta låtsas som att det är annorlunda.

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag håller med dig i sak, det är helt kontraproduktivt att många försvarar rent skräp, men huh...
Det där får du allt läsa på bättre.
För vad är SD om inte de politiker som röstas fram för att fatta beslut från kommunal nivå och uppåt.
Det är verkligen inte bara rötter i BSS även om Åkesson tagit in ett helt städbolag sen 2012.
De rör sig i alldeles för skumma kretsar och det gäller även på riksdagsnivå för att pannan inte ska läggas i djupa veck.
Ska de sen framstå som rumsrena får de baske mig ha bättre koll på vad de tar in.
Rebecka och SD i sig må inte vara renodlade nazister men det hon visade upp är ett symtom på en SD-sjukdom.
De får rensa bland nazisterna och dylika typer, de passar inte att ha så omogna människor i ett riksdagsparti.

De finns rötägg bland dom men det finns de även i andra partier, även om nazister och sådana håller sig mer till högerpartier mest troligen, men finns ju mycket nazivänligare partier än SD som numera framstår judevänliga, eller försöker göra.
Men ja då får de ha koll på vilka de tar in, det håller jag med om.
Själva SD känns inte så farligt men om de lockar till sig massa hatiska fascister som hotade(dödshotar på grund av politiska olikheter) folk som man klart kan se de göra här på fb så kan de bli ett parti som klassas som extremistiskt och blir uteslutet ur inflytande förevigt. Lägg ner, de som röstar SD vill förändra Sverige(till det bättre) och inte skada normala människor på grund av olika åsikter eller dylikt. Fattar inte hur de som rättfärdigar beteendet tänker, de måste ha hybris för att SD gjorde ett bra val.

Men det är även populismen som gjort att de lockat till sig massa udda typer, flera av dessa var säkert antiSD förut men ska spela tuffa nu när SD ökat och de lagt sin röst på dom. Det är ändå M som kommer föra sin politik och inte SD ju, om inte S och SD samarbetar, det vore någon regering jag kan se funka balanserat. Hoppas både JÅ och MA kan samarbeta trots olika politiska ideologier. Åtminstone i vissa frågor borde de kunna göra det ju.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-14 kl. 06:36.
Citera
2022-09-14, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
SDs medlemmar är ju bra själv på att framställa sig som rasister för gång på gång uttalar dom sig rasistiskt och har kopplingar till nazismen.

Men ni som röstar på dom sväljer varje ursäkt.

Kan ni inte ställa er den frågan, varför sånt händer hela tiden, är det och göra med deras politik att såna människor dras till deras parti?.Och här på Flashback är det massa SD väljare som skriver en massa rasistiskt skit.

Jag kan hålla med om att det finns nötter, men det finns det i varje parti, bara det att SD framställs konstant som det värsta.
Ingen ser problem att ung vänstern öppet stå för ett kommunistiskt samhälle, det är liksom ok för såna som dig. O kommunismen är 100 gånger värre än nazismen o har betydligt mer liv på sitt samvete …

Att Lars Ohly grät när muren revs är så ok enligt såna som du o vänster folket, o den dåren får än idag media utrymme.
Citera
2022-09-14, 07:23
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Inte ett rätt i ditt inlägg.
Hon har inte heilat utan hon skojade och sa helg seger.

Varför sitter alla och skriver att hon skojade?
Hon skojade ju inte ens. Hon sa Helg-seger felaktigt för hon var full. Något hon rättade till snabbt. Hon hade inte ens ett tonläge som kunde liknas "Hell seger".
Citera
2022-09-14, 07:40
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag fattar inte varför hon försöker förklara bort det genom att påstå att hon menade att säga något som ingen någonsin sagt. Hon kan väl bara äga det och säga att det var ett skämt, lite osmakligt kanske men skit i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in