2022-09-14, 04:05
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Nu handlar ju inte tråden om mig och mitt nick. Finns nog värre om du letar lite.
Ang gram fel så kan jag ge dig det, men tycker fortfarande att hon skämmer ut sig offentligt och det borde även en fet falukorvsrullad kunna inse.
Det enda jag inser är att vänsterpatrasket försöker svartmåla en annan person igen.
Ni är fan i mig patetiska ni delar alla samma grammatiska fel så det här är inget som du själv kommit på, du är helt enkelt för dum för det.
Citera
2022-09-14, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Det enda jag inser är att vänsterpatrasket försöker svartmåla en annan person igen.
Ni är fan i mig patetiska ni delar alla samma grammatiska fel så det här är inget som du själv kommit på, du är helt enkelt för dum för det.
Du är ju dum på riktigt. Jag röstade SD, men tycker att hennes beteende inte är korrekt. Din enkelspåriga hjärna verkar inte kunna särskilja kritik från fakta.

Titta på inslaget igen och bedöm om hon verkar trovärdig?
Citera
2022-09-14, 04:24
Medlem
Jahbrahs avatar
Vad är det med PK-hjon som dig, vars rubrik måste modereras då du överdriver så fruktansvärt i ditt hat mot oliktänkande?

Och även efter förtydligandet av moderator samt den usla, utgångna ljug-rubriken, framgår det inte tydligt om det var "hell seger" eller "helg seger"
Citera
2022-09-14, 04:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Du fattar ingenting, din nolla. Rebecka är inte nazist, men bra på att trolla.
Lät som inledningen på en raplåt.
Kan bli en hit.
Rebecka skämde ut sig, nasseskämt på SDs vaka,
hon borde trolla bort sig själv, typ.. aldrig komma tillbaka.
Citera
2022-09-14, 04:28
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Du är ju dum på riktigt. Jag röstade SD, men tycker att hennes beteende inte är korrekt. Din enkelspåriga hjärna verkar inte kunna särskilja kritik från fakta.

Hon är glad, uppspelt och salongsberusad, vilket hon har all rätt att vara på en seger-valvaka mitt i natten. Det finns inget exciplit krav på "trovärdighet" i det läget.

Bara för att du satt ensam hemma och runkade och rökte crackpipa betyder inte det att hon måste göra det, och jag tror och hoppas att hon skiter fullständigt i vad du anser korrekt, oavsett om du röstade på Gratis Crack till Folket-partiet eller SD.
Senast redigerad av Dylan 2022-09-14 kl. 04:32.
Citera
2022-09-14, 04:31
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Kommer inte att hända, men gråt lite mer för all del! Buuuu-huhuhuuuh...!
Citera
2022-09-14, 04:35
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:

Du har exakt samma argument som alla andra som är upprörd och kallar SD det andra största partiet. Lägg ner det är ingen som vare sig tror på dig eller bryrs sig om vad du säger.

Det här var mitt sista svar till dig, du har förbrukat din tid.
Citera
2022-09-14, 04:35
Medlem
Citat:
Lät som inledningen på en raplåt.
Kan bli en hit.

Det räcker om hon byter namn till Rebecka Fyllekvist.
Synd, hon är rätt vass annars, men där körde hon i diket rejält
Citera
2022-09-14, 04:38
Medlem
Citat:
Hon är glad, uppspelt och salongsberusad, vilket hon har all rätt att vara på en seger-valvaka mitt i natten. Det finns inget exciplit krav på "trovördighet" i det läget.

Bara för att du satt ensam hemma och runkade och rökte crackpipa betyder inte det att hon måste göra det, och jag tror och hoppas att hon skiter fullständigt i vad du anser korrekt, oavsett om du röstade på Gratis Crack till Folket-partiet eller SD.
Hon är glad, full och spiller glaset på reportern samt klänger på honom. Helt ok på en midsommarfest med polarna, men inte i direktsändning på en valvaka.

Hon gick över gränsen och det kan alla göra. Nu gjorde hon det inför 4 miljoner tittare och det kanske inte var så bra.
Citera
2022-09-14, 04:38
Medlem
develis avatar
Citat:

Hon skämde ut sig. Fullständigt. Hon skämde ut sig mitt i valvakan och hon hade en dåraktig förklaring.

Om du röstade på SD måste du lära dig deras vokabulär. Den är oerhört snäv.
Alla som inte försvarar idiotiskt beteende blir per automatik vänsterextremist, vänsterpatrask eller batikhäxa.
Senast redigerad av develi 2022-09-14 kl. 04:46.
Citera
2022-09-14, 04:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Det räcker om hon byter namn till Rebecka Fyllekvist.
Synd, hon är rätt vass annars, men där körde hon i diket rejält
Ja, med dubbel saltomortal. Vart befinner sig människan?
Försökte lyssna på nån podd där jag såg hennes namn men somnade i halvtid. Dvs hörde bara några andra pladdra.
Senast redigerad av develi 2022-09-14 kl. 04:46.
Citera
2022-09-14, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Jag röstade inte på SD och det gjorde inte du heller, Sluta ljug för dig själv.
Har jag sagt att jag gjorde det? Varför? Jag sympatiserar med de i vissa frågor och tycker JÅ är bra men jag röstade annorlunda, är relativt ny inom politiken så man får se hur framtiden blir. Allt förändras, åsikter, politik likaså.

Citat:
Hon skämde ut sig. Fullständigt. Hon skämde ut sig mitt i valvakan och hon hade ett dåraktig förklaring.

Om du röstade på SD måste du lära dig deras vokabulär. Den är oerhört snäv.
Alla som inte försvarar idiotiskt beteende blir per automatik vänsterextremist, vänsterpatrask eller batikhäxa.
Mjo lite så är det.

Citat:
Du fattar ingenting, din nolla. Rebecka är inte nazist, men bra på att trolla.

Dig fick hon ju också, som kommer här och snyftar om nazism som en jävla Centerpartist. Men som valresultatet visat - du kan rapa ur dig hur mycket trams om nazism som helst - SD ökar ändå! Så ta dina nazism-floskler och kör upp dem i din av pedofil-centerpartister säkerligen redan väluttänjda röv.
Jag skrev för längesedan i tråden att hon skämtade, men hon skämde ut sig och SD då SD jobbat hårt att få bort nazist/rasiststämpeln och du förstör för dom utan att fatta det.
Vad dillar du om? Jag om någon har uttryckt mig negativt om C (men inte något hat mot Annie, snarare de några pervon som finns inom partiet) och sagt att SD är knappast nazister även om de har rötter inom det.
Du måste ha rökt crack eller något, men sådana dårar som dig anser väl judar att vara nazister också. Fortsätt du att skrämma folk från SD, de kommer snart sluta rösta på SD på grund av sådana stolpskott som dig.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-14 kl. 04:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in