Citat:
Ursprungligen postat av
Falukorvsrullader
Jag röstade inte på SD och det gjorde inte du heller, Sluta ljug för dig själv.
Har jag sagt att jag gjorde det? Varför? Jag sympatiserar med de i vissa frågor och tycker JÅ är bra men jag röstade annorlunda, är relativt ny inom politiken så man får se hur framtiden blir. Allt förändras, åsikter, politik likaså.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hon skämde ut sig. Fullständigt. Hon skämde ut sig mitt i valvakan och hon hade ett dåraktig förklaring.
Om du röstade på SD måste du lära dig deras vokabulär. Den är oerhört snäv.
Alla som inte försvarar idiotiskt beteende blir per automatik vänsterextremist, vänsterpatrask eller batikhäxa.

Mjo lite så är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dylan
Du fattar ingenting, din nolla. Rebecka är inte nazist, men bra på att trolla.
Dig fick hon ju också, som kommer här och snyftar om nazism som en jävla Centerpartist. Men som valresultatet visat - du kan rapa ur dig hur mycket trams om nazism som helst - SD ökar ändå! Så ta dina nazism-floskler och kör upp dem i din av pedofil-centerpartister säkerligen redan väluttänjda röv.
Jag skrev för längesedan i tråden att hon skämtade, men hon skämde ut sig och SD då SD jobbat hårt att få bort nazist/rasiststämpeln och du förstör för dom utan att fatta det.
Vad dillar du om? Jag om någon har uttryckt mig negativt om C (men inte något hat mot Annie, snarare de några pervon som finns inom partiet) och sagt att SD är knappast nazister även om de har rötter inom det.
Du måste ha rökt crack eller något, men sådana dårar som dig anser väl judar att vara nazister också. Fortsätt du att skrämma folk från SD, de kommer snart sluta rösta på SD på grund av sådana stolpskott som dig.