2022-09-13, 08:10
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Kollade klippet nu. Hon är garanterat en dödzknarkarnazistdeluxe

... Seriöst hon trillar på orden, alkohol i kroppen och pratar snabbare än vad hon tänker. Seger helg!

Det finns minst 300 som henne i partiet enligt fd avhoppare så det är nog inte alkohol/att hon var bajsnödig.
Citera
2022-09-13, 08:10
Medlem
Vilket jävla sänke hon är inom SD.

Hon är fett pinsam och dum i huvudet.
Citera
2022-09-13, 08:12
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

... Seriöst hon trillar på orden, alkohol i kroppen och pratar snabbare än vad hon tänker. Seger helg!

Har hört ifrån flera källor att Åkesson inte är på det viset men att många AFS medlemmar utnyttjar SD för att få först komma in och sedan få makt.

Så många är AFS medlemmar och svenskarna röstade in dessa 😝🤣🤣

Svensken den godtrogna ”Jag är inte nazist utan min vän/fru osv är utländsk”

Jag ramlar av stolen..

I alla utländska medier målades SD som extremister. Inte ens nationalister i många länder förstod vad som händer
Senast redigerad av DixieD 2022-09-13 kl. 08:16.
Citera
2022-09-13, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Det finns minst 300 som henne i partiet enligt fd avhoppare så det är nog inte alkohol/att hon var bajsnödig.

Hon har varit min minst favorit inom riks på youtube. Hon ska alltid håna de invandrare som gjort något fel. Ingen seriös rapportering
Citera
2022-09-13, 08:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
289 nazister i partiet SD enligt fd avhoppare i SD.

Förklara det

Det är deras egna som går ut med det på alla sociala medier

I do I do ..
Vad gör man efter man hoppat av för att bli fd avhoppare?
Hur är man avhoppare i SD?
Citera
2022-09-13, 08:21
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Hon har varit min minst favorit inom riks på youtube. Hon ska alltid håna de invandrare som gjort något fel. Ingen seriös rapportering

Jag vet men du förstår så kunde inte SD få någon bättre utländsk influencer.
Hon var den enda som man kunde få och så dreglar precis alla SD män över henne och hon tror sig vara toppmodel

Det är mindre rasistiskt när en uppkäftig kvinna går runt på sociala medier och kallar babbar för skräp osv.
Citera
2022-09-13, 08:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vad gör man efter man hoppat av för att bli fd avhoppare?
Hur är man avhoppare i SD?

Lämnar partiet och säger sanningen precis som folk som lämnar AFS eller sekter.

Och då hade jag absolut inte något problem alls med att den här personen varit medlem i SD i 13 år
Citera
2022-09-13, 08:31
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Hon spred en massa videos/reklam för att öka polariseringen och få svenskar att tänka att alla invandare hatar svenskar så SD med 289 nazister kan få röster/väljare

När utländska/invandrare sa ifrån på sociala medier var hon kaxig/uppkäftig mot alla och svarade såsom man gör i hennes hemland Rumänien trots att hon påpekade att MENA/Afrika inte kan bete sig

Det är underhållande att se vilken korkad brud SD valt ska framföra partiet

Medan MED partiet har enbart utbildade kvinnor men SD satsar på stora bröst och uppkäftiga brudar.

Videon kommer säkerligen att sändas till hela världen med hennes seig heil hälsning.

Mamma och pappa är stolta idag över hennes bedrift
Citera
2022-09-13, 08:35
Medlem
Citat:
Har hört ifrån flera källor att Åkesson inte är på det viset men att många AFS medlemmar utnyttjar SD för att få först komma in och sedan få makt.

Så många är AFS medlemmar och svenskarna röstade in dessa 😝🤣🤣

Svensken den godtrogna ”Jag är inte nazist utan min vän/fru osv är utländsk”

Jag ramlar av stolen..

I alla utländska medier målades SD som extremister. Inte ens nationalister i många länder förstod vad som händer
Ni vänstermuppar är överdrivet löjliga. Dags att byta taktik, nazist stämplingen har aldrig fungerat.
Citera
2022-09-13, 08:37
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Ni vänstermuppar är överdrivet löjliga. Dags att byta taktik, nazist stämplingen har aldrig fungerat.

Kompis
Jag är inte vänster men om du ger dig på oskyldiga som är mina medmänniskor oavsett svensk eller invandrare så blir jag vänster alla dagar i veckan.

289 nazister inom partiet har redan läckt ut av era egna så era personangrepp hjälper inte. Vi vet mycket nu då era egna har avslöjat hur ni dessutom tystar ner dessa eller kör som sekter dvs uteslutningsmetoden
Citera
2022-09-13, 08:41
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder

Med andra ord skulle jag bemöta Nyans på samma sätt om svenskar blev uteslutna i sitt egna land men nu handlar det om en SD och en brud som hittat på massa lögner/påhitt för att öka hatet mellan svenskar och invandrare

Hon borde veta bättre då hennes förfäder ifrån Rumänien stod ut med samma hat men hon får säkerligen mycket betalt för att sprida dynga/påhitt/hat som ökar klyftorna mellan svenskar och invandrare precis som islamister gör

Så är det
Citera
2022-09-13, 08:42
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:

Trillar på orden hon är blåst, liksom många andra i partiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in